Skocz do zawartości

NBA League Pass


amaavel

Rekomendowane odpowiedzi

Pod koniec sezonu regularnego byłem zadowolony z LP. Na laptopie jak byłem u rodziców to generalnie był dramat ze zjazdami jakości, ale konsola + telefon super działały. Teraz Playoffy czyli najważniejsza część sezonu i od 9 rano czekam aż będzie można obejrzeć Jazz z OKC na Xboxie, bo na laptopie ostatnio jak oglądałem Blazers z Pels to jakość gubiło dramatycznie. Pod koniec RS na pewno raz trafiłem rano na mecz Denver, który mogłem przewijać na konsoli przerwy i reklamy, bo nie był wycięty i myślałem że wrócą do tego na Playoffy. No a tu znów trzeba czekać na wycięcie całego meczu i będzie im to pół dnia zajmowało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Help . Mialem suba Regular seson plus play off za 64.99zl ale widze ze pod koniec maja i czerwca dwa razy mi sciagnelo za suba 64.99zl a chyba nie powinno.

 

Jak to wylaczyc ? Zwby dalej nie sciagalo.

 

W opcjach mam:

Last biled 14 kwietnia 2018

 

Jest jakis suport ? Aby dostac info lub zwrot.

Edytowane przez Montello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

w zakladce videos jak wejde w ostatnie wideo to pojawia sie napis: "This video cannot be played on your device. Please review the System Requirements" mimo ze mam wszystko zaktualizowane, natomiast NBA TV i Games dzialaja normalnie wiec nie wiem co moze byc przyczyna ze nagle takie cos sie pojawilo w videos po zalogowaniu, wczesniej wszystko bylo dobrze ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

24.08.18 kupiłem LP. Pełny sezon etc. Skasowali mnie 9 dych. Od dzisiaj nie mam dostępu do niczego, LP twierdzi, że mam kupić subskrypcje bo nie mam żadnej aktywnej. A na stronie jest tylko opcja monthly. A ja jestem na 1000% pewien, że kupiłem full season. I teraz pytanie kiedy zostanie odblokowany dostęp tj. kiedy sobie ściągną kasę z karty żeby nadrabiać poprzedni sezon?

Zapomniałem dodać, że powinno wszystko się odbywać automatycznie prawda?

Edytowane przez freesko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś mieć dostęp do końca września. Potem udostępniają możliwość zakupu na nowy sezon. W sumie to mogłeś wybrać opcje miesięczna. Byłaby ważna do 24 września ale zaoszczędziłbyś 25 zł. Tak czy inaczej musisz do nich napisać ze kupiłeś do końca sezonu czyli do 30 września 2018.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przyłączam się do pytania kolegi czy jest z automatu jakaś zniżka przy przedłużeniu subskrypcji ? Widzę że w apk na iPhone widnieje kwota płatności za pełen pakiet 549.99zł , natomiast na komputerze i konsoli 589.99zł . Jeżeli żadne bonusy nie są przyznane a moja subskrypcja była wykupiona na kompie to zapewne policzą wyższą kwotę ? W takim wypadku to lepiej wychodzi zakupić jako nowy użytkownik za pomocą apk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączyłem zgody elektroniczne na podesłania ofert produktów . Zobaczymy czy mi wyślą podobne info jak twoje . W ubiegłym roku miałem opcje Game Choice odpłatne z góry i kwota była 240zł (80 meczy) , teraz widzę że chcą więcej o pare złotych za (60 meczy). Dodatkowo mam info w subskrypcjach ze mogę przejść na wyższy pakiet za 330zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam Ci znać jak odpiszą, jak duża jest to zniżka. Jeżeli 10% to masz identycznie jakbyś zapłacił przez Apple. Chyba ze tam tez zadziała kod. Ja biorę najwyższy pakiet bo pozostałe są nieopłacalne. Chce oglądać sixers i wybrane mecze warte uwagi i nie mam zamiaru studiować jak rozłożyć te 8 meczów w miesiącu. Poza tym wykupuje tez canalplus na player.pl ale to nie to samo co LP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co chyba się z nimi nie dogadałem bo mi po prostu przywrócili autoodnowienie subskrypcji w koncie. Płaciłem paypalem a potem anulowałem dalsze płatności i nie ma opcji żeby coś pobrało z karty. Poza tym ja na kartę i tak robię przelew jak mam płacić. Już nie mówiąc o ustawianiu limitów. Jak mi przepadnie zniżka to kupię z jabłka. Wysłałem im jeszcze raz maila dlaczego wolałbym dostać kod i na własna rękę wykonać transakcje ale nie wiem czy oni mogą to tak rozegrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.