Skocz do zawartości

Chicago Bulls 2020/2021


Konto usunięte (BullsFaN)

Rekomendowane odpowiedzi

Po dwóch dniach kompletnej ciszy w Bulls nic nie wskazuje na PO w najbliższym sezonie.

Wszystkie co lepsze nazwiska spłynęły z rynku wraz z moimi marzeniami o powrocie do ósemki 

4ty pick dziwny ale powtarzam to co pisalem- nie znam się na drafcie, a ten rok jest tak pod tym względem wyjątkowy, że nawet ci co się znają, nie mogą być raczej pewni swoich przewidywań.

 

W Bulls jest wciąż dużo rzeczy do ustawienia, jest mnóstwo znaków zapytania i tak naprawdę ten roster startuje od zera, bo w klubie zmieniło się zbyt dużo żeby wyrokować.

Na szczęście zmieniło się dokładnie tam, gdzie powinno się zmienić i to jest coś, co mnie trzyma przy życiu.

Roster, transfery to sprawa drugorzędna. Nie na długo oczywiście, bo oczekiwania są i muszą być.

Pierwsze co trzeba zrobić , to zmienić podejście fa do Chicago, pokazać, że ten klub jest już innym miejscem i tak zachęcić potencjalnych graczy.

A tego samą zmianą FO nie zrobi się w 2 miesiące. Zaufanie zawodników odbudowuje się ciut dłużej i być może dlatego Bulls są tak pasywni na rynku obecnie.

Czekam na sezon, czekam na trade dedline

No i czekam na Bradleya Beala

Edytowane przez josephnba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chicago może poczekać jeszcze rok. Zobaczyć czy Otto Porter przypomni sobie jak kiedyś grał. Sprawdzić młodych zawodników. Bulls już mają 15 zawodników na umowach które w większości skończą się za rok i wtedy Chicago może zacząć wabić gwiazdy. No ale najpierw młodzież wraz z Donovanem muszą pokazać jakość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BullsFaN za dużo oczekujesz po zespole, który latami był zarządzany w karygodny sposób i teraz nie jest wabikiem.

Otto ma praktycznie skreślony poprzedni sezon.