Skocz do zawartości
Thomas

Chicago Bulls 2021/2022

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, josephnba napisał:

Problemem jest zastawianie deski

Deska defensywna jest ok, słabo ofensywna wygląda, a to przy tych graczach raczej się nie zmieni. Teraz jeszcze mecz z TOR (już może być trudniej) a potem seria 14 meczy z teoretycznie trudnymi rywalami, choć na szczęście CHI z kontuzjami/problemami - powinniśmy w ciągu miesiąca poznać z czego ulepione jest obecne CHI. Martwi SRS..., ale ofensywa powinna się poprawić, z kolei defensywa na pewno nie będzie juz taka super na tle mocniejszych rywali i nie zdziwi mnie bilans 5-10 w najbliższych 15 meczach. Niemniej jeśli wyrwą 1 więcej zwycięstwo, to bilans 50% po pierwszych 20 meczach byłby sukcesem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest 4-0 ale dziś gdyby po drugiej stronie był inny zespół, Bulls by to przegrało 

Oglądając wiedziałem ze zbiórek mają dużo więcej, ale jak zobaczyłem 28-48 to mnie zatkało 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I to jest sztuka, wygrać mecz przegrywając tak zdecydowanie zbiórki.

Williams mnie rozczarowuje. Dzisiaj zero zbiórek, w ataku praktycznie niewidoczny, a w obronie tak sobie. W jednej z akcji ograny przez tego Scottiego jak dziecko. Ogólnie odstaje poziomem od pozostałych graczy pierwszej piątki dosyć mocno. To nawet Brown Jr. wyglądał lepiej w tym meczu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam do niego cierpliwość, bo raz że młody, dwa po urazie i dodatkowo oklejony bark więc trochę tych czynników wpływających na jego grę jest 

 

Za to szacunek dla Raptors, że przegrywając już 20stoma potrafili dojść Bulls na 2 punkty. Na szczęście Zach dziś pokazał za co chce tego maxa 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bulls przy dobrych wiatrach, sprzyjajacych okolicznosciach (kontuzje, kwasy w Nets, Sixers), dobrej drabince to kandydat do wygrania wschodu

2 lockdown obroncow na obwodzie

2 closerow ktorzy potrafia sobie wykreowac rzut w kazdym momencie

duzo shooterow dookola

i jeden z lepszych podkoszowych w lidze

wszystko rozbije sie o obrone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ławka F i C to padaka, brakuje mi Thiesa albo jakiegoś dobrego weterana na F/C.

Bo G mamy dobrze obsadzone.

Sądzicie,że pójdą w jakiś trade w zimę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo zależy od najbliższych dwóch meczów. Bo Knicks pod koszem sa mocni. Jazz też. 

A ten Coby miał aż tak poważną kontuzje ramienia ,że jeszcze nie wrócił? No i pytanie czy Bulls w ogóle widzi dla niego jakieś minuty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Kubbas napisał:

Bulls przy dobrych wiatrach, sprzyjajacych okolicznosciach (kontuzje, kwasy w Nets, Sixers), dobrej drabince to kandydat do wygrania wschodu

Takim optymistą to nawet ja nie jestem, a oczekuje od tego składu bilansu w okolicach 50-32 i drugiej rundy play off. Wszystko ponad to będzie czymś fantastycznym.

 

17 godzin temu, josephnba napisał:

Ja tam mam do niego cierpliwość

Staram się też mieć, ale zaczynam się obawiać, że będzie kolejnym Carterem, Markkanenem lub Valentinem. Uraz urazem, ale postępów u niego brak, przynajmniej ja ich nie widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam raczej jestem ostrożny mimo fajnego bilansu 4-0. Graliśmy na razie z "ogórkami" (no może poza Raptors). Dzisiaj w nocy będzie dopiero sprawdzian dla  Byków, a szczególnie dla Naszych podkoszowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bullsow ogladam caly sezon, deklaruje sie

tu sie wszystko zgadza, do tego samo sklejenie kilku gosci ktorzy maja duzo do udowodnienia, Lonzo gra poezja dzisiaj, Caruso tez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powazne osłabienie Bulls. Ciekawe co wymyśla, aby zrównoważyć jakoś obronę w 1 składzie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, MMM2121 napisał:

Ciekawe co wymyśla, aby zrównoważyć jakoś obronę w 1 składzie. 

To co w preaseason fajnie działało, czyli Javonte Green jako PF w s5. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, MMM2121 napisał:

powazne osłabienie Bulls. Ciekawe co wymyśla, aby zrównoważyć jakoś obronę w 1 składzie. 

Williams był największą słabością bulls z początkiem sezonu i jest całkiem prawdopodobne, że drużyna sportowo nie straci. Szkoda chłopaka, nikomu nie życzymy kłopotów ze zdrowiem, niemniej pisanie o 'poważnym' osłabieniu w kontekście tego wafla jest sporym nadużyciem... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady z tym waflem 

 

Śmierdzi mi tu bagleyem 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze co? Jaki wafel jaki bagley.

Kolo nie mial żadnych touches dopiero zaczynal swoj drugi rok.

Moze minuty Caruso pojda w gore, ktory okazuje sie byc bdb kontraktem (a niektorzy chyba sadzili ze przeplacony).

Z opcji jak wspomnial Brave javonte co ja pewno bylo raz w meczu preseason, moze alize johnson.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, mac napisał:

 

Moze minuty Caruso pojda w gore, ktory okazuje sie byc bdb kontraktem (a niektorzy chyba sadzili ze przeplacony).

 

Przepłacony... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Braveheart22 napisał:

To co w preaseason fajnie działało, czyli Javonte Green jako PF w s5. 

Chyba wolę tego Javonte w wyjściowym składzie jak Williamsa. Javonte daje fajną energię i trzeba przyznać że ma jaja. Z Williamsem na parkiecie mam czasami wrażenie jak byśmy grali czterech na pięciu, zupełnie niewidoczny.

btw.

Tyle lat tankowania i nie dochowaliśmy się żadnego topowego gracza. No chyba że White po kontuzji pokaże klasę.

Niezła kicha.

Edytowane przez Thomas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto waszym zdaniem jest największym rozczarowaniem dotychczas? 

Mnie zaczyna denerwować gra Vucevica 

Pomijam cyfry i procenty 

Jego postawa, mowa ciała, brak energii, pasywność chwilami doprowadza mnie do szału 

Mam wrażenie, może mylne, bo przed grą w bulls nie oglądałem go prawie wcale (kto by chciał oglądać magic?), że on jest jakoś nie do końca szczęśliwy/dobrze się czuje w tych bulls, gdzie taktyka opiera się na obwodowych 

Co o tym myślicie?

 

Wrzuciłem ten sam post na FB Bulls Polska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.