Skocz do zawartości
nmi

NBA Manager na PC

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo spoko sprawa. Ładna szata jak na menago, sporo informacji nt zawodników. Solidna porcja wolnych agentów. Jeśli dojdą trening oraz coś na kształt formowania taktyki to widzę ten produkt bardziej zarobkowo.

 

Gratulacje, świetna robota. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

k**** pomysł super bo nudzi mi się mega w pracy czasami ale szkoda, że nie w przeglądarce..

Jestem w nowym miejscu pracy dopiero trzeci miesiąc i nie chcę nic tutaj instalować na kompie bo mnie dojadą.

 

I tak jakby informatyk firmowy znalazł *pewny* folder na moim kompie to byłoby *śmiesznie*.

 

Ale propsy za pomysł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

k**** pomysł super bo nudzi mi się mega w pracy czasami ale szkoda, że nie w przeglądarce..

Jestem w nowym miejscu pracy dopiero trzeci miesiąc i nie chcę nic tutaj instalować na kompie bo mnie dojadą.

 

I tak jakby informatyk firmowy znalazł *pewny* folder na moim kompie to byłoby *śmiesznie*.

 

Ale propsy za pomysł.

Jak robiłem w telemarketingu miałem to samo. Wywaliło mi różową tapetę na kompie, informatyk grzebał gdzie trzeba było i po pewnym czasie zadał mi pytanie, czy wiem co to "xxx_teens_licking" ? 

Otwarte łącze, emule...życie jak w Madrycie

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

(Z góry przepraszam za pewnego rodzaju reklamę)

 

Z nadmiaru wolnego czasu udało mi się ostatnio stworzyć prostą gierkę, takiego managera NBA na PC. Coś w stylu FMa czy CMa przy zachowaniu odpowiednich proporcji. Gra ma w obecnej wersji raczej niewiele opcji, taki zabijacz czasu. Jakby ktoś miał ochotę potestować to zapraszam.

 

http://nbamanager.info

Zagrałem trzy mecze GSW i mam bilans 1-2

Tak nie moze być!

Lepiej powiedz jakiej kibicujesz drużynie i których zawodników lubisz najbardziej :smile:

 

p.s. Tak ogólnie to gratulacje za chęci i wykonanie

Edytowane przez darkonza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem trzy mecze GSW i mam bilans 1-2

Tak nie moze być!

Lepiej powiedz jakiej kibicujesz drużynie i których zawodników lubisz najbardziej :smile:

 

p.s. Tak ogólnie to gratulacje za chęci i wykonanie

1-2

leszcze

Suns, pierwszy mecz, EB kontuzjowany

potem L11

W

L13

EB wrócił

się nie godzi tak zaczynać, 1-24 jego mać

Tak z ciekawości - jak wygląda sytuacja z draftem(randomowi zawodnicy ?) oraz po sezonie zasadniczym? Kolejny sezon czy od nowa zabawa?

Edytowane przez Elwood

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pech z kontuzją (może też bug jakiś, bo dostałem info, że coś za często kontuzje się zdarzają) ale 1-24 to idealnie żeby po draft tankować :)

 

Co do samego draftu to randomowi zawodnicy są. Jakoś koło 50 sezonów rozegrać można. Chociaż jak dla mnie w tego typu grach fun się kończy jak znikają realni zawodnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo mam. Optymalnie to 10-15 sezonów, tak samo miałem/mam w CM.

Kontuzji jest od zayebania

U mnie byli połamani już EB,Price,Leuer,Mirza,Morris,Archie

Generalnie pół składu, a jak transferów szukałem, to widziałem, że w bulls połowa składu na trawce zielonej

 

also, czekam na opcje trenowania i taktyki men

 

btw potrzebujesz jakiejś pomocy przy rozwijaniu tego projektu?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pech z kontuzją (może też bug jakiś, bo dostałem info, że coś za często kontuzje się zdarzają) ale 1-24 to idealnie żeby po draft tankować :smile:

 

Może coś jest nie tak z tym, że każdy grajek którego sprawdziłem ma 'odporność' max 5, gdzie skala pozostałych skilli wygląda na 1-25

 

poza tym na 1szy rzut oka wygląda baaaaaaardzo fajnie. długo takie coś się robi? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poza tym na 1szy rzut oka wygląda baaaaaaardzo fajnie. długo takie coś się robi? :)

Może przeniesiemy się z FBB na to? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha i generalnie są dziury w bazie danych jbc - np Vucevic ma 1 w zbiórkach def :smile:

 

dodatkowo przy statach (ppg, rpg itp) warto by dać zaokrąglenie do 1 miejsca po przecinku bo jak są dwa to człowiek przyzwyczajony do bbref itp czuje się nieswojo.

