• Wymienią Gasola
    • Wymienią Bynuma
    • Wymienią obu
    • Oddadzą Kobe
    • Amnestia Kobe
    • Zwolnią Browna
    • inny...

Rekomendowane odpowiedzi

http://asubstituteforwar.com/2011/05/09/kobe-bryant-the-most-overrated-defender-imaginable/

@ Kubbas

There are two aspects to the “overrated-ness”, and I don’t know if I’ve seen them clearly laid out in the discussions I’ve seen here or on RealGM:

1) Big men are a LOT more impactful defensively than wings or PGs. That’s an accepted truism among experienced basketball-heads, but in many discussions this is minimized. Defense itself is marginalized…I’ll routinely see folks say “well, the only thing this guy has over that guy is defense” like it’s a small thing. Then, with a player like Kobe, I’ll see his list of All Defense teams trotted out as evidence that (paraphrase): “even if wings aren’t as impactful generally as big men, they still have SOME defensive impact and Kobe is a defensive outlier among wings which means that the difference between he and a great big man defender is marginal at best”.

It’s a pervasive argument, as even those that DO recognize defense and DO recognize that bigs normally play a bigger role have difficulty making quick/efficient come-backs to that line of argument that resonate. So THAT’S why an article like this is extremely powerful, even in the face of many of the names in front of Kobe being bigs…it really hammers home the point that, no matter how many defensive accolades Kobe might have on his shelf with respect to some bigs, his defensive impact was NOWHERE NEAR their’s. And that’s even for the Josh Smith caliber bigs…once you get into the Bogut’s, Duncan’s, or heaven forbid Garnett the difference in their defensive impact becomes comically large. For better or worse, this post should end any discussion that Kobe’s defense can in any way be compared to a great big’s…(though of course I’m too cynical to believe that).

2) The second aspect, which has been pointed out in comment but could have been presented more strongly in the narrative, is that Kobe doesn’t even stand out among the wings and guards as a defender. Looking at how Kobe compares to a top-20 list is cool, but it gives the impression that he might be just at the bottom of the top-20. But a quick glance through the Ilardi list shows Kobe ranked outside of the top-200 among all defenders (204th) from 2003/4 – 2008/9, and the first Engleman study has him at 522nd among all defenders from 2005 – 2011. I stopped counting in the Ilardi study when I got to 36 PG/SG/SFs rated higher than Kobe defensively and that was only through 90 players overall.

So in other words, not only isn’t Kobe anywhere near the best big man defenders…he’s not even among the best LITTLE MAN defenders. His defense is decidedly average…being outside of the top-200 (let alone the top-500) during the time period that hits much of his athletic prime is a glaringly huge red mark. Especially for someone whose accolades suggest that he’s arguably the best little man defender in history, and on the short list for best overall all-time.

Edytowane przez Bastillon

• 3 tygodnie później...

Można się było spodziewać:

Ramon Sessions has decided not to exercise his player option with the Lakers, instead becoming an unrestricted free agent.

Sessions had to make a decision by June 20, so this comes right on cue. Sessions leaves approximately $4.5 million on the table to hit the free agent market, and it will be interesting to see what type of deal he is in search of at this point in his career. Sessions was exposed in the postseason, but he averaged 12.7 points and 6.2 assists on 47.9 percent shooting in 23 games with the Lakers. Just 26 years old, Sessions will likely be looking for a multi-year deal.

Kidd powiedział, że zagra tylko w Mavs lub Nets, ostatnio mówili o Bulls. Ja go nie chcę, jest 8 lat za późno.

Sessions... czy zostanie? to zależy od dwóch spraw. Czy dostaniemy jakiegoś pg (Lowry?) za Gasola i ile Ramon będzie chciał. Ciężko określić ile mogą mu zaoferować inne drużyny. Z tego co widzę nie ma on dużej wartości w oczach innych gm's do tej pory, ale zawsze może znaleźć się jakiś szajbus. Miał u nas fajny początek, ale im dalej tym gorzej, play-offy mega c***owe. podejrzewam, że odstąpił żeby zobaczyć czy Lakers uda się dostać jakiegoś lepszego pg w transferze. w takiej sytuacji średnio wyglądałoby dla niego pozostanie w drużynie (chociaż ja widziałbym go najlepiej jako zmiennika na 1/2)

