Stratosfear Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Mój koleżka od wielu lat mawia że awaryjność aut używanych ma wiele wspólnego z lotto. Jakiś sens w tym jest. W moim obrębie znajomych są 2 e60. Oba użytkowane przez ludzi po 40. Te same silniki. Te same napędy itd.Jeden co chwila u mechanika i już ma zniżki u laweciarzy/wypożyczalni a drugi tylko rope leje... 1 właściciel ma dużo do gadania. Np. postój po nocy, sąsiad wsiada do auta z komórką przy uchu, przekręcił kluczyk, ledwo wał korbowy się obrócił a on już leci do skrzyżowania 60km/h itp. Trwałość zależy od poprzednika. To jest zresztą temat rzeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolek23 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Oczywiście, że to jest loteria. Nawet najgorsze silniki mają współczynnik poważnych usterek koło 25-30% w pierwszych 5-6 latach, więc tylko co 3 użytkownik będzie z takiego auta niezadowolony. Nawet legendarna elektryka francuzów u mojego ojca trzyma już 10 lat bez najmniejszego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fluber Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Czy ktoś jeździł Toyotą Rav4 w 1 wersji? Szczególnie w terenie? Na co zwrócić uwagę? Jaki jest komfort jazdy na dalszych trasach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xawer111 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Ja na pierwsze auto mialem Seicento Sporting i bylo to super auto. Uwazam ze na pierwsze auto kazdy wlasnie cos takiego powinien miec. Nie za szybkie, małe, zwrotne, tanie w utrzymaniu, a i mozna sie samemu nauczyc naprawiac bo nic skomplikowanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cardi Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 (edytowane) Pierwszy temat jaki znalazłem o motoryzacji. Mijał mnie samochód, który miał takie odejście, że tapicerkę mam do prania i nie mam pojęcia jaka to jest marka... Więc pomocy Logo: z przodu nie było, albo nie zdążyłem się przyjrzeć, ale z tyłu miał logo w kształcie pionowego prostokąta, na którym był narysowany a'la łabędź (?) z prostych kresek, ten "łabędź" miał "łeb" po prawej stronie tego prostokąta, tyle zapamiętałem, tak potrafię to opisać. Do wygrania talon na balon i 3kg obciętych paznokci. Google nie dało rady Edytowane 4 Listopada 2016 przez Cardi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kungfubestia Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Panowie, kupiłem w końcu w204 jeżdżę nim już dwa miesiące i póki co szczerze polecam, jak by się ktoś zastanawiał to niech śmiało bierze Co prawda przy jeździe w mieście potrafi troszkę pociągnąć paliwa ( ~11/12 l/100km) tak, na trasie jest bardzo fajnym autkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuPalnik Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Pytanko. Mam Fiestę mk6 dokładanie 2007 rocznik. Planuję założyć do niej lampy typu Angel Eye - widziałem identyczne auto jak moje z takimi lampami i było zajebiste. Ktoś ma doświadczenie z Angel Eyes i mógłby powiedzieć na co zwrócić uwagę przy kupnie/polecić producenta jakiegoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
double. Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Co powiecie o Audi A4 Allroadzie z 2010? awaryjność, części? silnik 2.0 benzyna, quattro skrzynia tiptronic 100k przebiegu. mam taką na oku po dość dobrej cenie. Edytowane 16 Lutego 2017 przez double. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stratosfear Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Ogólnie silnik bardzo dynamiczny, dosyć rzadko spotykany ze względu na modę na diesla i warty rozważenia. Skrzynie tam to s-tronic (nie wiem czy to tiptronic 2.0 czy to samo co tip.) ale są bardzo bardzo. Szkoda że buda przedlift bo polift imo ładniejsza. Ale najważniejsze to dokładne sprawdzenie/zapytanie się o silnik. Bo 2.0 TFSI lubiło żłopać olej na potęge. Serwis bodajże nie wziął na siebie odpowiedzialności za ten defekt i ludzie w swoim zakresie ulepszali silniki. Zresztą co ja będe się produkował, tutaj masz blog właściciela który kupił w salonie w PL A4 B8 2.0 TFSI quatt. s-tronic. http://www.spalacz.pl Kopalnia wiedzy i przed kupnem polecam przeczytać cały blog od 1 wpisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tangiers Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Moj brat ma A4 Allroad z 2014, 2.0 tfsi S-tronic. Powiem tak, dla mnie i dla niego soft w skrzyni byl wkurwiający, to znaczy w trybie normalnym(D) mocno nastawiony na eko i przy troszke szybszej jezdzie ciezko regulowac odpowiednio przelozenia samym gazem, trzeba w takim wypadku na tryb s przerzucac. Ogolnie to jak na automaty to jest to czolowka, ale przy bardziej dynamicznym nastawieniu jest niedosyt, zwlaszcza ze skrzynie 6-biegowe DSG byly z tego okresu wrecz idealne w jezdzie. Sprawdz czy to nie jest silnik o oznaczeniu EA888, to sa silniki z poczatku serii i wpierdalaly mnostwo oleju, wada fabryczna. U znajomnego w ASO wymieniono w tym celu pierscienie, tłoki itd. i problem znik;, jak sie to zrobilo w miare szybko to silnik nie powinien ulec zadnemu uszkodzeniu, a jego zywotnosc nie