Skocz do zawartości
badboys2

buty, kicksy i inne ciuchy zwiazane z koszem

Rekomendowane odpowiedzi

zamkneli mi "kobe zoom v" wiec otwieram temat o ciuchach, butach i innych rzeczach zwiazanych z koszem.
wczoraj u lopeza premiere mialy kobe zoom v http://www.youtube.com/watch?v=A15HETEq ... re=related
(przy okazji witryna kb24.com doczekala sie malego odnowienia)
nie wime kiedy bedzie premiera. z reguly byla wedy gdy lakers grali z heat. wypuscili juz sporo nowych wersji kz iv wiec obsawiam, ze lada dzien bedzie premiera piatek. prezentuja sie dosc lekko i przypominaja mi troche z profilu szybki samochod. generalnie 2 lata temu pomyslalbym, ze to buty do tennisa. tworcy korzystaja w wiekszym stopniu z systemu wykorzystanego w hypermaxach i innych wiec zapowiadaja sie na jeszcze lzejsze od czworek.
oto jak prezentuja sie buty
edit:
premiera rego koloru bialo jaskrawozielonego 26 grudnia.? ale czy to jest premiera piaek w ogole tego pewny nie jesem. stay tuned.
KobeVChaos3.jpg
KobeVChaos2.jpg
NZKV11.jpg
NZKV32.jpg
nike-kobe-v-preview-3.jpg
inne wersje kolorystyczne
kbv-bvm.jpg
nike-kobe-v-preview-7.jpg
nike-kobe-v-preview-4.jpg
nike-kobe-v-preview-1.jpg
nike-kobe-v-preview-5.jpg
http://www.sneakerfiles.com/wp-content/uploads/2009/10/nike-kobe-v-preview-6.jpg

imo nie sa jakies specjalne, ale glupio bedzie nie miec ich w kolekcji:)

b2b a jak tam twoje dreamy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie te V są bardzo słabe, IV wyglądały o wiele lepiej. Tak jak napisałeś, zupełnie nie przypominają butów do kosza.

Zdecydowanie bardziej podobają mi się najnowsze LeBrony:

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IV zdecydowanie wygladaja lepiej.

 

Ja tam wole dreamy, swietne 3manie kostki i niesamowita lekkosc :) do tego wygladaja jak buty do kosza :). BB2, wez dreamy niz te V, bedziesz zadowolony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co racja to racja, poprzednia edycja tych butow byla o niebo lepsza, przynajmniej jak dla mnie, bo te butki wygladaja bardziej jak do joggingu niz do kosza, jak to kostke trzyma w ogole? :roll:

 

a jakies inne premiery z serii ciuchow Kobe sa ? jakies dresy, spodenki, koszulki albo cos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obuwia jak dla pajaców. lebrony najbardziej w dechę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lebrony z obrazka przypominają mi buty moich marzeń z dzieciństwa- te co świeciły się jak stawiałeś nogę:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lebrony to chyba knacker air max classic inspiracja. Jakoś za kolorowo. Kobe, właśnie to chyba jakiś nowy trend z tymi niskimi butami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co widze to ciuchow od piatek jeszcze nie ma.

http://www.eastbay.com/catalog/advanced ... yword=kobe

http://www.footlocker.com/searchresults ... yword=kobe

troche uzbieralem juz ciuchow z serii kobe zoom i musze przyznac, ze ta ostatnia seria jest straaasznie lekka. spodenki "gladiator" nosilem przez cale wakacje bo byly najwygodniejszymy ze wszystkich ktore mam, podobnie z tshirtami.

co nie zmienia faku, ze wiekszosc rzeczy z serii kb jest dosc dresiarska i ciezko cos czasami wybrac. ale mozna. szczegolnie na ebayu.

 

lebrony vi mi sie nie podobaja. ilu ludzi tyle gustow. u sie swieca tu okragle krztaly, nagle siatka. swietne sa vi, podobnie z kilkoma wczesniejszymi wersjami lebronow (mam 1 bezowe z asg, spoko byly tez 2 czy4) ale te nie przypadly mi do gustu.

 

sa juz tez jordany melo m6

ale imo bardzo slabe

Dołączona grafika

cos pomiedzy adidasami rose'a a consami wade'a/.