moja opcja to 15/3 z czego ostatni rok to opcja zawodnika (a najlepiej klubu). chyba sprawiedliwie bo w razie wybuchu formy nie będzie blokował sobie szans na duży kontrakt w prime, a w razie padaki nie będzie obciążał naszego salary. jeśli pozyskamy lepszego pg w transferze to może dostanie propozycję w wysokości kontraktu Steve'a (tego oddać np z Gasolem lub poddać amnestii)

i zawsze może odejść w s'n't, ale nie licze na to przy naszym payrollu. być może Mitch cieszy sie z tego, że Sessions odstąpił

ciekawe czy Mitch już coś kombinuje na draft day...

czytałem o Hillu za Beasleya. uwielbiam Mike'a ale nie wiem czy to dobry pomysł, szczególnie jak odejdzie Pau.

bardzo chciałbym Mayo, miał denne PO może Grizz dalej chcieliby za niego McRobertsa ;)

czekamy, za 8 dni karuzela zaczyna się kręcić :D

ten ruch nie dziwi mnie wcale.

choc takimi playoffs mocno popsul sobie pozycje negocjacyjna. dla nas najlepiej by bylo gdyby ktos dal sie zlowic w koncu na gasola.

hilla fajnie byloby zostawic ale co i jak wyjdzie cholera wie. przestalem wierzyc w tytul rok temu. na te chwile potrzeba nam 3-4 solidnych grajkow i nie wiem jakim cudem mamy ich pozyskac nie majac wiele w zamian. ale poczekamy do draft day...

jedno jest pewne. bulls chca tankowac i w ten sposob odpada nam kandydat do przejecia gasola.

podobno cena za pau jest w tej chwili strasznie niska. lakers nie chca nawet gwiazdy. qrwa mowilem brac pakiet od rockets?:D

Nie zdziwi mnie deal Iguodala-Gasol.

Co prawda sprawa troche ostatnio przycichła, alle jest niemal pewne, ze Sixers kolejny raz beda próbowali oddac Iggiego, a ze szukamy wysokiego to poniekąd obu zespolom powinno byc to po drodze. Problem jesttaki, ze nie mamy kontraktow, zeby wyrownac umowe Gasola i trzeba byloby amnestiowac Branda, zeby zrobic miejsce w payrollu. Priorytetem powinno byc dla nas pozyskanie picku w top10, ale Collins raczej nie jest zwolennikiem kolejny zoltodziobów i wolalby weterana...

Co ogolnie robi sie troche bez sensu, bo tracimy 2 graczy z S5 za jednego i to w nienajlepszym dla ET i Jrue momencie kariery.

Aha.. no i pewnie dostalibyscie nasz 15 pick...

może s'n't Lou i wtedy kasa by się zgodziła... Iggy+Lou to super sprawa, ale raczej mało prawdopodobna. Iggy+pick też spoko, można z nim wyciągnąć PJIII lub Moultrie

nie ma się co oszukiwać, za Gasola Iggy lub Lowry to maks co możemy dostać

tylko co zrobiliby z Artestem po przygarnięciu AI? jaram się tym latem bo lubię zmiany w zespołach :)

no tak julius to oboz lakers. mhm

nazwisko iguodali przejawia sie od jakiegos czasu ale nie widze opcji poza dolaczeniem kolejnego zespolu, by pozbyc sie gasola i zdobyc andre

do tego nie wiem co to nam zalatwia. jezeli mwp bedzie gral jak gral, to bardziej potrzebujemy wsparcia na innych pozycjach.

Iggy za Gasola to wg mnie sprawiedliwy deal. Gasol ma mega zaniżoną wartość i czuję, że jak pójdzie do innej organizacji to odżyje. Co prawda za chwilę będzie miał 32 lata, ale z jego bazowaniem na atletyzmie mógłby dać Philli jeszcze trochę dobrego grania. Zresztą gdzies chyba za sezon/dwa kończy mu się kontrakt więc ryzyka nie ma. A Iguodali i tak się trzeba pozbyć bo po tym co pokazywał Turner w playoffs z Chicago widać, że baaaaardzo potrzbuje tej szansy od 76ers.

Ale bez picka w drafcie bo w tym roku można z takim numerem wyciągnąć niezłego startera.

