Skocz do zawartości
Tomek9248

beGM: Free Agency - komentarze

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
15 minut temu, fluber napisał:

U nas nie ma niegwarantowanych umów, exhibit 10, umów 10-dniowych itd. Normalnie tacy ludzie z minimalnych są zwalniani i brani następni. Dla Grizzlies w RL NBA zagrało 28 zawodników w ubiegłym sezonie. 

Ilu graczy z minimalnymi umowami kończy sezon w NBA w klubie, który go podpisał? 10%? 

Jest źle rozpisany. Startuje od 13 milionów, więc możesz maksymalnie podnosić o 650 k rocznie. A Ty podnosisz o 680k w 3 roku i 710k w 4 roku. Więcej niż możesz.

Ale 5% nie odnosi sie czasem do roku przed. 

13-13,65

13,65-dalej

14,33-dalej

Nawet jeśli to kontrakt jest co najwyzej źle rozpisany a moge wystartowac jak trzeba z 13,6 bo tyle space jest i wtedy jest ok. 

 

@january w regulaminie rozpisał obowiązek rozpiski rfa a ufa kto chce więc tutaj na razie jest błąd ale oferta niewazna to może byc wtedy gdy kasa sumarycznie sie nie zgadza a nie sposob rozpisania ktory jest jeszcze do ustalenia.

Wooden twoja oferta wzgledem mojej to 1 mln w piatym roku, obrazasz gracza w tym momencie. 

Joe Harris boi sie ze zostanie oskubany z grubej kasy... 

Edytowane przez shevcu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, shevcu napisał:

Ale 5% nie odnosi sie czasem do roku przed. 

13-13,65

13,65-dalej

14,33-dalej

Nawet jeśli to kontrakt jest co najwyzej źle rozpisany a moge wystartowac jak trzeba z 13,6 bo tyle space jest i wtedy jest ok. 

Nie, liczy się przyrost kwotowo od 1 roku i potem się go dodaje do każdego roku umowy ( zobacz na umowy np. Porzingisa, czy Russella z tego roku w RL NBA)

To już musisz pytać Rady, czy to dopuści. Zawsze dopuszczali, ale tak samo jak Ty zrobił LONGER z reofertą dla Favorsa i najnowszy członek Rady jest podobno temu mocno przeciwny:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, fluber napisał:

Nie, liczy się przyrost kwotowo od 1 roku i potem się go dodaje do każdego roku umowy ( zobacz na umowy np. Porzingisa, czy Russella z tego roku w RL NBA)

To już musisz pytać Rady, czy to dopuści. Zawsze dopuszczali, ale tak samo jak Ty zrobił LONGER z reofertą dla Favorsa i najnowszy członek Rady jest podobno temu mocno przeciwny:)

Wiadomo dlaczego. 

Mamy 48 h po glosowaniu na prawidlowe rozpisanie. Dla mnie to pierwsze fa i super ze wytykacie blad ale przyznam szczerze ze o nim nie wiedzialem. Ale moge kwotowo tak to rozmiescic ze bedzie zgodne. 

Szanowna rado apeluje o podjecie decyzji zgodnie z duchem gry i na korzyść gracza a mi dania zoltej kartki za brak wiedzy. Kontrakt w przypadku wygranej bedzie rozpisany prawidłowo 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, a jak juz omawiamy legalnosc ofert - dlaczego zostaly dopuszczone oferty MLE? Czy MLE jest wyższe niż 9%SC? Bo mi rok temu powiedziano, ze specjalnie takie kwoty ustaliliście, żeby nie można było w drugiej rundzie używać wyjątków.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

U mnie wyglada to chyba tak ze w rozpisce gdy umowa wystartuje od 13,1 czy 13.3 i kolejny rok bedzie 13,7 -13.9itd. to wszystko bedzie ok. 

 

W regulaminie brak jest zapisu ze zle rozpisana oferta dla ufa ja skresla. Smutne ze skresli sie najlepsza oferte za cos co nie jest konieczne 

 

Tez mi sie wydaje ze mle to dopiero od 3 rindy mialy byc

Edytowane przez shevcu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, eMeS napisał:

Hej, a jak juz omawiamy legalnosc ofert - dlaczego zostaly dopuszczone oferty MLE? Czy MLE jest wyższe niż 9%SC? Bo mi rok temu powiedziano, ze specjalnie takie kwoty ustaliliście, żeby nie można było w drugiej rundzie używać wyjątków.

