Skocz do zawartości

Ciekawe Artykuly

NY-PiXo

Rekomendowane odpowiedzi

Przem:Eee qrfa

Ty to Ty, a Lorak to ten Lorak (na e-nba sie przeniesliscie) :?: <lol>

Oj nie znasz mojej historii :)

na początku bylem tutaj i mnie znienawidzili, później męczarnie innych ze mną na e-b i dostalem solidnegom ( w koncu - już któregoś) bana. I postanowiłem tutaj wrócić.

Teraz ,mnie odziwo odbanowali i znowu jestem rozdwojony. Historia ma dużo zwrotów i akcji, akle nie wszytskim się to podoba.

No ,a lorak to sam nie weim dlaczego tutaj się rejestrnął(?) Chciał pewnei zbaczyć co za bzdury tutaj wypisuję

Oj nie znasz mojej historii Smile

na początku bylem tutaj i mnie znienawidzili, później męczarnie innych ze mną na e-b i dostalem solidnegom ( w koncu - już któregoś) bana. I postanowiłem tutaj wrócić.

Teraz ,mnie odziwo odbanowali i znowu jestem rozdwojony. Historia ma dużo zwrotów i akcji, akle nie wszytskim się to podoba.

No ,a lorak to sam nie weim dlaczego tutaj się rejestrnął(?) Chciał pewnei zbaczyć co za bzdury tutaj wypisuję

Heh, ale jednak Twoje posty tutaj a na e-baskecie róznią się zasadniczo. Nie wiem, ale jeszcze niedawno, zeby się upewnić spytałem brata (spursmike'a) i on powiedział lorak to lorak; ale to nie pretor Ok, pewnie zaraz mody sie wezma za te posty więc zapodam jakiegoś linka do arta :D Albo i nie, hehe

PS. A o banach i kontrowersyjnych wypowiedziach słyszałem :) I oczywiście ten av :wink:

[edit]

Hmm :roll: And Uhmm...

http://sports.espn.go.com/espn/page2/st ... d=tab1pos1

• 4 tygodnie później...

ciekawy artykuł o przyszłości Los Angeles Clippers, to co się obecnie dzieje w tej drużynie ma być dopiero początkiem czegoś wielkiego, po tym sezonie free agents będą Cassell i Radmanovic, do tego kontrakt kończy się jednemu z najważniejszych budowniczych obecnego zespołu czyli coachowi Dunleavy, co zrobi Donald T. Sterling właściciel LAC, jakie jest jego spojrzenie na całą tą sytuację, zobaczcie:

Check it out:

T.J. Simers:

Sterling Enjoys Clippers' Trip in Uncharted Waters

May 11, 2006

PHOENIX — When Donald Sterling came to town this week, bringing his playoff basketball team with him, he sat down for lunch with Angel owner Arte Moreno, who lives here.

We can only hope, I guess, that Moreno was listening when it came time for Sterling to discuss what it takes to put together a winning team.

THAT'S RIGHT, the Laker season is over and Sterling is sitting courtside watching his Clippers compete in the second round of the playoffs, 11 wins away from winning the NBA title, and people scoff at my dream of one day running off with Salma Hayek.

There were some basketball seasons, most in fact, when it was clear before Christmas the Clippers would not be going to the playoffs, and now they will be returning to Staples Center to play before an adoring sellout crowd Friday night.

Obviously, anything is possible, that list growing with Sterling saying Wednesday night he will spend whatever it takes to keep this going, including a promise to sign Coach Mike Dunleavy to a new contract that will cost Sterling plenty.

"Dunleavy to me is like Elton Brand," Sterling said, "and I think that should answer your question."

Of course, Brand had to go to Miami, sign an offer sheet and set his value on the open market before the Clippers matched it, but Sterling did match it, which was the first sign these weren't your same Clippers.

What about re-signing Sam Cassell, Vladimir Radmanovic and adding any free agents that might catch Dunleavy's eye?

"I probably have the only franchise that has no debt service," Sterling said. "There is no shortage of money, and I'm 100% behind whatever my people want me to do." Clip and save.

WE ARE approaching miracle territory.

"I'm a lawyer; it's easy. I'm an investor; it's easy," Sterling said. "I'd characterize sports as virtually impossible."

For the longest time he proved just that, but how would you like to go to work today, explaining to friends that your beloved Suns were just crushed by the Clippers? Two more wins in L.A., and you have another Laker scenario, although I don't think we'll ever see Brand tank it with everything on the line.

"The coach feels this is just the beginning and we have a very bright future," Sterling said. "A lot of owners want to take credit for the success of their franchise, but I want to make it clear this has nothing to do with me."

I told him I had no problem believing that, and he grinned, the same grin he offers when he talks about the brilliance of good friend Al Davis, and I disagree.