• 2 tygodnie później...

dobra, ja obstawiam puszczenie Gasola dziś na 75%. oby z takim skutkiem jak Divacia ;)

zobaczymy czy uda się zdobyć pick w pierwszej rundzie...podobno jesteśmy napaleni na Gilchrista

The Lakers will extend a qualifying offer to Darius Morris, making him a restricted free agent, tweets Mike Bresnahan of the Los Angeles Times.

While Bresnahan pegs the value of the offer at around $940K, I believe it will be closer to $962K. Either way, Morris will have the option to accept the one-year qualifying offer or to sign a new deal as a free agent. The Lakers will have the chance to match any contract Morris signs with another club.

http://www.hoopsrumors.com/2012/06/lakers-to-extend-qualifying-offer-to-darius-morris.html Edytowane przez matek

dobra, ja obstawiam puszczenie Gasola dziś na 75%. oby z takim skutkiem jak Divacia ;)

zobaczymy czy uda się zdobyć pick w pierwszej rundzie...podobno jesteśmy napaleni na Gilchrista

http://www.hoopsrumors.com/2012/06/lakers-to-extend-qualifying-offer-to-darius-morris.html

TZN Gasol do Bobs którzy zaskoczyli i wybrali wybór Lakers?

boooooring, Gasol prędzej w Hiszpanii wyląduje niż go wymienią. chyba faktycznie nikt go już nie chce za te pieniądze

a jednak Odom w LAL (co prawda nie ten, ale zawsze :P)

Lakers also acquired right to Marquette point guard Darius Johnson-Odom from Dallas (55th overall) for an unspecified amount of cash.

The Lakers paid Dallas about $500,000 for the rights to Darius Johnson-Odom.

new player introducing: http://blog.lakers.com/lakers/2012/06/29/newest-lakers-introduce-themselves/

Edytowane przez Me Myself and I

hhaahaha Mitch znowu to zrobił :D Do tego ma Hilla zrekrutować !:D

They just said on espn Kobe called Nash and said

"I need you, I need help, I can't do it all, I need you"

[video=youtube;NaVa6NHwUUg]http-~~-//www.youtube.com/watch?v=NaVa6NHwUUg

Klasyk pasuje idealnie do sytuacji ;d They scared now !

Oczekuje panic moves jak po trejdzie Gasola ;d

Popovich znowu będzie pierdolił, że kradzież ;d

Edytowane przez Kubbas

tak jest! steve moze i stary i moze i w obronie slabiutki ale przynajmniej picki powinny byc teraz grane pelna geba, dodatkowo straszy na obwodzie i wykreuje sytuacje dla bryanta. nie boi sie wziac pily w lapy i cos zagrac jak sessions. i to bez straty zawodnika, wiec world peacem itd dalej mozna handlowac, not bad not bad. 27/3 dla Steve to jednak IMO za duzo jak na 38 letniego goscia no ale to juz inna sprawa. jedno jest pewne: lakers celuja w mistrza w tym roku bo ani NASH ani KOBE mlodsi juz nie beda i nie mozna zwlekac

Tylko teraz pasowałoby, żeby ukryć Nasha przy naszych wysokich mozolnych, dodać Howarda, żeby krył co trzeba, ale itak miazga to co mamy.

"After talking with (owner) Robert (Sarver) and (president of basketball operations) Lon (Babby) we've agreed that it's time for both of us to move in new directions," Nash said in a statement. "I approached them and asked if they would be willing to do a sign and trade deal with L.A. because it is very important to me to stay near my children and family.

"They were very apprehensive and didn't want to do it. Fortunately for me, they reconsidered. They saw that they were able to get assets for their team that will make them better, assets they would not have otherwise had and it made sense for them to do a deal that helps their team get better."

Nash/Kobe/Hill/Gasol/Bynum

Can you believe it?

jednak Sarver zachował się ładnie po tylu latach pozwolił iść Steve'ovi tam gdzie chce, żeby mógł poważnie powalczyć. nieźle, choć nie popadam w hurra optymizm rok przed PO.

jeszcze Duncana z kimś by pasowało za AB, żeby średniej wieku nie zaniżać...

co mnie w tym najbardziej cieszy? to, że możemy być znowu atrakcyjnym miejscem dla wolnych agentów. jamison i lewis już w kolejce

Edytowane przez matek