Skocz do zawartości

Kilka pytań


panda89

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :)

Mam nadzieję, że nie zostanę zrugana za taki post w tym miejscu, ale stwierdziłam, że najbardziej bezpieczna będzie kategoria "inne", aby jak najmniej zaśmiecić przestrzeń swoim pytaniem :) Nie chcąc podawać imienia i nazwiska, powiem tyko pracuję nad książką i tak się złożyło, że główny bohater jest koszykarzem. W sumie nie wiem czemu - na koszykówce nie znam się prawie wcale, ale nie chcąc powielać bzdur jakie mogę gdzieś tam sobie wymyślić, chciałabym zasięgnąć kilku znaczących dla mnie informacji. Pewnie dla miłośników i znawców koszykówki moje pytania wydadzą się dziwne/śmieszne/głupie i w sumie może faktycznie mogą się takie wydawać totalnie wyrwane z kontekstu, ale i tak mam nadzieję, że znajdzie się jakaś dobra duszyczka, która prostym językiem (błagam) powie mi jak wyglądają niektóre kwestie.

Bohater jest czarnoskórym 20-latkiem mieszkającym w USA. Jest niesamowicie dobry w grze w koszykówkę i ciężko pracuje, aby dostać się do NBA. Pragnął spróbować już w wieku 19 lat po skończeniu pierwszego roku studiów (czytałam, że trzeba mieć rok studiów za sobą, aby w ogóle próbować się dostać?), ale z powodu poważnych wydarzeń w rodzinie nie dał rady wziąć udziału wtedy w eliminacjach. W wieku 20 lat wybrał zupełnie inne studia i znów po ukończeniu roku chce startować.