Skocz do zawartości

Polska scena polityczna w Internecie


Findek

Rekomendowane odpowiedzi

Vasquez dostał lajka. Jest ryzyko, że będzie nakurwiać jak wtedy kiedy pochwalił go lorak (w sumie do dziś jedzie na oparach z tego wydarzenia).

 

Kryć się!

nie śledzę tego wątku dokładnie,ale on ma sporo racji w tym co pisze :D rozumiem,że jak ktoś ciśnie po PIS to automatycznie jest wrzucany do worka z napisem KOD i odwrotnie,owszem ma to swoje usprawiedliwienie jeśli jest się politykiem,zwykły szary obywatel powinien ruszyć łepetyną i umieć przyznać rację drugiej stronie sporu,niestety łatwiej wykpić i założyć,że jeśli ktoś bredził w jednej sprawie to w innej już nic mądrego nie napisze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że ktoś oglądał Sylwester z TVP to nie znaczy, że jest wyborcą PIS-u. Była super muzyka do zabawy na domówkę, gwiazdy do obejrzenia, to włączyli i się bawili, bo co mieli robić w Sylwestra? Czego oczekiwałbyś po takim Sylwestrze w telewizji, żebyś był łaskaw go obejrzeć? :smile:

próbowałem się wkręcic na impreze w paladium, gdzie grali tylko rocka, ale nie udało mi ie wygrać biletu

więc słuchaliśmy eski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

eski rock

Edytowane przez josephnba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie śledzę tego wątku dokładnie,ale on ma sporo racji w tym co pisze :D rozumiem,że jak ktoś ciśnie po PIS to automatycznie jest wrzucany do worka z napisem KOD i odwrotnie,owszem ma to swoje usprawiedliwienie jeśli jest się politykiem,zwykły szary obywatel powinien ruszyć łepetyną i umieć przyznać rację drugiej stronie sporu,niestety łatwiej wykpić i założyć,że jeśli ktoś bredził w jednej sprawie to w innej już nic mądrego nie napisze ;)

Sporo racji w tym ze na sylwestra powinna leciec muzyka klasyczna czy ze ciemny lud bedzie biegal z mlotkiem za wszystkimi pedofilami z listy?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno w samolocie ochrony (jak się okazuje) pada rozszczelnieniu uległy drzwi

 

https://www.google.pl/amp/www.gazetaprawna.pl/amp/1094850,wyciek-paliwa-i-drzwi-zwiazane-sznurkiem-w-samolocie-ekipy-dudy-lapinski-nie-bede-odnosil-sie-do-spekulacji-medialnych.html

 

Najzabawniejszy jest komemtarz Lapinskiego, który sprawę bagatelizuje i jedyne co twierdzi to najważniejsze że w końcu dolecieli i przygotowali spotkanie!

 

Nie zebym się czepiał, ale po kiego uja latają co miasiac po Krakowskim, blokują całą barierkami jak niczego się mie nauczyli i jeszcze mają czelnosc oskarżać innych (oczywiście słusznie) o zaniedbania!

Edytowane przez josephnba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno w samolocie ochrony (jak się okazuje) pada rozszczelnieniu uległy drzwi

 

https://www.google.pl/amp/www.gazetaprawna.pl/amp/1094850,wyciek-paliwa-i-drzwi-zwiazane-sznurkiem-w-samolocie-ekipy-dudy-lapinski-nie-bede-odnosil-sie-do-spekulacji-medialnych.html

 

Najzabawniejszy jest komemtarz Lapinskiego, który sprawę bagatelizuje i jedyne co twierdzi to najważniejsze że w końcu dolecieli i przygotowali spotkanie!

 

Nie zebym się czepiał, ale po kiego uja latają co miasiac po Krakowskim, blokują całą barierkami jak niczego się mie nauczyli i jeszcze mają czelnosc oskarżać innych (oczywiście słusznie) o zaniedbania!

Czyli to nie był samolot PADa? 

 

Nie dziwię się Łapińskiemu, bo akurat w tym przypadku trudno spekulować. Najczęściej przyczyną rozszczelnień są pęknięcia zmęczeniowe, niewykrywalne ludzkim okiem. Jest to duży problem w lotnictwie, kiedyś często kończył się katastrofami, ewentualnie cudem, jak w tym przypadku:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Aloha_Airlines_243

Kiedy udało się ograniczyć wielkość rozszczelnień w trakcie lotu, by nie dochodziło do katastrofy, to zaczęły się problemy z tym, że nikt nie widział, że do rozszczelnienia doszło, jedna z katastrof w ten sposób zakończonych:

https://en.wikipedia.org/wiki/1999_South_Dakota_Learjet_crash

Jeżeli załoga zauważyła rozszczelnienie, zabezpieczyła i wróciła na lotnisko, to zachowała się w pełni zgodnie z zaleceniami i instrukcjami. Natomiast jeżeli to rozszczelnienie to efekt pęknięcia zmęczeniowego, to nikt nic nie mógł poradzić. Tylko teraz ten samolot trzeba koniecznie zezłomować.

