Skocz do zawartości
wiLQ

Sezon 2019/20 Liga III North

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W tym watku niech bedzie organizacja i dyskusje dotyczace ligi III North w sezonie 2019/20

Po zeszlorocznych wynikach oraz losowaniu w jej sklad wchodza [w kolejnosci grup i wynikow losowania, po myslniku bedzie nazwa druzyny, "/" oznacza inny nick na forum niz na Yahoo]:

striker
wilson44
Mikowal83
Alonzo
RonnieArtestics
airmax
budzikreal
batou
maciejj
ArtZ
washko [komisz]
bulls2006
Piotrek
pdxpl
Siner

W sumie 15 GMow z czego w tym sezonie Top3 awansuje do ligi II i najnizsze 3 miejsca spada na poziom IV.
Dodatkowo wygrany ligi dostanie zaproszenie do Ligi Mistrzow.

Komisarzem ligi jest washko bo byl komisarzem w zeszlym sezonie i zgodzil sie pelnic ta funkcje ponownie 😉

Planowany termin draftu - 

Link do ligi na Yahoo - https://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/47174

Edytowane przez wiLQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mikowal83 no to się udało być razem, cieszy mnie to ;)

 

Jest jeszcze Alonzo i wilson wiec bedzie pewnie z kim dyskutować w tym sezonie. 

 

Jesli chodzi o mnie to każdy wieczór prawdopodobnie mogę być dostępny na draft. Czekam na link do ligi i ankiety ;) 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Odbierzcie priva - tam linki do ankiety draftowej oraz do dołączenia do ligi.

Sama liga kryje się tu: https://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/47174 Ustawiłem w niej też historię, więc jak ktoś ciekawy, jak się kształtowało podium w poprzednich latach, to sobie może obejrzeć.

Edytowane przez washko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

batou/Śnieżne Koczkodany

Dołączone do ligi i ankieta wypełniona. Jak będzie problem z tymi moimi terminami, to się też dopasuje do innych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hejka, gram z nowego konta jakby co, ale moja nazwa druzyny tak jak w 4 lidze to tak jak nick na forum e-nba - wilson44.

Niech kazdy moze poda nazwe druzyny, zebysmy wiedzili do kogo podbijac z propozycjami wymian :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój team to tradycyjnie już Warsaw Hornets. 

Co do terminow to jeszcze nie wypełniłem ankiety ake wiem ze raczej odpada 16.10 bo o 21 mam wtedy draft w Keeperze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 @washko Mysle ze dobrze byloby rowniez w tym temacie dac link do dolaczenia do ligi oraz link do ankiety z terminami draftu. 

Oprocz tego troche slabo ze ankieta z terminami jest ustawiona tak ze mozna zaznaczyc tylko ze termin odpowiada lub nie a nie ma opcji zaznaczenia "jesli trzeba to bede". Chyba ze jestem nie ogarem i nie wiedzialem jak zaznaczyc taka opcje ale w innej ankiecie Doodle dotyczacej terminow bez problemu zaznaczalem opcje "jesli trzeba bede". 

W zwiazku z tym zaznaczylem tylko terminy ktore najbardziej mi odpowiadaja (piatki i soboty). Jesli pojawi sie opcja "jesli trzeba bede" to pozaznaczam rowniez wszystkie terminy od poniedziałku do czwartku oraz niedziele 

6 godzin temu, RonnieArtestics napisał:

@Mikowal83 no to się udało być razem, cieszy mnie to ;)

Tez sie ciesze. Lubie grac z aktywnymi GMami :)

 

Jest jeszcze Alonzo i wilson wiec bedzie pewnie z kim dyskutować w tym sezonie. 

Moim zdaniem Striker, Washko, ArtZ i bulls2006 tez zaliczaja sie do tego grona wiec calkiem fajna liga sie trafila

Pierwszy raz bede gral w lidze 14 druzynowej. Ciekawe jak to wplynie na draft i pobieranie FAsow... 

W mock draftach moze brac udzial max 14 graczy i dzieki temu ze w naszej lidze tez bedzie 14 GMow, mocki w ktorych bede bral udzial pokaza lepszy obraz jakie ceny beda mogli osiagnac konkretni zawodnicy w naszym prawdziwym drafcie. 

Do tej pory roznica miedzy mockami z 14 GMami a prawdziwym draftem z 15GMami polegala na tym ze w prawdziwym drafcie zawodnicy zazwyczaj byli troche a czasem duzo drozsi

Jesli zas chodzi o rynek FA/waivers to bedzie on znacznie bogatszy w dobrych grajkow do pobrania wiec zanosi sie na duzo zacietych licytacji a to oznacza potrzebe umiejetnego gospodarowania budzetem waiverowym. 

