Skocz do zawartości
nba2midnight

NBA 2020/2021 season - plotki, wolni agenci i trejdy

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, nba2midnight napisał:

Jak napisalem - zdziwienie, ze tak nagle sie Portland pojawilo.

Temat wraca od jakiś 2 lat. Źródło może być gdzieś wśród kibiców Blazers marzących o jego powrocie ale na pewno byłby w Portland witany z honorami, jak wracający z dalekich wojaży syn a nie jak kolejne mięso pod kosz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, jack napisał:

Temat wraca od jakiś 2 lat. Źródło może być gdzieś wśród kibiców Blazers marzących o jego powrocie

Zrodlo bylo u samego LMA, bo powiedzial kiedys, ze widzialby sie znowu w Portland pod koniec kariery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drummond pewnie wybierze Brooklyn, będzie się musiał tylko skupić na zbiórkach, gdy obwód będzie pudłował - obrona tam jest mniej ważna - w końcu będzie wśród swoich :D i i zapewne mistrzostwo wpadnie i zapisze sie na kartach historii.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Chytruz napisał:

Zrodlo bylo u samego LMA, bo powiedzial kiedys, ze widzialby sie znowu w Portland pod koniec kariery.

Faktycznie, pamiętam. Nagadał głupot w przypływie nostalgii a kibice Blazers się tego uczepili. Teraz przyszło sprawdzam i jakoś nie zanosi się na powrót do Portland. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe podsumowanie Orlando i nie tylko...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nr1 wczorajszego polowania zostali Nuggets. Oddali graczy spoza rotacji lub kontuzjowanych za idealnie pasujących do Jokica..

Nr 2 - Bulls -- pozyskali All Stara. Pozyskali dobrych zadaniowców i pozbyli się raczej graczy ,którzy u nich nie wypalili.

Nr 3 - Heat - pozyskali Dipo pół roku wcześniej niż planowali. Koszt niewielki ale z drugiej strony nie wiem kto tam w s5 będzie grał jako PF? Butler? Albo jako rozgrywający jeśli wrzucą Arize do s5. Bam-Dipo-Duncan-Butler to raczej pewniaki do s5 

nr 4 - Blazers - Powell krótkoterminowo jest lepszy od Trenta . W tym sezonei tylko Ingles i Joe Harris jest lepszym strzelcem za 3 przy takiej ilości prób

Reszta zrobiła marginalne ruchy poza Bostonem ale tu to w sumie sam nie wiem co oni zrobili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, ely3 napisał:

Nr 3 - Heat - pozyskali Dipo pół roku wcześniej niż planowali. Koszt niewielki ale z drugiej strony nie wiem kto tam w s5 będzie grał jako PF?

Bjelica, przynajmniej dopóki nie dojdzie LMA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Boston sie strasznie spierdolil jako organizacja

oddac Thiesa za nic, nie widza tego ze Stevens sie nie nadaje dla tej druzyny, brak pociagniecia za spust kiedy mogli dostac jakiegos superstara, Hayward odchodzacy za nic

ogolnie dziadostwo

Edytowane przez Kubbas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, Kubbas napisał:

Boston sie strasznie spierdolil jako organizacja

oddac Thiesa za nic, nie widza tego ze Stevens sie nie nadaje dla tej druzyny, brak pociagniecia za spust kiedy mogli dostac jakiegos superstara, Hayward odchodzacy za nic

ogolnie dziadostwo

zalapli sie przeciez na Kyriego : ) reszte pickow przjedli, niefart z Haywardem, Tatum ma dokladnie sufit tam gdzie zaczal w sezonie #1, wielki Kemba z Charlotte okazal sie bumem

swoja droga tez pokazali, ze draft i picki fajne (mowie poza topka, 1-10?) ale chyba wartosc maja najwieksza, kiedy nie sa zrealizowane:

Carsen, Langford, Nesmith, Ojejejejeje, Pritchard, Waters, dwa Williamsy (patrze teraz na szybko na rooster)

Edytowane przez memento1984

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, ely3 napisał:

Nr1 wczorajszego polowania zostali Nuggets. Oddali graczy spoza rotacji lub kontuzjowanych za idealnie pasujących do Jokica..