 

No ale cieszę się, że o wszystkim wspomniałeś, bo kolejnych paru inteligentów się ujawniło:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sylwester, pedofile, gospodarka, polityka

 

Jebać.

 

Vasquez dostał lajka. Jest ryzyko, że będzie nakurwiać jak wtedy kiedy pochwalił go lorak (w sumie do dziś jedzie na oparach z tego wydarzenia).

 

Kryć się!

Lajk, lajkiem, ale najbardziej o to, żeby Vasquez dalej pisał troszczysz się Ty (też Fluber, ale on odpisuje, bo próbuje z Vasquezem dyskutować), bo zawsze komentujesz jego wpisy. 

 

Z boku wygląda to tak, że jesteś jego największym fanem.  :nevreness:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tak to wygląda, wspominałem o tym wcześniej

vaskeza karmi julek i flubuś

czyli jedni z najaktwniejszych jego krytyków, czym nie pogrążają jego (sam daje radę) a siebie

poźniej próbują wychodzić na luźnych gości co jest tak samo wiarygodne jak coach majk mówiący ze hejt go nie rusza a jednocześnie odpisujący na kazdy krytyczny post tekstami w stylu "jestes pedałem"

 

panowie przypomne ze licznik sie w innych nie nabija!

zaoczszędzicie sobie i nam czasu ignorując posty vaskeza albo piszac z nim PW

 

ewentualnie stwórzcie nowy topick i tam sie na siebie spuszczajcie, bo tutaj nikt tego poza waszą, nudną jak wielka gra, trójką nie czyta

Edytowane przez josephnba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tak to wygląda, wspominałem o tym wcześniej

vaskeza karmi julek i flubuś

czyli jedni z najaktwniejszych jego krytyków, czym nie pogrążają jego (sam daje radę) a siebie

poźniej próbują wychodzić na luźnych gości co jest tak samo wiarygodne jak coach majk mówiący ze hejt go nie rusza a jednocześnie odpisujący na kazdy krytyczny post tekstami w stylu "jestes pedałem"

 

panowie przypomne ze licznik sie w innych nie nabija!

zaoczszędzicie sobie i nam czasu ignorując posty vaskeza albo piszac z nim PW

 

ewentualnie stwórzcie nowy topick i tam sie na siebie spuszczajcie, bo tutaj nikt tego poza waszą, nudną jak wielka gra, trójką nie czyta

"jestes pedalem"!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tak to wygląda, wspominałem o tym wcześniej

vaskeza karmi julek i flubuś

 

A czemu julek i flubuś, a nie juluś i flubuś? Wyczuwam podwójne standardy:)

 

Hejt mnie rusza, ten flubuś dotknął mnie do żywego;(

 

Właśnie sprawiasz, że vaquez jest w centrum uwagi, zastanów się, jak to wpłynie na jego dalszą działalność:) Przyganiał kocioł garnkowi...

 

Poza tym mam postanowienie noworoczne, że nie będę odpowiadał na posty vasqueza, statystycznie rzecz ujmując, gdzieś do 20 stycznia powinienem wytrzymać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica potencjałów między fluberem i vasquezem się powiększa to ich nakręca w dyskusji ale też sprawia że obaj coraz mniej weryfikują fakty i informacje, ważne by było czym uderzyć :)

 

Fluberowi chciałem zacytować coś o caracalach:

"Niestety "dmuchana sensacja" przez media sponsorowana
W oryginale oprócz Caracali jest też że niedługo sprawne zostaną 1-2 z 12 A-440M. Sprawnośc Tigerów sięga 25%. NH-90- 34%. I tak dalej. Raz winna jest wojna- w Afryce sprawnośc francuskiej floty to 80%, podczas gdy na kontynencie- 30% (tych samych typów)- jej koszty pochłaniają gross kosztów na eksploatację. Dwa system logistyczny- np na obsługę Tigerów francuskiej MON podpisało 37 umów z róznymi dostawcami.
Przypomnij sobie raport Bundeswehry sprzed kilku lat- tam też 2/3 floty to były nieloty.
Dla porównania na Okinawie "posadzono" całą flotę CH-53, po drugim przypadku kiedy w locie urwał się kawałek śmigłowca. Tym razem wypadł luk ewakuacyjny z obudową."