Nie było żadnych ofert MLE. Były tylko KONTRoferty MLE. W kontrofertach można złożyć w każdej rundzie dowolną ofertę. 

W ofertach nie można było używać MLE.

7 minut temu, shevcu napisał:

 

Tez mi sie wydaje ze mle to dopiero od 3 rindy mialy byc

. Kontroferty mogą przyjmować dowolną wartość zgodną z CBA - przy zachowaniu wymogu posiadania 50% wolnego miejsca w salary.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale regulamin nie wnosi konieczności rozpiski a u mnie o to sie rozchodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, shevcu napisał:

Ale regulamin nie wnosi konieczności rozpiski a u mnie o to sie rozchodzi

No ale ja sie z Toba zgadzam:)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, fluber napisał:

Nie było żadnych ofert MLE. Były tylko KONTRoferty MLE. W kontrofertach można złożyć w każdej rundzie dowolną ofertę. 

W ofertach nie można było używać MLE.

. Kontroferty mogą przyjmować dowolną wartość zgodną z CBA - przy zachowaniu wymogu posiadania 50% wolnego miejsca w salary.

Swoja drogą czy kontroferty na mle nie spelniaja wymogu 9% w pierwszym roku i sa niewazne na starcie? 9% z 109 z hakiem to wiecej niz 9.2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, shevcu napisał:

Swoja drogą czy kontroferty na mle nie spelniaja wymogu 9% w pierwszym roku i sa niewazne na starcie? 9% z 109 z hakiem to wiecej niz 9.2

Kontroferty nie muszą spełniać wymogu 9%. W kontrofercie można było dać minimum +TO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To regulamin jest trochę sprzeczny sam ze sobą ale do brzegu, bo mam mało czasu. 

Wnoszę raz jeszcze o uznanie mojej oferty. Nieprawdiłowy jest tylko sposob rozpisania kontraktu (o czym przyznaje nie wiedzialem) i tym samym stad wynikal blad. Mimo wszystko Kings posiadaja cap space na podpisanie Harrisa i zmian rozkladu kasy tak by 56.02 bylo ostatecznie zgodne z regulaminem. Ponadto rozpiska kontraktu w przypadku ufa nie jest wymogiem, tym samym nie powinienem byc karany za cos co nie jest wymagane. 

Panowie liczę na normalne podejscie do sprawy i uwzglednienie oferty Kings. W przypadku braku uwzglednienia decyzji tylko i wyłącznie przez zla rozpiskę to z bolem serca decyzję uszanuję mimo ze nie ma ona podłoża w naszym regulaminie. 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, shevcu napisał:

Wooden twoja oferta wzgledem mojej to 1 mln w piatym roku, obrazasz gracza w tym momencie. 

Joe Harris boi sie ze zostanie oskubany z grubej kasy... 

Nie zostanie - ja nawet nie dyskutuje z teza o tym że Twoja oferta jeśli jest ważna to wygrywa.

Co więcej wbrew własnym interesom napisałem że dla mnie jest ważna.

A jak jest jednak nieważna to Warriors zadbają o niego finansowo :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Wooden napisał:

Nie zostanie - ja nawet nie dyskutuje z teza o tym że Twoja oferta jeśli jest ważna to wygrywa.

Co więcej wbrew własnym interesom napisałem że dla mnie jest ważna.

A jak jest jednak nieważna to Warriors zadbają o niego finansowo :)

Jeżeli obiecujesz coś Harrisowi, to tutaj wrzuć:

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, fluber napisał:

Jeżeli obiecujesz coś Harrisowi, to tutaj wrzuć:

 

784 watek. Obiecalem w media roomie i tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Wooden napisał:

Jeśli dobrze ogarniam historię beGM to Warriors byli jedyni którzy dali rok temu ofertę Harrisowi w czwartej turze, maksymalną jaką mogli.

Chcemy kontynuować naszą współpracę i po zrzuceniu z siebie hard cap za rok finansowo wyrównać Harrisowi tegoroczną szkodę.

Jeszcze musisz się trochę podciągnąć się z historii, Harris miał też podobną ofertę z Rockets. 

 

6 godzin temu, january napisał:

W sumie też dobre :

-january, który miałby interes by oferta przeszła : NIE PRZECHODZI
-MarcusCamby, który miałby interes by oferta nie przeszła : PRZECHODZI

Przecież Ty chcesz to powiązać z ofertą Favorsa, więc też masz interes w tym by oferta nie przeszła. Już nie rób z siebie lepszego niż jesteś 😉

Dla mnie oczywiście oferty shevcu i Longera są ok, to co tam w nawiasach sobie popisali nie ma żadnego znaczenia przecież... Ma być długość i wartość umowy i to się zgadza.