Edytowane przez Mikowal83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

lewa strona. moge draftować wlasciwie kazdego dnia, z tym że piątki i soboty są najmniej pewne.

5 godzin temu, Mikowal83 napisał:

Mój team to tradycyjnie już Warsaw Hornets. 

Co do terminow to jeszcze nie wypełniłem ankiety ake wiem ze raczej odpada 16.10 bo o 21 mam wtedy draft w Keeperze

na miesiąc do startu ligi zdołałes wpasować się w 6 terminów draftu, trochę mało. rozumiem ze sytuacja dynamiczna i zdołasz jeszcze znaleźć pare terminów;)

Edytowane przez pdxpl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Mikowal83 napisał:

 @washko Mysle ze dobrze byloby rowniez w tym temacie dac link do dolaczenia do ligi oraz link do ankiety z terminami draftu. 

Oprocz tego troche slabo ze ankieta z terminami jest ustawiona tak ze mozna zaznaczyc tylko ze termin odpowiada lub nie a nie ma opcji zaznaczenia "jesli trzeba to bede". Chyba ze jestem nie ogarem i nie wiedzialem jak zaznaczyc taka opcje ale w innej ankiecie Doodle dotyczacej terminow bez problemu zaznaczalem opcje "jesli trzeba bede". 

W zwiazku z tym zaznaczylem tylko terminy ktore najbardziej mi odpowiadaja (piatki i soboty). Jesli pojawi sie opcja "jesli trzeba bede" to pozaznaczam rowniez wszystkie terminy od poniedziałku do czwartku oraz niedziele 

Pierwszy raz bede gral w lidze 14 druzynowej. Ciekawe jak to wplynie na draft i pobieranie FAsow... 

W mock draftach moze brac udzial max 14 graczy i dzieki temu ze w naszej lidze tez bedzie 14 GMow, mocki w ktorych bede bral udzial pokaza lepszy obraz jakie ceny beda mogli osiagnac konkretni zawodnicy w naszym prawdziwym drafcie. 

Do tej pory roznica miedzy mockami z 14 GMami a prawdziwym draftem z 15GMami polegala na tym ze w prawdziwym drafcie zawodnicy zazwyczaj byli troche a czasem duzo drozsi

Jesli zas chodzi o rynek FA/waivers to bedzie on znacznie bogatszy w dobrych grajkow do pobrania wiec zanosi sie na duzo zacietych licytacji a to oznacza potrzebe umiejetnego gospodarowania budzetem waiverowym. 

 

Imo dawanie tu linków, to proszenie się o nieproszonych dowcipnisiów i niepotrzebne utrudnienia. Korzyść zaś żadna, bo przecież wszyscy potwierdzili udział, więc mają dostęp do forum.

To samo dotyczy opcji "jeśli trzeba to będę" "pomyślę i się zastanowię" "może tak może nie" ;] Na pierwszym etapie budowania ankiety najlepiej się sprawdza ograniczenie tych blisko 30 możliwych terminów do kilku i dopiero w ramach tego analizowanie czy ktoś może się dostosować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój zespół to RB Team.

Co do terminów draftu to ja podałem raczej ostateczne terminy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie wychodzi na to ze albo 6.10 albo 14.10

Jesli przyjdzie wybierac miedzy tymi terminami to wole 14.10 bo to blizej poczatku sezonu a to ze to poniedzialek jakos jakos zniose i oczywiscie dostosuje sie i bede na drafcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

Jest ktoś chętny aby zmienić ligę na Athlantic? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mamy ustalone. 14 menedżerom z 15 pasuje 14.10. Lepszego terminu już nie będzie, więc bukujemy.

Draft: 14.10.2019 r., Godzina 21:00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dostosuje sie ale wolalbym start o godz 20

1 godzinę temu, washko napisał:

No to mamy ustalone. 14 menedżerom z 15 pasuje 14.10. Lepszego terminu już nie będzie, więc bukujemy.

Draft: 14.10.2019 r., Godzina 21:00 

To zaznacz termin draftu w lidze na yahoo. Godzine mozna pozniej zmienic jak bedzie taka potrzeba

Edytowane przez Mikowal83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój Team ... nikt by nie wpadł: Sinners ;) 

Mam nadzieję że tabela nie ułoży się w kolejności zapisów tylko odwrotnie wtedy wygram w cuglach. A tak na poważnie to sezon fantasy podobnie jak prawdziwy NBA zapowiada się najzacniej od lat. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy gotowi na dzisiejszy draft? 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byl komplet? Bo jakos dziwnie tu cicho...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...