 

A uwagę Vasqiego chciałem zwrócić na to że te pół miliona na grajków z Portoryko nie jest w zaden sposób lepsze ani gorsze od zakupienia prawa do wyświetlenia jakiegoś hitu z USA, bo w tym drugim przypadku płacimy takie pół miliona z kieszeni podatników aktorom oraz producentom filmowym i to nie wiedzieć czemu nikogo nie razi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dark ale głownym problemem nie bylo to ze 64 procent caracali jest niesprawne bo wszystkie smiglowce sie psuja od czasu do czasu tylko to ze koszty ich napraw sa tak kosmiczne ze francja uznala ich naprawianie za ekonomicznie nieoplacalne.

Edytowane przez fluber
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wojnie naprawiaja i tam im sie opłaca, ich sprawnosc to około 80%.

Przecież gdyby to była prawda ze rezygnują z napraw to by je musieli zezłomować, ale jakoś o tym nie słychać.

A co do kosztów to kolejny fajny cytat:

Przykładowo godzina lotu Caracala w 2012 r. francuskiego podatnika kosztowała 19000 Euro , natomiast w 2016 r. już 34000 Euro, zupełnie bez wpływu na liczbę "lotnych" śmigłowców.
"I co w tym dziwnego? Koszty wojny. MAli to paskudnego miejsce. Na każdego NH90 zabrano do Mali częsci za 17 mln euro.
Caracal- wymiana silnika po 3000h w Europie, po 60-100 w Mali. Przegląd śmigłowca po 25 h w Europie, po każdym locie w Mali.
Przy okazji sposób liczenia. Amerykanie podając koszty nie uwzględniają kosztów serwisu, bazowania, logistyki czy transportu. W Europie to wszystko się wlicza, ba ponoć Francuzi doliczają nawet koszty rotacji załóg czy wyższe płace załóg w warunkach wojennych.
MArliny w UK kilka lat temu kosztowały za godzinę lotu- 34 tys. funtów w wersji Mk.III i 42 tys. funtów za Mk.I (zaznaczam- kraj producenta).
A że logistyka to katastrofa- to pewnie mają rację. Choć siły w Mali i nad Syrią utrzymują w sprawności 80%.
Kilka lat temu raport otwarcia nowej niemieckiej MON pokazał że Bundeswehra też ma średnią sprawnośc na poziomie 30%.
Dla porównani wymiana luf karabinów snajperskich .338 LM w UK to co ok. 2000 strzalow, w Afganistanie robili to co 1500 strzałów, w Mali co 500 strzałów.
"No i teraz wyobraźmy sobie koszt obsługi w Polsce, terminowość dostaw podzespołów - ba sam producent myli się w dostawach dla francuskiej armii, nawet logistycznie nie ogarniają tematu. "
Wypisz wymaluj Świdnik i dostawy do Sokołów i Mi-2 ;-) Średnie opóźnienie w kontraktach dla armii to ponad 200 dni- dane podane już przez MON za Macierewicza."

 

Czyli generalnie koszty są wysokie dla Caracali bo walczą w bardzo trudnych warunkach i te ich koszty obsługi tam podnoszą średnią dla całosci floty.

 

Nie wiem po co pisiaki tak walcza z tymi Caracalami wciaz i wciąż, zrezygnowali i ok, ale wciąż na siłe szukaja argumentów jakie to one beznadziejne, nawet jeśli takie nie są.

Co nie kupimy to wyjdzie horendalnie drogo.

Najbardziej na serwisie w ch..a walą amerykanie, francuzi zaraz za nimi, a najmniej niemcy (czyli najlepiej od nich) ale robią to wszyscy.

Tylko własne śmigłowce remontowane we własnych zakładach miałby znośne koszty, ale skoro oddaliśmy fabryki śmigłowców zachodowi to nawet nasze polskie sokoły nie są serwisowane jak nalezy bo włosko-amerykańska spółka leci w gumki

 

I jeszcze pojadę z "autorytetu" japończyków

https://www.wprost.pl/kraj/10062219/MON-nie-chcialo-Caracali-targu-z-Airbusem-dobili-Japonczycy.html

 

http://www.newsweek.pl/polska/polityka/jak-ludzie-macierewicza-kolportuja-mit-o-nielatajacych-caracalach,artykuly,420525,1.html

Ta nagonka na caracale jest chyba tylko po to żebyśmy kupili amerykańskie, dużo drożej i żebyśmy sie cieszyli ze kupiliśmy drożej, ale uniknęliśmy francuskiego "syfu", a już samo to ze francuzi używają caracali na wojnie zamiast tylko nowszych modeli dowodzi że są udane i chętnie sie z nich korzysta, w październiku 2017 roku amerykańskich rannych specjalsów uratowały i ewakuowały super pumy, czyli jeszcze starsza wersja caracali

Edytowane przez darkonza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ely3 zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.