 

opcja przeskakiwania dłuższych okresów czasu też byłaby git, bo przeklikiwanie wszystkiego non stop jest męczące.

 

Może przeniesiemy się z FBB na to? :grin:

 

przynajmniej bez cracka można (póki co) :grin:

Edytowane przez julekstep

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

btw potrzebujesz jakiejś pomocy przy rozwijaniu tego projektu?

 

Podbijam, również wyrażam chęć pomocy  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny menago, jak za starych dobrych czasów liga polska manager z piłki nożnej i koszykówki :smile:

Ja koniecznie poprosiłbym w statach o dodanie "overall/suma" bo nie chce mi się aż tak zagłębiać po kolei w staty wszystkich graczy :smile:

Po przeklikaniu szybko sezonu zrobiłem Lakersami lepszy sezon niż Scott 18-64 a i tak mam najgorszy bilans w lidze, tym samym szansa na 1 w drafcie :)

Edytowane przez P_M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

also, czekam na opcje trenowania i taktyki men

 

btw potrzebujesz jakiejś pomocy przy rozwijaniu tego projektu?

 

Dzięki, w pierwszej kolejności przydałoby się potestować i podrzucić pomysły. Trening taki minimalny jest pomiędzy sezonami, ale na pewno do poprawy. Co do taktyki to jakieś konkretne pomysły?

 

 

Może coś jest nie tak z tym, że każdy grajek którego sprawdziłem ma 'odporność' max 5, gdzie skala pozostałych skilli wygląda na 1-25

 

poza tym na 1szy rzut oka wygląda baaaaaaardzo fajnie. długo takie coś się robi? :smile:

 

Odporność jest od 1(żadna) do 5(spora)

Ciężko powiedzieć jak długo. Parę lat temu zacząłem ale porobiłem kilka dni, może tydzień i przerwa... na kilka miechów. I tak dalej. Ostatnio jakoś się przyłożyłem. Pewnie jakbym czas podliczył to na full time by z 4 miesiące wyszły, może 5. Samo ustawianie skillsów to męczarnia a i tak się bugi zdarzają :)

 

 

opcja przeskakiwania dłuższych okresów czasu też byłaby git, bo przeklikiwanie wszystkiego non stop jest męczące.

Myślałem nad opcją: następny dzień / do następnego meczu / do konkretnej daty.

W tym ostatnim przypadku pytanie co zrobić jak się jakaś kontuzja pojawi: albo wirtualny asystent ustawi skład albo symulacja się zatrzyma przy pierwszym meczu do rozegrania

 

Podbijam, również wyrażam chęć pomocy  

 

Dzięki. W pierwszej kolejności prośba o pomysły co dodać/zmienić. Co nie trybi itp :)

 

 

Ja koniecznie poprosiłbym w statach o dodanie "overall/suma" bo nie chce mi się aż tak zagłębiać po kolei w staty wszystkich graczy :smile:

Czekaj, nie skumałem :). staty czy skillsy? W którym miejscu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekaj, nie skumałem :smile:. staty czy skillsy? W którym miejscu?

Chodziło oczywiscie o skillsy graczy żeby była łączna suma skllów od rzutów do bloków czy tam przechwytów i suma tych ogólnych skillsów (ofensywa defensywa potencjał itd)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. W pierwszej kolejności prośba o pomysły co dodać/zmienić. Co nie trybi itp :smile:

 

Łatwe (chyba):

- dodać nagrody all-nba teams, all-def teams, rookie teams, mip etc

- dodać, żeby zdobyte nagrody zapisywały się gdzieś w profilu zawodnika (specjalna zakładka na to + career highs?)

- dodać hall of fame (niech tam sobie liczy, że każda nagroda, każdy miś, każdy milestone to ileś punktów)

- rozbudować all-star week

- poprawić błędne skille (jak np 1 def reb Vucevica) - myślę, że jak zrzuciłbyś bazę grajków do jakiegoś xls/csv czy cuś i wrzucił tutaj to miałbyś to wyłapane

- może w ogóle dać graczom dostęp do bazy z możliwością edycji z poziomu gry?

- nie odpuszczać 'late game' (bo są osoby jak np ja, które lubią obserwować kariery nowych grajków :)

- w trakcie sezonu nie dostałem ani jednej oferty transferowej (tak jest póki co, czy po prostu mam takich dziadów? :) ), ogólnie obecny sposób transferów (oferta -> czekanie) jest słaby, niech drużyna której oferujemy transfer daje znać jaki jest powód odmowy, ile brakuje do przeprowadzenia, może jakieś kontrpropozycje

- campy przedsezonowy rozumiem, że jest już w trakcie tworzenia (przynajmniej komunikat to sugeruje)

- tak jak pisałem, możliwość symulowania dłuższych okresów (a w przypadku kontuzji albo jakiś pomocnik, automat ustalający najlepszy skład, albo niech przerywa w przypadku kontuzji/wyleczenia itepe).

