Skocz do zawartości
Zaphod

Detroit Pistons 17/18 - In miracle we trust

  

61 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Ile zwycięstw przewidujecie na koniec sezonu?

    • >36
      0
    • 37-41
      2
    • 42-46
      4
    • 47-51
      3
    • >52
      1


Rekomendowane odpowiedzi

Hawks ładują już w kasę w Bazemore'a. Myślę, że nie ma czego się obawiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Bradley w Pistons via Woj.

Edytowane przez barcalover

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za Morrisa :D ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za Morrisa :grin: ?

 

Tak.

 

Mogę jechać po Ainge, czy będzie że cały czas narzekam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak.

 

Mogę jechać po Ainge, czy będzie że cały czas narzekam?

A idą 2x 1st rounders?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A idą 2x 1st rounders?

 

Boston dorzucił 2nd rd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boston dorzucił 2nd rd.

Możesz szydzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A idą 2x 1st rounders?

Podobno nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto ma kasę na KCP i miejsce w rosterze?

 

Nets bez Portera, ale na obwodzie już trochę tłok.

 

Ktoś jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm...czyli,ze tobias i stanley wskakuja do pierwszej piatki,a henry i luke powinni dostac 'duze minuty' na starcie sezonu. super!...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mavs? Atlanta tez może znaleźć forse, ale bez maxa, chyba ze jakimś cudem pozbędą sie Crawforda. Tylko to miejsce w rosterze... Takie pierwsze strzały mi przyszły do głowy, ale aż tak nie śledze wszystkich drużyn, coś pewnie jeszcze sie znajdzie. Ogolnie to KCP nie jest w takiej znowu dobrej sytuacji, może sie okazać ze to kolejny zawodnik któremu manago obiecał kontrakt za grube dziesiątki milionów i sie przeliczył. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili każda oferta która wypycha Detroit ponad hard cap jest dla nich nie do zatrzymania a w tej chwili brakuje im 14,5

 

Detroit żega sie z Pope

 

A kto by mógł

Hawks - PAcers - Mavs ale oni akurat niekoniecznie no i Bulls

 

A wymiana świetna dla Detroit -- niezrozumiała dla Bostonu ( no chyba że założyli że Bradley i tak odejdzie za rok)

 

Ale kumulacja graczy na styku SF/PF spora i jak dla mnie akurat Bradley był nr 2 w Bostonie

 

Ale to temat Tłoków-- w końcu świetny ruch dla Detroit

 

Pytanie tylko czy go utrzymają za rok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jeśli chodzi o najbliższy rok to zajebiście - bradley i galloway za 15 zamiast kcp za 25, jasne że biorę to pierwsze

 

no i wylot Mooka i odblokowanie minut dla młodych - kolejny +

 

więcej rotacji smallballowych z bradleyem, kennardem i gallowayem

 

a jeśli ten sezon nie wypali to za rok BLOW IT UP, co będzie łatwiejsze z Bradleyem na expiringu

 

Ron Jeremy puknął Ainge'a w pupkę tym trejdem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

co tu duzo gadac. bower 'umie w trade'y'! ;)...

Edytowane przez kcp78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wierzę... Puścili Bradleya za Morrisa?

Dla Pistons super deal. Dla KCP w tej sytuacji nie ma miejsca. AB jest lepszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co tu duzo gadac. bower 'umie w trade'y'! ;)...

i tak i nie, Celtics musieli znalezc jakas umowe zeby zejsc troche z kasy aby moc Haywarda sciagnac takze dlatego Ainge musial "przegrac" wymiane jakas bo nikt na reke mu nie bedzie isc skoro on zawsze sam oczekuje ofert z kosmosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

i tak i nie, Celtics musieli znalezc jakas umowe zeby zejsc troche z kasy aby moc Haywarda sciagnac takze dlatego Ainge musial "przegrac" wymiane jakas bo nikt na reke mu nie bedzie isc skoro on zawsze sam oczekuje ofert z kosmosu

masz racje,zalias. i ja nie twierdze,ze ta wymiana jest dobra wylacznie dla pistons!  ;) obserwujac poczynania bowera - odkad pojawil sie w motown - stwierdzam natomiast,ze [pod kazdym wzgledem: sportowym,zarzadzania budzetem etc.] facet zna sie na swojej robocie...

Edytowane przez kcp78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.