Skocz do zawartości

NBA 2K15


Borys

Rekomendowane odpowiedzi

Na 8 seedzie, na którym teraz jesteś w "Road..." możesz użyć tylko brązowych zawodników i jednego srebrnego. Sprawdź to.

 

Dodatkowo wiele osób, które mają ten problem nie wie, że na ławce siedzi nie 5 ale 8 zawodników, więc gdy przejdziesz w ustawieniach drużyny do wyboru ławki rezerwowych pamiętaj o przesunięciu listy zawodników w prawo, żeby zobaczyć "koniec ławki".

Edytowane przez gimlix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pisze z kolejnym problemem, ktory mnie juz troche irytuje bo myślałem, że gry od EA to gówno ale chyba jednak 2K chce być z nimi na równi. Dobra do rzeczy. Po włączeniu gry wyskakuje mi abym ponownie zrobił swojego gracza podał email itd 2014-10-2_wphwsqw.jpg

Ok podaje im date urodzenia email, choć w prawym gornym rogu widze ze jestem zalogowany ale okej podaje. I klikam aby utworzyło mi tego nowego playera po wpisaniu email i wyskakuje mi na dole czerwonymi literami cos takiego "Your username must be between 3 and 16 charackters long" i o co chodzi ? Jesli ktos ma rozwiazanie to poprosze o odpowiez. Z gory dzieki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przejrzałem wątek i mam chyba taki sam problem jak Gutek i kilku innych z tym kontem. Chodzi o to, że też musiałem na nowo zakładać profil, ale najgorsze jest to, że straciłem cały postęp w MyCareer. I tu pytanie czy jak postąpię według rozwiązania Tomqa to ten progres i całe ustawienia wrócą do normy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz do polskiego supportu 2K. Ja czekałem na rozwiązanie ok.5 dni, ale było to w okresie, gdzie 80% graczy miało ten problem, więc powinni ci to naprawić szybciej. Mi poprostu ktoś z supportu aktywował konto i tyle ;). Wątpie, żeby usunęło ci postęp. Spróbuj, a jak usunie, to pisz do supportu :smile:

Edytowane przez Tomeq117
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz do polskiego supportu 2K. Ja czekałem na rozwiązanie ok.5 dni, ale było to w okresie, gdzie 80% graczy miało ten problem, więc powinni ci to naprawić szybciej. Mi poprostu ktoś z supportu aktywował konto i tyle ;). Wątpie, żeby usunęło ci postęp. Spróbuj, a jak usunie, to pisz do supportu :smile:

 

Już zrobione trochę to zajęło ale odnalazłem resztę zapisków i jest wszystko ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z posiadaczy gry na steamie mógłby mnie zaprosić do meczu? Chce stestować czy i tym razem mnie wypieprzy do pulpitu czy może będzie inaczej (bo podobny problem, z tym, że nie łączyło w ogóle z kontem da sie naprawić gdy ktoś inny cię zaprosi do gry)

 

Mój profil na steamie hsr_88:

http://steamcommunity.com/id/hsr88/
Edytowane przez bankrut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.