"This has been achieved on the back of our coach, GM and players," said Sterling, who refers to Dunleavy as the "General," and says the General has an aura about him that suggests, "you just can't deny whatever he wants.

"When he wanted Kobe Bryant, when he wanted Ron Artest and Gilbert Arenas, we never discussed salary. I said, 'Go get them,' and by the way, the coach told me we had them," Sterling said with a little laugh. The General doesn't win every battle.

It has always been an interesting penthouse-outhouse contrast when it comes to Sterling, so successful in business, so unsuccessful as a basketball team owner. Sterling owns 126 buildings, many in Beverly Hills, and likes to say he has never sold anything.

But things are changing, the Clippers are not only winning, but this week Sterling has been in negotiations with, among other people, Donald Trump, to sell one of his buildings. "I haven't sold it yet," he insisted.

Sterling and I have had a running argument. I believe most people consider the Clippers the worst franchise in sports.

"I wish somebody would tell me what good player we didn't sign who went on to have a great career somewhere else," Sterling said. "I believe in paying superstar prices for superstar players, but don't believe in paying superstar prices to journeymen players."

A few years back in an interview with The Times, Sterling said he would pay the maximum going rate to keep Brand and Corey Maggette, and although not many believed him — including Brand and Maggette — Sterling kept his word. This season he signed Cuttino Mobley to a $42-million deal.

"I don't believe anybody is in this business to make money," he said. "We do make a lot because we're fortunate to be in the L.A. market. But the paramount thing is winning, and I want to win it all."

I'm a big believer, of course, because when the day comes that he's on the podium waiting for David Stern to hand him the Larry O'Brien Trophy, I'll be there too, standing right alongside Salma.

Clip and save!!

Pistons Forward to Receive the David Robinson Plaque

Detroit’s Rasheed Wallace Receives NBA Community Assist Award for April

NEW YORK, May 17, 2006 – In recognition of Rasheed Wallace’s outstanding efforts in the community, and for his on-going philanthropic work, the NBA announced today it has honored the Pistons All-Star with the Community Assist Award for the month of April. This is the second time Wallace has earned the honor, winning the award in February of 2005.

Despite being in the midst of a playoff run, Rasheed Wallace found the time for his community work and during April he joined forces with the Detroit Pistons to support the “Let’s Make Dreams Come True for Children” Gala and Auction to benefit The Rasheed A. Wallace Foundation.

Wallace and his wife Fatima hosted the event, which raised more than $100,000 for his foundation and included unique memorabilia auctions, including Pistons framed jerseys, photos, and autographed game-worn shoes by Wallace and other NBA superstars such as LeBron James of the Cleveland Cavaliers. The Gala, which was held at the Royal Park Hotel in Rochester Hills, Mich., honored Pistons President of Basketball Operations Joe Dumars for his outstanding efforts as a humanitarian and professional.

In late March, Wallace also unveiled a 5,000 square-foot library at Detroit’s Kettering High School that his foundation renovated in partnership with the Pistons-Palace Foundation and Detroit Pistons Read to Achieve program. The library underwent a complete transformation, including new carpet, paint, computers, books and furniture. The room now features a “College and Career Corner” to assist students in preparing for their future, as well as a reading lounge for students and teachers to relax and pick up a book or access a computer. This season, Wallace also purchased 25 season tickets distributed to a different local non-profit organization or inner city school for each Pistons home game.

“Our programs support our mission of helping children in low income communities, as we have for the past nine years,” said Wallace. “You had to be in the auditorium at Kettering to have felt the love and joy of the students. Their smiles really warmed my heart and the love they showed tells me that my mission will be accomplished.”

The Rasheed A. Wallace Foundation was established in 1997 to promote programs that enhance the quality of life for all people and assist in the recreational and educational development of youth.

As the recipient of the NBA Community Assist Award, Wallace will receive the David Robinson Plaque with the inscription, “Following the standard set by NBA Legend David Robinson who improved the community piece by piece.” In addition to the plaque, a $5,000 gift will be given to the Rasheed A. Wallace Foundation.

The league presents the NBA Community Assist Award monthly to recognize players for their charitable efforts. The award honors the NBA player who reflects the passion the league and its players have for their communities. The other nominees this month included Channing Frye (New York Knicks), Bobby Simmons (Milwaukee Bucks) and Jermaine O’Neal (Indiana Pacers).

NBA Cares is the league's global community outreach initiative that builds on the NBA's long tradition of addressing important social issues. Over the next five years, the league, players and teams will raise and contribute $100 million for charity, donate more than 1 million hours of hands-on volunteer service to communities around the world, and build more than 100 places where kids and families can live, learn and play. NBA Cares works with internationally-recognized youth-serving programs that support education, youth and family development, and health-related causes including: UNICEF; Reading Is Fundamental; Habitat for Humanity; Boys and Girls Clubs of America; Charities Aid Foundation; Feed the Children, and many others.