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Regis napisał:

Jeszcze musisz się trochę podciągnąć się z historii, Harris miał też podobną ofertę z Rockets. 

Nic na ten temat w stosownym wątku nie znalazłem. Jeśli tak było to wybacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, BMF napisał:

Nie chodzi o jednostkowe przykłady Grahama czy Triera (aczkolwiek pamiętam batalię o minuty Grega Monroe na minimum, któy po pierwszych kilku tygodniach RS skończył u mnie), a o fakt, że wymiany podpisanych w ostatnie offseason graczy w NBA to rzadkość. Generalnie, wymiany w realu to rzadkość w porównaniu do beGM.

U nas od III tury jakieś 40% nowo podpisanych zawodników zmieniło team w poprzednim sezonie. Właściwie od trzeciej fazy nie ma sensu sugerowanie się niczym innym niż pieniędzmi, bo co drugi gracz i tak nie ukończy sezonu w tym samym zespole.  

Ogólnie ta niesamowita liczba wymian w beGM bierze się głównie z przerzucania Dariusami Millerami bez powodu. Ale to chyba wszystkim tak naprawdę pasuje, a to jedna z bardziej odrealnionych rzeczy w tej grze. 

Tu mówimy o dealu, który robiliśmy właśnie w trojkę z Fluberem.

Potrzebowałem zejść z kontraktu Collisona (którego gwarancja w kolejnym sezonie komplikowała mi salary, a uznałem że nie potrzebuję aż tak silnego gracza z pozycji pg na ławkę ), a Fluber poszukiwał rozgrywającego do pierwszej piątki. To był bardzo trudny deal do przeprowadzenia ze względu na to, że za Collisona musiałem przejąć 4 minimalne kontrakty. Mi zależało na Trierze, McGruderze i wolnym miejscu w salary przed podatkiem oraz rezerwowym rozgrywającym. Dostałem od Flubera Triera i spory zapas finansowy w salary, a od Ciebie Bareę, który był dla mnie idealnym rozgrywającym. Bez problemu mógłbym oddać wtedy Tollivera za 2nd pick do Chicago desperacko potrzebującego PFa, ale pamiętamy jakie były wtedy relacje na linii Cavs-Bulls zatem byłoby to faux pas z mojej strony.Zatem Allonzo Trier został pozyskany za Darrena Collisona i mam zamiar podpisać z nim 4-letni kontrakt. I do tego specjalnie z jego powodu skorzystam z części MLE, co narzuca mi hard cap. To chyba odpowiednio pokazuje, jak w Orlando cenimy Triera i nie jest to gracz przezrucany z klubu do klubu, tylko pozyskany za podstawowego rozgrywającego, który miał kluczowe znaczenie we wprowadzeniu Cavs do playoffs.

Natomiast Darius Miller -jest drugim po Darrenie Collisonie graczem pozyskanym przez Radę dla Magic podczas ostatniego FA rok temu, gdzie mnie jeszcze w BeGM nie było, a Dnc był nieobecny. Obaj byli bardzo dobrymi wyborami - zatem dziękuje Szanownej Radzie - ale w mojej koncepcji budowy drużyny zupełnie zbędnymi. Millerem nawet nie miałem kiedy grać, a jak w rotacji w 1T wpisałem go na kilka minut, to byłem krytykowany za zbyt szeroki skład i brak możliwości wykazania się kilku graczy, zatem zamiast ilości, poszedłem w jakość. Wymieniłem go do Celtics, gdzie Eld porządkował rotację walcząc z podatkiem i tam Miller miał minuty do końca sezonu na grę.   

Godzinę temu, shevcu napisał:

Ale 5% nie odnosi sie czasem do roku przed. 

13-13,65

13,65-dalej

14,33-dalej

Nawet jeśli to kontrakt jest co najwyzej źle rozpisany a moge wystartowac jak trzeba z 13,6 bo tyle space jest i wtedy jest ok. 

 

@january w regulaminie rozpisał obowiązek rozpiski rfa a ufa kto chce więc tutaj na razie jest błąd ale oferta niewazna to może byc wtedy gdy kasa sumarycznie sie nie zgadza a nie sposob rozpisania ktory jest jeszcze do ustalenia.

