Skocz do zawartości

beGM - PowerRankingi ,,Mój jest lepszy od Twojego!"

Eld

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, człowiek...morza napisał:

czy tylko ja uwazam, ze lebron nie zdobedzie u nas juz mistrzostwa?

@Qcin_69 jak myslisz?

nie będę ferował wyroków po 3 meczach :) Curry jest zajebisty, Butler jest bdb, Lebron póki co wyglądał dziwnie w meczu z Suns, reszty nie oglądałem :) 

Lakers wciąż faworyt, ale jak zauważono, tam jak wypadnie Curry/Lebron to ten zespół imo jest słabszy od Minnesoty

W dniu 23.10.2021 o 11:33, fluber napisał:

Z nim na parkiecie Cavs mają dotąd 127,3 def rating i tracą o 11 punktów na 100 posiadan więcej niż ja go nie ma. To jaka tu tworzysz bajkę to szok. 

Za 3 lata może coś z niego będzie, teraz sobie nawet nie żartuj. 

no ale pan fluber wie lepiej choc na oczy nie widzial

95d03d6e63fbb.png

Edytowane przez człowiek...morza

11 godzin temu, january napisał:

Dlatego jestem zadowolony mega z tego offseason, w 1 okienku zbudowałem sobie chyba najmocniejszy team w beGM ever 

z naciskiem na chyba. fakt jest taki, ze knicks sprzed 2 lat byli lepsi

i nie zbudowales teamu w 1 okienko lol

i dostales lbj za free, a nie za dzialanie.

wiec c***a, a nie zbudowales. bo bez lbj to bylby team na 1 runde i elo xd

Edytowane przez człowiek...morza

12 godzin temu, fluber napisał:

Nom, każdy chce na nim rzucać;) 

Cytat

There’s no certainty that Evan Mobley, the third overall pick by the Cavs from the University of Southern California, will follow Garnett’s path to the Hall of Fame. Mobley played his third game Saturday night and recorded his first double-double as the Cavs defeated the Atlanta Hawks 101-95 at Rocket Mortgage FieldHouse.

But at age 20, Mobley is already showing the intelligence, versatility, and court awareness to take on a role handled by Garnett, a 15-time All-Star and 12-time All-NBA defender.

After the Cavs landed Mobley, Bickerstaff started thinking about Sanders’ zone. Bickerstaff had seen it when he was an assistant with the Minnesota Timberwolves from 2007-11 and Sanders was coaching in Detroit and Washington. When preseason began, Bickerstaff installed the defense of Sanders, a Cuyahoga Heights High School graduate who coached in the NBA for 17 seasons before he died in 2015.

As the Cavs picked up their first victory of the season, Bickerstaff saw Mobley lead the 3-2 zone like an established veteran. The strategy threw the Hawks off their rhythm. They shot 38% for the game, and just 32% in the second half as Mobley roamed the paint.

“Seeing Evan’s ability to move through that made me think of when KG was playing at the top of that zone,” Bickerstaff said. “So over the summer we went and studied it a bunch and put it in, and tonight it was really good for us.”

As Mobley explained, in the 3-2, “I’m supposed to be basically everywhere on the floor. So it’s weird for the offense to play in because I’m in a lot of different spots. I think that slowed Atlanta down.

“I just rely on my teammates to tell me where all the guys are and then I try to locate them and get to my right spots. That’s basically how the defense works.”

“I feel like naturally I kind of roam around the paint anyways,” Mobley said. “I’m just roaming. Don’t really have a man. Wherever the ball goes I go. It’s not too hard. Feel like I got pretty comfortable with it pretty fast.”

The only drawback, Mobley said, is it “gets a little tiring moving to all the spots.”

Mobley is underselling what is required to pull it off, Bickerstaff said.

“That position he plays in that zone is not an easy position. You’ve got to quarterback it from the front and also see and be aware of what’s behind you,” Bickerstaff said.

“The longer you leave him on the floor, good things happen. You don’t have to do a lot for him to get involved in the game. You don’t have to shut down your offense to throw him the ball in iso game. Defensively you don’t have to make any adjustments because he’s capable of doing a lot. It’s not easy.”

“He’s got a huge future in front of him. It doesn't surprise me that he's able to do that,” Love said of Mobley's performance in the zone. “In my mind, he's going to make a number of all-defensive teams in his career. So he's just getting started. Once he really goes through the league a couple of times, like any rookie, once he figures it out, realizes how good he is, you're going to see him make those teams.

🤷‍♂️

8 minut temu, MarcusCamby napisał:

Gratulacje.

Za szybko chłopa odpuściłem. Zresztą chyba podobnie z Bambą.

Dzięki. Widać, że potrzebował trochę więcej czasu na rozwój niż inni. Także może w dłuższej perspektywie czasu to on będzie tym lepszym Bridgesem :)

4 minuty temu, Sylvinho. napisał:

Dzięki. Widać, że potrzebował trochę więcej czasu na rozwój niż inni. Także może w dłuższej perspektywie czasu to on będzie tym lepszym Bridgesem :)

nie ma za co

16 minut temu, MarcusCamby napisał:

Gratulacje.

Za szybko chłopa odpuściłem. Zresztą chyba podobnie z Bambą.

Ty odpuściłes a ja walczyłem jak lew :D Jedyny którego żałowałem w wymianie po Aytona :) ale cieszę się ze trafił do Sylwka :) 

swoja droga Melton ❤️ 

8 godzin temu, Sylvinho. napisał:

Gratulacje. Wiesz dobrze jak go chciałem latem. Szkoda ze nie miałeś miejsca na tego Turnera. Jak Narazie widzę ze to on robi w Wizards za druga opcje a Harden jest piątym kołem u wozu :D

Edytowane przez RonnieArtestics

41 minut temu, RonnieArtestics napisał:

Gratulacje. Wiesz dobrze jak go chciałem latem. Szkoda ze nie miałeś miejsca na tego Turnera. Jak Narazie widzę ze to on robi w Wizards za druga opcje a Harden jest piątym kołem u wozu :D

Pamiętam pamiętam :) Harden faktycznie dość średnio zaczął ale jestem pewny, że z czasem wróci na swoje normalne obroty :)

8 minut temu, człowiek...morza napisał:

🤷‍♂️

ale co chcesz tym udowodnić? ze oddałeś - w swojej opinii- top3 gracza nba za top3 prospekta ostatniego draftu? bo do tej pory nieco inna retorykę przyjmowałes krytykując ruchy wymagające czasu na rozkwit. Podwójne standardy czy jak? jednak Alonzo miał racje co do Ciebie