:D RASHEEED http://img465.imageshack.us/my.php?imag ... ity6ay.jpg

http://sport.gazeta.pl/koszykowka/1,650 ... as=1&ias=2

Hmm. Najbardziej podobaja mi sie cytaty MJ'a w tym arcie, natomiast ciekawostki/rekordy Króla Jakuba tez warto sobie odświeźyć...

MJ: Aby osiągnąć sukces, musisz być egoistą. Ale gdy już przejdziesz na najwyższy poziom, musisz przestać być egoistą

LeBron co rusz zostaje w jakiejś dziedzinie najmłodszym rekordzistą - prześmiewczy portal The Onion napisał, że jak tak dalej pójdzie, to LeBron stanie się najmłodszym zawodnikiem w historii, który skończy 22 lata

• 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

tutaj mam artykuł o Boozerze, który powinien zaciekawić nie tylko fanów Jazz (choćby Van o to wypytywał :wink: ) ...opisuje kompleksowo jego problemy z kontuzjami, a także co najważniejsze, to jakie są jego relacje z właścicielem Jazz Millerem (od czego w dużej mierze zależy czy pozostanie w Jazz), czy Jazz chcą go w końcu wytrejdować czy nie (o czym mówi się nieustannie już w sumie do 1,5 roku...) no i to czy sam w ogóle chce grać w Utah (wielu to kwestionuje)....naprawdę ciekawie i mądrze to wszystko opisane

podaję 2 linki - do artykułu źródłowego i jak ktoś woli po polsku to do tłumaczenia, jakie jest na naszej Jazzowej stronie:

http://www.deseretnews.com/dn/view/0,12 ... 56,00.html

http://jazz.e-nba.pl/index.php?subactio ... om=&ucat=&[/url]

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?page=LeBronAge - artykuł o tym, że nikt nie chce wierzyć, iż LeBron naprawdę ma 21 lat, ale jendak tak jest. Nieźle można się uśmiać czytając, ESPN nawet na życzenie Wade'a znalazł oficjalne świadectwo urodzenia Jamesa. :D

Uprzedziłeś mnie Kily z tym artykułem :).'Bron to freak of nature ;)

• 4 tygodnie później...

dzisiaj w starym numerze pewnej gazety o koszykówce zobaczylem ciekawy artykul dotyczący Ivera ;-) :

"Najpierw trzeba postawic pytanie - dlaczego 76-ers od ponad 20 lat czekaja bezskutecznie na mistrzowski tytuł? Odpowiedź jest prosta - bo Allen Iverson nie jest liderem, ktory moze poprowadzić swój zespół do końcowego zwycięstwa.

Raz (w 2001r.) był naprawde blisko. Bedac u szczytu indywidualnych mozliwosci i u szczytu kariery. Nawet wtedy jak zderzyl sie ze sciana - przekonal sie, ze mistrzostwa nie zdobedzie sam, wylacznie siła (nawet genialnej) jednostki. Bo samemu mozna wygrac jeden mecz, co ekipie Sixers udalo sie na poczatku finalowej rywalizacji z Lakers, gdy Iverson zdobył ponad 50 pkt. Jeden mecz, a nie cała serie...

AI nosi pseudonim "The Answer", ale nie jest odpowiedzą na mistrzowskie aspiracje zespołu z Filadelfii.

Wiem, ze to dla wielu zabrzmi obrazoburczo, ale pisze to z pełnym przekonaniem - dopóki Iverson bedzie grać w Sixers, ta druzyna NIGDY nie siegnie po mistrzostwo NBA. Tym bardziej, ze jego wartość z roku na rok bedzie malec, a ego i wiara we własny geniusz - niekoniecznie.

Iverson jest ikoną w NBA i jego zaslugi nie podlegaja dyskusji. Jako koszykarz osiagnal wiele, raz nawet bedac MVP sezonu zasadniczego, siegajac czterokrotnie po tytul króla strzelców oraz prowadząc Sixers do finalu. Ale najwiesza siła sa jego korzenie. To wlasnie on, chlopiec, wychowany w skrajnej nędzy z jednej z fatalnych, przerażających dzielnic wielkiej metropolii jest najlepszym ucisleniem "American Dream". Bo Iverson pozostał naturalny - nadal troche dziki, niesforny, niezbyd ulegający modom i trendom. Pozostał "chlopcem z ulicy" i dzieki wiernosci pierwotnemu image'owi jest jedyny w swoim rodzaju.