powinna spasc. Nie jest to jakas specjalnie droga inwestycja, i pewnie ta A4 ma to juz za soba, a jak nie ma tego zrobionego przy 100k przebiegu sprawdzilbym silnik na diagnostyce. Wazna rzecz czy olej w skrzyni byl wymieniony (w Audi chyba przy 60k jest zalecenie). Seryjne klocki sa kiepskie, scieraja sie szybko. Silnik charakterystykę pracy ma troche dieslowską, ma moc, ale srednio wkreca sie na obroty, kreci sie tylko do 6.000. Hamulec jak to w Audi chodzi troche dziwnie, ale sie mozna przyzwyczaic. Zawieszenie komfortowe, na dziurach plynie, mimo podwyzszenia i miekkiego zawieszenie na duzo sobie moze w zakretach pozwolic. Fotele swietnie, ergonomia wnetrza tez. Edit: najbardziej kosztowna sprawa moze byc tu skrzynia S-tronic, regeneracje takiej to okolo 10k nie w serwisie, a nowa w ASO chyba 17k ;] Z nimi nie ma reguly moga i po 300k robic bez problemu, moga i po 50k wysiasc, ale ja bym sie nie zrazal, nie sa to jakosc szczegolnie awaryjne automaty. Na zimnym silniku sprawdz jak mocno przeciaga zmiane z 1ki na 2ke(w trybie D), bo troche na pewno bedzie juz przeciagac, czy nie szarpie z R na D(to juz rzadko sie dzieje). W internecie chyba jakies porady na co zwrocic uwage przy DSG. Ogolnie rzecz biorac to dobre auto. Edytowane 16 Lutego 2017 przez tangiers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignazz Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Jeździłem 5 lat a4 avant manual quatro 2,0 tfsi 211 km. Rewelacja. Oleju brał na potęgę choć teraz tata go dostał i zmienił olej na gęstszy. Silnik mimo tych problemów jeden z najlepszych w swojej klasie cenowej. 6,6 do 100 i super elastyczność wyprzedzania na 6 biegu. Extra wyciszony. Sprawdź radio czy ma system koncert tez rewelacyjny. Jeżeli światła led. To kolejny mega plus. To wyższy lepszy model Wiec pewnie to będzie miał. Podwyższony plus relingi pewnie na autostradzie trochę pohałasować. No i daje iść 250 km/ h. To przyjemność. Nowy służbowy padsat idzie 218. Zestawienie silnik plus skrzynia wzorcowa. 4x4 jedno z najlepszych. Podejrzane to 100 k bo tyle to robię w 2 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tangiers Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 No właśnie przez relingi na autostradzie będzie głośny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignazz Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Tez miałem w kombi i byli cicho W oassacue przy 160 jest głośniej. I mi gwiżdżą lusterka. W audi nic. Poza gwarancyjna wymiana silnika i sprEgla po 150k ale to ja go zajechałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elwood Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 ... Podejrzane to 100 k bo tyle to robię w 2 lata tej, ty kiedyś pisałeś, że w biedrze robisz te 100k to chyba między mrożonkami a alkoholowym Ci wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuPalnik Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 (edytowane) Odkurzam temat. Sprzedaję niedługo swoją Fiestę 2006 i rozgladam się za innym autem. Ford niby nie byl zły, swoją rolę niby spełnił, ale niezbyt był wygodny (siedzenia) do tego jednak 1.3 benzyna był trochę za słaby. I teraz właśnie. Na kolejne auto mam na razie dwóch kandydatów: Opel Astra H rocznik 2008+ Seat Ibiza III/IV 2008+ silniki celuję ok. 1.6 benzyna, choć nie upieram się i posłucham chętnie opinii. Czy ktoś miał styczność z tymi autami i umie mi doradzić? Ewentualnie ma ktoś innego kandydata za podobne $? Edytowane 4 Maja 2018 przez TuPalnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Ma się przede wszystkim tobie podobać, to najważniejsze przy wyborze samochodu. Ja z tych dwóch brałbym Focusa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roger Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Celujesz w segment B, czy C, bo różnica między tymi segmentami jest spora, szczególnie jeżeli chodzi o przestrzeń w środku i wielkość bagażnika. Jak planujesz kupić coś większego niż Fiesta, to wskakujesz do segmentu C i odpuszczasz Ibiza. Wtedy lepiej popatrzeć na Leona, choć ja bym szedł w kierunku Ufo w 1.8 Pb z lat 2006-2008 choć nie wiem czy Twój budżet to udźwignie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuPalnik Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Celujesz w segment B, czy C, bo różnica między tymi segmentami jest spora, szczególnie jeżeli chodzi o przestrzeń w środku i wielkość bagażnika. Jak planujesz kupić coś większego niż Fiesta, to wskakujesz do segmentu C i odpuszczasz Ibiza. Wtedy lepiej popatrzeć na Leona, choć ja bym szedł w kierunku Ufo w 1.8 Pb z lat 2006-2008 choć nie wiem czy Twój budżet to udźwignie ;] Właśnie Leon był(jest) pierwszym wyborem, ale szanse, że znajdę fajny egzemplaż na jaki mnie stać są małe. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dannygd Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Stare, kanciate i łatwe w naprawie to są Fiaty 125p i Polonezy Ale trudno już o dobry model poniżej 10, raczej potrafia zadbane na org częściach 15-20 kosztować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dannygd Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się