Skocz do zawartości
january

Los Angeles Lakers 2018/19

Rekomendowane odpowiedzi

Jak Kyle będzie chciał 10-12 rocznie to nie wiem czy to dobra opcja, oczywiście o ile ktoś mu da taką kasę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jendras, to tylko moje domysly ale nie chce mi sie wierzyc, by mlody buss dal mu pelne pole manewru,

a po 2 nie chce mi sie wierzyc, by gosc, ktory robil cuda za sterami nagle tak zglupial. choc w ktoryms podcascie bronil tamtej decyzji, wiec moze te moje domysly sa totalnie bledne...

 

W dawnych czasach Mitch też miał swoją porcję wtop. Generalnie działali w dwójkę z Bussem i nie sposób z naszej perspektywy stwierdzić, kto był bardziej odpowiedzialny za błędy (tzn. bardziej z założenia Buss, bo to on był jednak wyżej). 

 

A Kupchak robił fajne rzeczy w transferach, wolna agentura nigdy nie była jego mocną stroną. Tutaj jeszcze doszła niepotrzebna presja związana z faktem, że obaj panowie mieli praktycznie ostatnią szansę na utrzymanie swoich posad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też, Dedmon podjął Player-Option, więc można dealować z Hawks jak coś ;)

Jednak w pierwszej kolejności patrzę na FA. Ale nie mam nic przeciwko, żeby próbowali oddać Denga z wszystkimi pickami właśnie za kogoś takiego.

Jak Kyle będzie chciał 10-12 rocznie to nie wiem czy to dobra opcja, oczywiście o ile ktoś mu da taką kasę.

Oczywiście mówię o rozsądnej umowie. Przepłacać nie ma sensu i w razie niepowodzenia z pierwszymi opcjami na FA nie rzucą kasy właśnie w takie umowy.

 

Jedynie Randle bym zaakceptował, jeśli już mają kogoś przepłacić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jendras ja bym wolał Favorsa, który jednak lepiej broni pomalowanego jeśli go na C umieścisz. On bardzo dobrze wyglądał fizycznie w zeszłym sezonie i grał bardzo efektywny kosz - a do tego nie musi mieć tyle piłki w rękach co Julius, więc do ewentualnych pozeraczy USG by idealnie pasował. Gdyby dodał choć skutecznosc 1/3 za 3 i kosztował 40-50/4 to steal FA!

 

Randle moim zdaniem będzie droższy (60/4) i z takim (potencjalnie) LBJ czy PG13 gorzej będzie fitował, dalej brak obrony kosza bedzie.

 

KQQ podobnie jak Noel to dla mnie max. 26-30/4, ale i talentu mniej. Za to dobry fit do LJ i rim protectors. Pytanie tylko po co ich brać na dłuższe kontrakty jak (raczej) taniej można wziąć Mejriego czy McGee za min :)

 

Z innych super rolsow:

Na F bardzo bym chciał Bjelice, którego już 24/4 będzie trudne do wyrównania dla Wolves lub Moute, gdzie HOU póki nie ogarnie gwiazd to kontraktu mu nie da.

 

Z SG wszystko zależy od FA i draftu. Jak przyjdzie PG13 to szukać będziemy tylko uzupelniaczy doświadczonych na min., a jak nie to tak jak pisałem - trzeba brać Bradleya, który może na PG grać i raczej więcej niż 40-50/4 nie będzie kosztował. Pope pewnie więcej sobie zaśpiewa :)

Jak nie złapią fajnego shootera w drafcie to masa grajków z FA jest dostępna - nie ma co się spieszyć

 

Poza C najbardziej newralgiczna pozycja do uzupełnienia to PG, gdzie jak nie było Lonzo/Ingrama to tragedia była. Jeśli LJ nas oleje i pójdzie do HOU, PHI czy BOS to biłbym się o Smarta i FVV.

Już widzę przerażenie ekip przeciwnych które mają w rożnych konfiguracjach obronę Lonzo/Smart/Bradley/FVV na G.

Ewentualnie IT2 na rok i szukamy trejdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też, Dedmon podjął Player-Option, więc można dealować z Hawks jak coś ;)

Przecież Atlanta chce iść w górę draftu z nr 19 a nie w dół

 

Poza tym Lakers musi wyrównać salary Dedmona a tu nie bardzo jest co wysłąć w drugą stronę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież Atlanta chce iść w górę draftu z nr 19 a nie w dół

 

Poza tym Lakers musi wyrównać salary Dedmona a tu nie bardzo jest co wysłąć w drugą stronę

Ale kto powiedział o dealu w DD, a nie latem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale kto powiedział o dealu w DD, a nie latem?

Ok ale to rozumiem ,że chodzi ci o samego Dedmona bez wymiany wyborów draftowych?