Dlatego wiele osób przymyka oko na to, ze stara sie za wszelką cene manopolizować grę, juz któryś rok z rządu nie potrafi z drugą indywidualnościa w zespole (na tej liście byli juz Jerry Stackhouse, Tim Thomas, Glenn Robinson, Chris Webber), a takze spędza sen z powiek kolejnych trenerów. Kochają Iversona, bo walczy, bo jest czarnych chłopcem, ktory przeszedl droge od nedzy do wielkich pieniedzy, a nadal spotyka sie z tymi samymi kumplami. Szkoda, ze sa to na ogol typy spod ciemnej gwiazdy. Iverson jest momentami przerażajacy w swojej szczerosc, ale prawdziwy. Mistrzem jednak nie zostanie..."

Marcin Harasimowicz (Przegląd Sportowy)

Co wy na to?

dzisiaj w starym numerze pewnej gazety o koszykówce zobaczylem ciekawy artykul dotyczący Ivera ;-) :

"Najpierw trzeba postawic pytanie - dlaczego 76-ers od ponad 20 lat czekaja bezskutecznie na mistrzowski tytuł? Odpowiedź jest prosta - bo Allen Iverson nie jest liderem, ktory moze poprowadzić swój zespół do końcowego zwycięstwa.

Raz (w 2001r.) był naprawde blisko. Bedac u szczytu indywidualnych mozliwosci i u szczytu kariery. Nawet wtedy jak zderzyl sie ze sciana - przekonal sie, ze mistrzostwa nie zdobedzie sam, wylacznie siła (nawet genialnej) jednostki. Bo samemu mozna wygrac jeden mecz, co ekipie Sixers udalo sie na poczatku finalowej rywalizacji z Lakers, gdy Iverson zdobył ponad 50 pkt. Jeden mecz, a nie cała serie...

AI nosi pseudonim "The Answer", ale nie jest odpowiedzą na mistrzowskie aspiracje zespołu z Filadelfii.

Wiem, ze to dla wielu zabrzmi obrazoburczo, ale pisze to z pełnym przekonaniem - dopóki Iverson bedzie grać w Sixers, ta druzyna NIGDY nie siegnie po mistrzostwo NBA. Tym bardziej, ze jego wartość z roku na rok bedzie malec, a ego i wiara we własny geniusz - niekoniecznie.

Iverson jest ikoną w NBA i jego zaslugi nie podlegaja dyskusji. Jako koszykarz osiagnal wiele, raz nawet bedac MVP sezonu zasadniczego, siegajac czterokrotnie po tytul króla strzelców oraz prowadząc Sixers do finalu. Ale najwiesza siła sa jego korzenie. To wlasnie on, chlopiec, wychowany w skrajnej nędzy z jednej z fatalnych, przerażających dzielnic wielkiej metropolii jest najlepszym ucisleniem "American Dream". Bo Iverson pozostał naturalny - nadal troche dziki, niesforny, niezbyd ulegający modom i trendom. Pozostał "chlopcem z ulicy" i dzieki wiernosci pierwotnemu image'owi jest jedyny w swoim rodzaju.

Dlatego wiele osób przymyka oko na to, ze stara sie za wszelką cene manopolizować grę, juz któryś rok z rządu nie potrafi z drugą indywidualnościa w zespole (na tej liście byli juz Jerry Stackhouse, Tim Thomas, Glenn Robinson, Chris Webber), a takze spędza sen z powiek kolejnych trenerów. Kochają Iversona, bo walczy, bo jest czarnych chłopcem, ktory przeszedl droge od nedzy do wielkich pieniedzy, a nadal spotyka sie z tymi samymi kumplami. Szkoda, ze sa to na ogol typy spod ciemnej gwiazdy. Iverson jest momentami przerażajacy w swojej szczerosc, ale prawdziwy. Mistrzem jednak nie zostanie..."

Marcin Harasimowicz (Przegląd Sportowy)

Co wy na to?

a niebo jest niebieskie, trawa zielona itd.

super wypowiedzi panowie. Nie wiem jak wam sie wydaje, ale wg mnie AI wyszedl w tym artykule jak Czerno-Biały. Mimo tego, ze potrafi duzo, moze nawet wszystko zrobic z pilka, to nie jest prawdziwym liderem zespołu, nie potrafi grac z drugimi gwiazdami po za nim w teamie. Ale za to zostal przy kolegach, mimo tego, ze sie wybil. Takze nawet powiem, ze wyszedl bardziej na bialo, niz na czarno... A autor wg. mnie zrobil fajny artykul, bo nie ma tu porównania do jakis innych graczy... Przypominam tez, ze to gazeta z 2005 roku i jak do tej pory autor sie nie pomylil ani grama... I nie byl to przeglad sportowy, tylko dziennikarz przegladu sportowego, a gazeta to BASKET. pzdr

• 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...