Skocz do zawartości

Miami Heat 2024/2025

Koelner

Rekomendowane odpowiedzi

Miami Heat 2024/2025

Zaczynamy:

z6NNxJ.gif

Nie ma sensu wspominać poprzedni sezon, który był słaby, następnie walka w play-in, kontuzje w PO i wypad z 1rundy PO.

Trzon zespołu zostaje.

Pojawił się pierwszy rumor Herro plus Jaquez za Donovan Mitchell.

GNtBSDPWMAAcnMz.jpg

Czy Pat Riley zrobi ten ruch i czy w ogóle jest realny?

@Alonzo jak to widzisz?

Biorąc pod uwagę cenę wrzucona jazz oraz nieudany sezon Hero to mimo sympatii dla długowłosego menela utarg słaby. Pojawia się lepsze oferty moim zdaniem. To już ten rumor o lakers wydaje się lepsza oferta dla Cavs 

co tam Miami może dołożyć w pickach?#15 i Devin Carter na ławkę? 

8 minut temu, Koelner napisał(a):

Miami Heat 2024/2025

Zaczynamy:

z6NNxJ.gif

Nie ma sensu wspominać poprzedni sezon, który był słaby, następnie walka w play-in, kontuzje w PO i wypad z 1rundy PO.

Trzon zespołu zostaje.

Pojawił się pierwszy rumor Herro plus Jaquez za Donovan Mitchell.

GNtBSDPWMAAcnMz.jpg

Czy Pat Riley zrobi ten ruch i czy w ogóle jest realny?

@Alonzo jak to widzisz?

U sure?

Bo Butler oczekuje srogiego extension wedlug reportow. Zeby zaraz z tego jakis trade request nie wyniknal.

Teraz, Koelner napisał(a):

Butlerowi też nie sprzyja rocznik.

89' to już weteran, który nie powinien lepiej grać. Znając Pata który jest chytry ( :P ) to ten komentarz aby zamknął dupę to może początek jakieś gry. 

Oczywiscie

Butler: Chce extension

Riley: Lamusy dupa cicho jesli nie grasz

Idk, draft 2025 wydaje sie na tyle kuszacy, ze nie postawilbym na ten moment zlotowki na takie extension Butlera, jakie on chce.

Riley z pocałowaniem ręki przyjąłby trade request Butlera, typowi został max rok-dwa bycia legit anchorem contendera, a możliwe, że ten pociąg już odjechał, o coastowaniu w regularze i opuszczaniu +20 meczów a year nie wspominając. 

Ta jego konfa to takie "zapraszam do wypierdalania". ;] 

Wystarczy sobie przypomnieć low-ballowanie Wade'a gdy odchodził do Bulls.

7 minut temu, Reikai napisał(a):

Patrzac na to, ze gra 50 meczow na sezon?

Idk, raczej nie za duza.

tylko pytanie jaką? czy to 6th żeby wyjść z ławki i ofensywnie podciągnąć zespół?

jako rolers czyli spot-up shooter to go nie znamy, raczej woli grać z piłką

defensor z niego żaden 

kreator taki meh

czyli za c***owy jak 2-3 opcja a zespole a zbyt duża firanka na rolersa , no i chyba jego ego też mogłoby nie pozwolić na zjazd.

czy w cavs czy w wizards jest za słaby na franchise playera

jest z Milwaukee więc może dla komerchy niech tam se pójdzie 

2 godziny temu, Koelner napisał(a):

tylko pytanie jaką? czy to 6th żeby wyjść z ławki i ofensywnie podciągnąć zespół?

jako rolers czyli spot-up shooter to go nie znamy, raczej woli grać z piłką

defensor z niego żaden 

kreator taki meh

czyli za c***owy jak 2-3 opcja a zespole a zbyt duża firanka na rolersa , no i chyba jego ego też mogłoby nie pozwolić na zjazd.

czy w cavs czy w wizards jest za słaby na franchise playera

jest z Milwaukee więc może dla komerchy niech tam se pójdzie 

do Milwaukee Herro i Robinson za Lillarda

on mial isc rok temu do Heat

• 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
38 minut temu, Koelner napisał(a):

Duży chłopak w końcu, brakowała mięsa pod deską 

Talent ma niewątpliwie, pytanie czy głowa dojedzie, ale będzie miał kto w Heat nad tym czuwać więc może będzie dobrze. 