 

Trudne:

- rozbudować 'silnik meczowy' (a raczej pewnie przebudować) o fg%, faule, TO itp

- dodać jakieś opcje taktyczne (to zakłada już rozbudowany poprzedni punkt)

 

generalnie polecam też przejrzeć fastbreak basketball i draft day sports basketball - to chyba najlepsze dostępne tego typu gierki (może jeszcze tryb franchise z nba2k) - może stamtąd coś się jeszcze da ściągnąć.

 

to tyle tak na szybko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota - testowałem dziś Lakerami dwa sezony i Jeannie nie mogła by mnie wywalić ;>

 

Jeśli chodzi o rzucanie pomysłami, to ja zarzucę sieci głównie na moduł transferowy.

 

1) draftowanie picków (oczywiście trzeba by to zrobić z pewnym pomysłem, by nie było jak w jakiejś edycji NBA2k, gdy można było wymieniać w ostatnich momentach sezonu pick z okolic 30 za pick 1, więc musiałyby tu iść ograniczenia, na zasadzie wyceny wartości picku) - w NBA jednak wymiany związane z wyborami są kluczowe (najlepiej by dało się i gracza za pick wymienić).

 

2) rosnące salary cap - w realnej NBA podskoczyć ma do około 90 (ostatnio czytałem projekcję 92) mln, w grze zostaje na około 70 i jest to problemem na FA

 

3) właśnie FA w związku z ograniczonym salary - cały sezon przesiedzieli na FA m.in. A.Jefferson i B.Jennings, ekipy nie mają pieniędzy na spełnianie ich oczekiwań, a gracze nie bardzo chcą zejść w dół. Nikt nie ma w lidze pieniędzy oczekiwanych przez Westbrooka teraz, więc może też być ciekawie.

 

4) No pięknie byłoby się pobawić chociaż z RFA (o MLE etc wiadomo na ten moment nie wspominam) i wprowadzić pewne ograniczenia podobne do tych w NBA - skoro mogłem się bawić w podpisywanie i natychmiastowe wymienianie FA to jest to pewien błąd

 

5) Docelowo można by spróbować zbudować coś w rodzaju "value chęci wymian", bo trochę nierealne jest oddawanie przez Spurs LMA w pierwszym sezonie. Zarówno zależnego od bilansu ekipy (tankujące chętniej dealowałyby niż contenderzy), jak i od stosunku organizacji do własnych graczy (np Bux oddali mi za wypickowanego gracza Antka).

 

6) Kompletny brak ofert od innych ekip dla drużyny prowadzonej przez GM

7) Troche za dużo jest kluczowych wymian w lidze (u mnie w 2 sezony była masa dealów, m.in Harden<->Westbrook, Aldridge <-> Millsap)

8) Jakaś opcja na wymiany kilkuzespołowe, a nie tylko 1x1?

 

Jak sobie coś z transferami jeszcze przypomnę to napiszę.

Jeszcze co do treningu - nie wiem za bardzo od czego zależy, czy dało się dobry czy nie. Po pierwszym sezonie ładnie mi się rozwijali, a po drugim obozie młodzi nagle cofnęli się w rozwoju. Uzależniłbym rozwój od ilości rozegranych minut w sezonie, to się wydaje dość naturalne (trening do tego dołożyć można, ale jednak gra młodych to powinien w takiej grze być priorytet w rozwoju).

 

Gratuluję dobrej roboty (bez bugów technicznych), jak jeszcze zamierzasz to rozwinąć to jestem zachwycony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Co do samego draftu to randomowi zawodnicy są. Jakoś koło 50 sezonów rozegrać można. Chociaż jak dla mnie w tego typu grach fun się kończy jak znikają realni zawodnicy

 

Nowi zawodnicy powinni być "starzy"

Czyli gra może generować znów Ewinga, Jordana, Drexlera.

Niech będą znów silni, ale nie w identyczny sposób jak było w rzeczywistości, to by było za proste, niech tym razem Drexler wyrośnie na lepszego gracza niż MJ.

Takie generowanie graczy z poprzednich pokoleń nie spowodowałoby braku identyfikacji z zawodnikami po skończeniu kariery przez obecne pokolenie.

Zreszta obecne pokolenie może zaraz wracać w drafcie jak kariery znów będzie kończył Jordan czy Ewing

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło oczywiscie o skillsy graczy żeby była łączna suma skllów od rzutów do bloków czy tam przechwytów i suma tych ogólnych skillsów (ofensywa defensywa potencjał itd)

 

Ogólne odnoszą się do wszystkich skillsów, taki overall. Hmmm, może średnio to czytelne przez te 2 tabelki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...