Ely, przecież Ty niedawno pisałeś, że Gordon to zwykły przeciętniak i nie ma żadnego sensu, żeby Nuggets go brali. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Braveheart22 napisał:

Ely, przecież Ty niedawno pisałeś, że Gordon to zwykły przeciętniak i nie ma żadnego sensu, żeby Nuggets go brali. 

Każdy się myli, grunt to przyznać się do błędu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 minut temu, Lucas napisał:

Każdy się myli, grunt to przyznać się do błędu ;)

Racja, nie często się to widzi na forach. Ale musiałem napisać, bo tę sytuację i opinię ely pamiętam doskonale. Tam się zrobiła dosyć mocna dyskusja podzielona na dwa obozy, tj. ja, ty, Julek, Lowryass vs ely, LBS :D

Edytowane przez Braveheart22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
13 minut temu, Braveheart22 napisał:

Racja, nie często się to widzi na forach. Ale musiałem napisać, bo tę sytuację i opinię ely pamiętam doskonale. Tam się zrobiła dosyć mocna dyskusja podzielona na dwa obozy, tj. ja, ty, Julek, Lowryass vs ely, LBS :D

Na szczęście decyduje on.

dn-1819-connelly-eoy-760-550.png?w=756&h

 

 

Edytowane przez Lucas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale tak poważnie to co ma Gordon czego nuggets potrzebują? 

Bo ostatni sezon miał dość przeciętny, wiele osób liczyło na jego skok, a nic takiego się nie wydarzyło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, memento1984 napisał:

Carsen, Langford, Nesmith, Ojejejejeje, Pritchard, Waters, dwa Williamsy (patrze teraz na szybko na rooster)

Akurat Rob Williams to swietny pick i prosepct i moze dzieki wymianie Theisa (tez nie popieram, btw mogli NOP po niego uderzyc) dostanie wreszcie nalezne mu minuty. Kolo to Stud przez duze S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ainge popełnił sporo ewidentnych błędów, ale Celtics mieli dużo pecha, pozyskali Kyriego i gdy byliby faworytami do finałów, to się posypał, pozyskali Haywarda i też się posypał, teraz pozyskali Kembę i - niespodzianka - też się posypał.

ALE - zastanawia mnie, co oni zyskali na tych wymianach (wzięcie Fourniera z wyjątku i oddanie Theisa, żeby zejść poniżej luxury) - i może się okazać, że zbyt wiele nie zyskali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. IMHO Drummond może nie trafić do Lakers jeśli chce jak najwięcej minut w playoffowym teamie, bo Hornets czy Boston mają autentyczną dziurę pod koszem i w takim wypadku powinny być faworytami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, josephnba napisał:

No ale tak poważnie to co ma Gordon czego nuggets potrzebują? 

Bo ostatni sezon miał dość przeciętny, wiele osób liczyło na jego skok, a nic takiego się nie wydarzyło

Defensywę i atletyzm. Ktoś kogo wrzucisz na LeBrona czy Kawhia, jak Granta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli do Miami trafi LMA a do BOS lub CHAR Drumm to znaczy ze ekipy mające dziury na tych pozycjach maja wszystko już ustawione. Wtedy trzeba stwierdzić ze jest to ustawka zrobiona przed tymi szopkami niby ze spotkaniami z innymi. Nie do końca jest to uczciwe ale nie ma szans aby ktoś kogoś za rękę złapał. 

Pisze o tym po prostu w kontekście oddania takiego Theis gdy wiadomo już ze idzie Drumm. A jeżeli tak nie będzie to ruch BOS był głupi i ryzykowny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.