Pelle Larsson też się ciekawie zapowiada, choć liczyłem z #43 na Jamala Sheada, który jest po prostu stworzony do Heat Culture - taki trochę Pat Bev ze swoją defensywą i serduchem do gry. 

Sytuacja na start FA:

The Heat enters free agency with a current salary-cap breakdown for next season that includes Jimmy Butler ($48.8 million), Bam Adebayo ($34.8 million), Tyler Herro ($29 million), Terry Rozier ($24.9 million), Duncan Robinson ($19.4 million), Kel’el Ware ($4.2 million, contract not signed yet), Jaime Jaquez Jr. ($3.7 million), Josh Richardson ($3.1 million) and Nikola Jovic ($2.5 million). Not including cap holds, the Heat has about $172.9 million committed to salaries for nine players, including the $2.5 million in “unlikely to be earned incentives” that raise Herro’s cap number for this upcoming season to $31.5 million. The NBA announced the official salary cap numbers just an hour before the start of free-agent negotiations and they’re slightly lower than initially projected. The salary cap for the 2024-25 season is set $140.6 million and the luxury tax threshold is set at $170.8 million, which means the Heat enters free agency already in luxury-tax territory. With five or six roster spots still to fill for next season, the Heat is also on its way to crossing the punitive first apron that’s set at $178.1 million and not far from the dreaded second apron that’s set at $188.9 million. In other words, the Heat’s salary cap situation will limit who it can add and/or re-sign in free agency this summer, especially considering that Miami does not intend to pass the second apron unless it is to acquire an All-Star talent. That leaves nine players from thee Heat’s season-ending roster who will be free agents this summer: Thomas Bryant (unrestricted free agent), Jamal Cain (unrestricted free agent), Haywood Highsmith (unrestricted free agent), Kevin Love (unrestricted free agent), Caleb Martin (unrestricted free agent), Patty Mills (unrestricted free agent), Cole Swider (restricted free agent), Alondes Williams (restricted free agent) and Delon Wright (unrestricted free agent). These lists do not count Orlando Robinson and Pelle Larsson. The Heat has until July 15 to guarantee Orlando Robinson’s full $2.1 million salary for this upcoming season. If the Heat decides not to guarantee Robinson’s salary, he will become an unrestricted free agent. Larsson, the Heat’s second-round draft pick this year, is expected to sign a standard contract with the Heat. While it’s still unclear how the Heat will structure Larsson’s standard deal, his salary for next season will likely be between $1 million and $2 million. The Heat can also sign Larsson to a two-way contract, which does not count against the salary cap or toward the 15-man standard roster. With the Heat entering free agency as a team on its way to surpassing the first apron, but expected to stay below the second apron, it currently only has the projected $5.2 million taxpayer midlevel exception and minimum contracts to offer outside free agents this offseason. But using any part of the $5.2 million taxpayer midlevel exception would hard cap the Heat at the second apron for the entire 2024-25 NBA calendar. The Heat can’t even acquire an outside free agent through a sign-and-trade because such a move hard caps a team at the first apron of $178.7 million — a line Miami will be over once it fills its roster. While a trade may be the Heat’s only real path to make a significant addition to its roster this offseason, the new Collective Bargaining Agreement will even make it challenging for Miami to pull off a trade during the 2024-25 NBA calendar. Among the trade restrictions that the Heat faces as a team expected to be above the first apron: Miami can’t take back more money in a trade than it sends out, won’t be allowed to use a preexisting trade exception and can’t acquire a player through a sign-and-trade. But the Heat will still be able to aggregate salaries in a trade.