 

apropos wade'a

jak wiadomo jest juz w "jordanie"

Dołączona grafika

dolaczyl do melo i paula

dosal jordany 16,5

http://www.nike.com/jumpman23/home/inde ... aj16.5team

prezentuja sie chyba lepiej od XVI ale to wciaz.... szesnaski. ale sa takie... wadeowskie:) czyli slabe

Dołączona grafika

czarne lepsze

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

a cp3 dostanie w syczniu cos takiego

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

rzeba przyznac, ze sa calkiem calkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi sie te jordany m6 calkiem podobaja ;) jaka bedzie cena mniej wiecej ? bo moze bym sobie te czarne sprawil

 

a co do kobe iv to bardzo podobaja mi sie tu buty, super do chodenia wygladaja, szkoda tylko ze taka cena

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kraso takie buty jak najbardziej istnieja sa to fusion-y (polaczenie af1 z jordanami w tym przypadku akurat z 14)

buty sa najprawdopodobniej oryginalne ale popros o wiecej zdjec w wysokiej rozdzielczosc aby obejrzec szczegoly) , cena jest niby niska (ok 300zl) ale w usa to stary model i te buciki mozna spotkac ponizej 50usd a w gb pewnie za ok 30- 35 gbp, wiec sprzedawca i tak zarabia 100%

 

ja osobiscie najbardzie lubie te fusiony:

http://allegro.pl/item804138408_wyprzed ... zm_43.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te nowe lebrony przypominają mi do złudzenia moje stare Dub Zero...A że bardzo lubiłem te Dub Zero to lebrony też na bank polubię. Pod warunkiem że cena zjedzie do piątki jeszcze zanim zakatuję XVIII bo siedem stówek to jest lekkie przegięcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kraso takie buty jak najbardziej istnieja sa to fusion-y (polaczenie af1 z jordanami w tym przypadku akurat z 14)

buty sa najprawdopodobniej oryginalne ale popros o wiecej zdjec w wysokiej rozdzielczosc aby obejrzec szczegoly) , cena jest niby niska (ok 300zl) ale w usa to stary model i te buciki mozna spotkac ponizej 50usd a w gb pewnie za ok 30- 35 gbp, wiec sprzedawca i tak zarabia 100%

 

ja osobiscie najbardzie lubie te fusiony:

http://allegro.pl/item804138408_wyprzed ... zm_43.html

Nie istnieje fuzja z XIV, przykro mi. To na 100% podróbki. W ogóle fusiony to jedna wielka pomyłka. W większości przypadków wyszło to task paskudnie, że szkoda gadać. Jedynie te AJF12 i 3 wyglądają jako tako. To tylko dlatego że 12 są prawie jak AF Mid a 3 jak Low.Reszta fusinów to tragiczne buty.

Dla mnie liczą się tylko prawdziwe Jordany, czyli I-XX3. Tyle w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tej kwestii mam bardzo podobne zdanie do kraso, choc ja bym tu zawezil grono. ale faktycznie only 1-23

mixy sa czesto podrabiane. jezeli gosc nie ma polowek, to lepiej nie kupowac.

mixy w wiekszosci sa nieudane ale...:

spoko sa wspomniane xii i imo xiii

xii

image ... JF-12-(XII)--Playoff-(Black-Varsity-Red-White--Metallic-Silver)-0.JPG

xiii

jordan%2013%2002%20jet.jpg

jordan%2013%2003%20jet.jpg

jordan%2013%2005%20jet.jpg

imo te buty wygladaja calkiem calkiem. zarowny xii jak i xiii mialem gdy wychodzily i mam cholerny sentyment do tych butow. potrzebuje ostatnio czarnych butow do lazenia i sie ostro wacham bo te buty naprawde sa calkiem calkiem.

niestety nigdzie nie moge znalezc tanio. wszedzie dochodza do 300zl a jak juz jest taka kwota to na ebayu moge wyrwac xii czy xiii w tej cenie.

swoja droga wyszla wersja flu game

811929778

skore zastapiono zamszem. i sie zastanawiam co teraz zrobic. mialem kiedys airforce1 i bardzo milo je wspominam, z mixem fajnie byloby zaeksperymentowac, ale cholera jak juz mam kupic to moze jednak lepiej seryjne buty...

 

w ogole sie uzaleznilem ostatnio bo w szafie leza dwojki, dziesiatki i piatki plus jakies lebrony jedynki i kz kilka par a ja sie qwa rozgladam za nastepnymi......

 

na upartego sa jeszcze te za rozsadna cene

323943_993_4.jpg

 

za to jak patrze na to to jestem za zakazem mixowania aj z czymkolwiek

804256063

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

badboys2 XII Flu game można kupić do 400zł u nas w Polsce. Nowe rzecz jasna, bestsport bodajże miał całą rozmiarówke.

 

Widziałem dzisiaj AJF XIII w sklepie, są koszmarne. Co do fuzji z XX masz 100% racje, w większośći zresztą tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ze zdjęć ta fuzja z XIII wydaje się bardzo sympatyczna.

osobiście chcialbym seryjne XIV, ale dośc ciezko dostać niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mistrzubetka

gwarantuje ci, ze 80% aj na allegro to fake

jak nie wiecej.

no o tym pisze kraso, ze za 380 o juz prawie oplaca sie kupic te xii flu, choc sa zamszowe. ale to cholera xii do ktorych mam cholerny senyment.

 

swoja droga chinole sa niesamowicie kreatywni

e sa calkiem calkiem\

Dołączona grafika

gdyby wyszly og i kosztowalyby do 350 o pewnie bym sie o nie pokusil:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...