Skocz do zawartości

Opisy ATF Sport


RappaR

Rekomendowane odpowiedzi

Michael Schumacher Zdecydowanie najlepszy kierowca w historii. Nie znam się na sportach motorowych, więc wiedziałem, że nie zdołam przystealować kogoś w późniejszej rundzie, dlatego wziąłem z miejsca najlepszy możliwy wybór - długa, uwieńczona samymi sukcesami kariera w królewskiej dyscyplinie sportów motorowych. Do tego osoba zdecydowanie likeable z piękną historią tragicznej śpiączki, wsparcia rodziny i powrotu do życia. Zdziwię się, jak nie będzie tutaj 1#

image.jpeg.5634606b4c3ceed16c4ff1d9614034c8.jpeg

Babe Ruth GOAT Baseballu i ogólnie GOAT amerykańskiego sportu. Po 100 latach gry dalej jest wspominany, dalej jest porównywany do niego. Człowiek, który ze sportu stworzył show - pierwszy celebryta, pierwszy sportowiec, który pomimo rekordowo wysokich zarobków(kilkukrotnie większych od innych gwiazd ligi), był pierwszym który zarabiał więcej z reklam, niż z gry. Cała Ameryka się nim emocjonowała. Ikona globalna znana na całym świecie - w trakcie II wojny światowej japońscy żołnierze prowokowali rywali poprzez obrażania Babe Rutha to pokazuje jak ogromny miał impact. Możliwe, że największa tutejszych ikon

DOHA - QATAR SEPT 30: Yuliya Levchenko of Ukraine competing in the High  Jump final on Day 4 of the 17th IAAF World Athletics Championships 2019,  Kalif Stock Photo - Alamy

Jesse Owens Nie spodziewałem się, że aż do 3 rundy ostanie się GOAT lekkoatletyki. Na liście BBC jeden z 6 największych sportowców XX wieku(jedyny lekkoatleta), na liście ESPN 9(najwyżej z wszystkich lekkoatletów), na liście olimpijczyków 4(najwyżej z lekkoatletów). Człowiek, który w 45 minut pobił 4 rekordy świata. Człowiek, który pojechał jako czarny do nazistowskich Niemiec zdominować Olimpiadę, zdobywając złoto w każdej kategorii, w której startował i który zawstydził Hitlera tak, że ten się musiał schować, by nie być zmuszony uścisnąć ręki czarnemu zwycięzcy

image.jpeg.5fd13c586faa26962853dea52bd3d891.jpeg