Lucas Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Pod koniec sezonu regularnego byłem zadowolony z LP. Na laptopie jak byłem u rodziców to generalnie był dramat ze zjazdami jakości, ale konsola + telefon super działały. Teraz Playoffy czyli najważniejsza część sezonu i od 9 rano czekam aż będzie można obejrzeć Jazz z OKC na Xboxie, bo na laptopie ostatnio jak oglądałem Blazers z Pels to jakość gubiło dramatycznie. Pod koniec RS na pewno raz trafiłem rano na mecz Denver, który mogłem przewijać na konsoli przerwy i reklamy, bo nie był wycięty i myślałem że wrócą do tego na Playoffy. No a tu znów trzeba czekać na wycięcie całego meczu i będzie im to pół dnia zajmowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Googlex Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Jak anulować League Passa? Mam wykupiony miesięczny dostęp, ale playoffy się już powoli kończą. Wystarczy anulować subskrypcję przy ustawieniach konta, czy trzeba pisać do supportu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignazz Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 Jak to zrobić? Odbijam. Napisać do supportu z maila od loginu? Żebym tylko pamiętał dane konta bo zawsze z automatu szło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 W ustawieniach konta jest normalnie opcja anulowania suba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Montello Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 (edytowane) Help . Mialem suba Regular seson plus play off za 64.99zl ale widze ze pod koniec maja i czerwca dwa razy mi sciagnelo za suba 64.99zl a chyba nie powinno. Jak to wylaczyc ? Zwby dalej nie sciagalo. W opcjach mam: Last biled 14 kwietnia 2018 Jest jakis suport ? Aby dostac info lub zwrot. Edytowane 13 Lipca 2018 przez Montello Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 65 to płatność miesięczna, wiec jeśli nie anulowałeś wcześniej to normalne, ze pobrało. Jest opcja po prostu anulowania subskrypcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignazz Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Jest już nowy rozkład jazdy Nba wypuścił na cały sezon kalendarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaavel Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 w zakladce videos jak wejde w ostatnie wideo to pojawia sie napis: "This video cannot be played on your device. Please review the System Requirements" mimo ze mam wszystko zaktualizowane, natomiast NBA TV i Games dzialaja normalnie wiec nie wiem co moze byc przyczyna ze nagle takie cos sie pojawilo w videos po zalogowaniu, wczesniej wszystko bylo dobrze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freesko Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 (edytowane) 24.08.18 kupiłem LP. Pełny sezon etc. Skasowali mnie 9 dych. Od dzisiaj nie mam dostępu do niczego, LP twierdzi, że mam kupić subskrypcje bo nie mam żadnej aktywnej. A na stronie jest tylko opcja monthly. A ja jestem na 1000% pewien, że kupiłem full season. I teraz pytanie kiedy zostanie odblokowany dostęp tj. kiedy sobie ściągną kasę z karty żeby nadrabiać poprzedni sezon? Zapomniałem dodać, że powinno wszystko się odbywać automatycznie prawda? Edytowane 1 Września 2018 przez freesko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoredMan Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Powinieneś mieć dostęp do końca września. Potem udostępniają możliwość zakupu na nowy sezon. W sumie to mogłeś wybrać opcje miesięczna. Byłaby ważna do 24 września ale zaoszczędziłbyś 25 zł. Tak czy inaczej musisz do nich napisać ze kupiłeś do końca sezonu czyli do 30 września 2018. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freesko Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Wszystko jasne. Wszyscy którzy kupili LP w sierpniu z opcją full mają ten problem. Kasa jest już zwracana, moją reklamację też rozpatrzyli pozytywnie. Przed 24 września powinna być już możliwość zakupu nowego sezonu w różnych opcjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoredMan Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Jest nowy cennik. Przy przedłużeniu dają jakieś zniżki? Anulowałem płatność paypalem i nie wiem czy zadziała u mnie auto renew. Pytanie czy warto się z nimi kontaktować, czy pobierają normalną kwotę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy13 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Więcej niż rok temu? Dziwna polityka jak na walkę z nielegalnymi źródłami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aress82 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Przyłączam się do pytania kolegi czy jest z automatu jakaś zniżka przy przedłużeniu subskrypcji ? Widzę że w apk na iPhone widnieje kwota płatności za pełen pakiet 549.99zł , natomiast na komputerze i konsoli 589.99zł . Jeżeli żadne bonusy nie są przyznane a moja subskrypcja była wykupiona na kompie to zapewne policzą wyższą kwotę ? W takim wypadku to lepiej wychodzi zakupić jako nowy użytkownik za pomocą apk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoredMan Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Dostałem odpowiedz z supportu w której piszą że mam wyłączone automatyczne odnawianie i jeżeli jestem zainteresowany to mogą mi podesłać kod promocyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aress82 Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Włączyłem zgody elektroniczne na podesłania ofert produktów . Zobaczymy czy mi wyślą podobne info jak twoje . W ubiegłym roku miałem opcje Game Choice odpłatne z góry i kwota była 240zł (80 meczy) , teraz widzę że chcą więcej o pare złotych za (60 meczy). Dodatkowo mam info w subskrypcjach ze mogę przejść na wyższy pakiet za 330zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoredMan Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Dam Ci znać jak odpiszą, jak duża jest to zniżka. Jeżeli 10% to masz identycznie jakbyś zapłacił przez Apple. Chyba ze tam tez zadziała kod. Ja biorę najwyższy pakiet bo pozostałe są nieopłacalne. Chce oglądać sixers i wybrane mecze warte uwagi i nie mam zamiaru studiować jak rozłożyć te 8 meczów w miesiącu. Poza tym wykupuje tez canalplus na player.pl ale to nie to samo co LP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aress82 Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Jeżeli weźmiesz Game Choice z płatnością za całość to 60 meczy masz w postaci kredytów i możesz je wykorzystać nawet w pierwszym tygodniu . Przy płatności miesięcznej wydzielają po 8 meczy na miesiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoredMan Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Póki co chyba się z nimi nie dogadałem bo mi po prostu przywrócili autoodnowienie subskrypcji w koncie. Płaciłem paypalem a potem anulowałem dalsze płatności i nie ma opcji żeby coś pobrało z karty. Poza tym ja na kartę i tak robię przelew jak mam płacić. Już nie mówiąc o ustawianiu limitów. Jak mi przepadnie zniżka to kupię z jabłka. Wysłałem im jeszcze raz maila dlaczego wolałbym dostać kod i na własna rękę wykonać transakcje ale nie wiem czy oni mogą to tak rozegrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoredMan Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Anulowali i dostałem kod ale tylko 10% wiec jeżeli z jabłka jest cena 540 to wyjdzie na to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się