Wooden twoja oferta wzgledem mojej to 1 mln w piatym roku, obrazasz gracza w tym momencie. 

Joe Harris boi sie ze zostanie oskubany z grubej kasy... 

Myślałem tak samo jak Ty, jeszcze dwa dni temu i jak liczyłem kontrakt dla Oubre, to do każdego roku dodawałem 8% kwoty względem ostatniego roku. Jednak uświadomił mnie Ignaś, że jest inaczej po kontakcie z jednym z powszechnie szanowanych GMów, który wytłumaczył mu jak to wygląda, a Ignaś skorygował mój błąd, gdyż sam wcześniej mu pisałem tak, jak Ty powyżej.

Oczywiście decyzja należy do Rady, ale tego rodzaju błąd - jak można rozkład $$$ skorygować bez cięcia dla gracza mam nadzieję, że Rada zinterpretuje na Twoją korzyść jak zapewnisz docelowo taka sama sumę pieniędzy graczowi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ignazz tak się zapędziłes, że piszesz jakbym to ja Denver prowadził ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, rozpierdalacie mnie :D 

Camby, w ciągu ostatnich 3 dni zdążyłeś się przyczepić do mnie więcej razy niż przez poprzednie 2 lata- i za co to ? Za wymiany ? Serio ?:D 

Ignazz, zagłosuje za Denver bo to lepsza oferta dla Morrisa , nie licząc hajsu wszystko inne jest po stronie Denver - miasto które już zna, stabilizacja , lepszy zespół i GM który potrzyma go za kolanko jeśli będzie trzeba - Jaha ze możesz napisać ze Ty zrobisz to samo, ale bądźmy szczerzy , przecież Ty przehandlowales w zeszłym roku więcej grajków niż ja choć myślałem ze jest to niemożliwe :) Przecież poza Aldridgem i kasztanowym zaciągiem Musów Metzow i innych Ahmedow których nie generuje basketballreference z zespołu który rozpoczynał poprzedni sezon został Ci jedynie Bertrans którego i tak próbujesz upchnąć gdziekolwiek (tak słyszałem przynajmniej) - wiec co Ty masz do zaoferowania temu biednemu Monte ? Możliwość rozwoju przy wielkim Johnie Collinsie ? 2mln na rok ? Wiem, ze hajs tutaj przesłania trzeźwość oceny a znaczna cześć GMow ma w poważaniu aspekty pozafinansowe i głosuje tylko z uwzględnieniem $$, no ale cóż , ja nie :) Jakbyś mu rzucił jeszcze jakaś zajebista umowę to luzik, Miałbyś mój głos , a tak głosuje na Denver , bo wiem ze @LeweBiodroSmoka nie przehandluje go w pierwszym wolnym okienku ,będzie z miejsca grał najwyższe cele i będzie graczem zespołu a nie mięsem pod wymiany żeby ugrać jakiś biedaasset (żeby nie było, nie krytykuje takiego podejścia ) . 

Ostatnio odnoszę wrazenie , ze niektórym niezłe toczy się piana z ust jak widza ze coś się dzieje w Minnesocie, nawet FA się nie skończyło a już było krytykowanie defensywy Minnesoty przy dealu po Bookera, krytykowanie wymian (których szczegółów nawet nie znacie), pisanie o okradaniu młodych GMow (gdzie to nie ja wyszedłem z propozycja dealu i nawet za bardzo go nie chciałem) , zmianie regulaminu pośrednio przez moje praktyki handlowe, a teraz panuje jakaś krucjata przeciw Spółdzielni , choć wiadomo ze nieformalny Syndykat już od dawna funkcjonuje, choć aktywuje się dość rzadko :) 

Co niektórym przydałoby się wziąć głęboki oddech i spojrzeć na to wszystko z przymrużeniem oka , bo serio zbyt serio niektórzy tutaj reaguja :)

9138909B-05F4-4202-9553-1ABC800C210C.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, MarcusCamby napisał:

trzecia tura od tego roku również wydłużona o kontroferty.

A to nie za późno na tego typu zmiany?

A co do tych deklaracji i umawiania się pod stołem, to polecam sobie przypomnieć sprawę kontraktu Joe Smitha z Wolves i ile picków przez to straciła Minnesota. Nie powinno to być w żadnym wypadku dozwolone. Jest nawet na to pkt w CBA :)

http://www.cbafaq.com/salarycap.htm#Q30

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...