 

W czerwcu ok tylko nie wiem jaki zysk byłby dla Hawks no chyba że oddacie im np Harta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok ale to rozumiem ,że chodzi ci o samego Dedmona bez wymiany wyborów draftowych?

 

W czerwcu ok tylko nie wiem jaki zysk byłby dla Hawks no chyba że oddacie im np Harta

No jak nie rozumiesz - Denga by dostali! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DgOXe-OU8AMoW30.jpg

 

Taki mało znaczący wyciek przed draftem. Na stole są papiery Denga.

 

Deng Adel z Louisville ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lakers podobno wybierali między Spellmanem i Wagnerem, uważając tego pierwszego za większy talent, ale z mniej pewnym zdrowiem. No i Magic wolał gościa z Michigan.

 

Z pickiem 39 liczyli na Khyri Thomasa, ale poleciał tuż przedtem. 

 

Trade z Philly był z myślą właśnie o wybraniu Isaaca Bongi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozna byc troche zawiedzonym, w ostatnich latach troche inaczej wygladal draft, przede wszystkim duzo wczesniej draftowalismy:p

wczoraj jak nasi wybrali wagnera, bylo w okolicach 4 nad ranem i po tych wszystkich nazwiskach, ktore spadly, mozna czuc sie zawiedzionym, niemniej ja jestem zadowolony z tego co wzieli.

 

przede wszystkim wzieli grajkow, ktorzy sa w stanie cos dac druzynie w zasadzie od 1 meczu i poprawiaja lakers w tym, czego najbardziej potrzebuja czyli... 3s.

wagnera kojarze, bo kilka spotkan michigan w tournamencie obejrzalem. przede wszystkim to center, ktory swietnie odnajdzie sie w tej druzynie. sieknie trojke, biega, costam zagra pod koszem. energiczny chlopak, z bardzo fajna osobowoscia. to nie jest pick z fajerwerkami na pierwszy rzut oka ale to jest naprawde fajny pick i bedziemy z niego zadowoleni. zubac nie bardzo pasowal do tej druzyny, nie rozwinal sie tak jakbysmy tego chcieli. nie wiadomo co z lopezem ale niewykluczone, ze lakers z lopeza zrezygnuja a minuty na C podziela wagner i randle. moze kogos dokoptuja.

 

swiata nie kojarze ale jak widze, ze siepie trojki z 44% to wlasnie o to chodzilo. podobno nie myli sie z naroznikow i juz w ncaa walil troje z nba range, wiec to jest tokladnie taki shooter jakiego potrzebujemy.

 

marzyl mi sie divincenzo ale jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma...

isaaca nie kojarze. ma wszystko to czego nie maja 2 pozostali czyli dluugie rece:D

 

szkoda, ze nie poszedl zaden deal, nie ma fajerwerkow ale sadze, ze minimum wagner bedzie waznym graczem w rotacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rok temu wszyscy też byli zawiedzeni Kuzmą. ;-)

 

Tak tylko mówię, bo o tegorocznych wyborach nie wiem nic. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rok temu wszyscy też byli zawiedzeni Kuzmą. ;-)

 

Tak tylko mówię, bo o tegorocznych wyborach nie wiem nic.

Nie wszyscy, ja się cieszyłem z każdego wyboru :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, trochę inaczej obstawiałem wybory Lakers, ale też za każdym razem moje typy szły szybciej - poza Miltonem.

Patrząc jednak na to co mogli wybrać to:

- Wagner to świetny strzelec na PF/C, niektórzy twierdzą że to współczesna wersja Dirka. Ja nie mam nic przeciwko, żeby choć w części było to prawdą :) Tym samym Lakers muszą rim protectora na FA wyciągnąć - powtórzę się Favors/Noel/KQQ

- Bonga to mega prospect, jaram się nim, bo to niewiele mniejszy talent może być od Doncic, który wprawdzie jest lepszy w ofensywie, ale Isaac świetnie broni. Niemniej to pick, który raczej najszybciej za rok podpiszą.

- Mykhailuk to taka gorsza wersja Donte czy Kevina, ale podobno najlepszy strzelec za 3 na uczelni. Tu mam największe wątpliwości, bo Milton załatał by problem back upu na PG... ale chyba trzeba napisać trust The process

 

https://www.nba.com/amp/lakers/news/180621-pelinka-reacts-to-la-2018-draft?__twitter_impression=true

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do rim protectora, to jest to oczywiście brakujący skill, ale niekoniecznie taki niezbędny, bo jeśli powiedzie się plan A, to Lakers z LeBronem i George'm raczej nie będą bronić w taki sposób, by kierować penetracje rywali na shotblockera. Na pierwszy plan wysunie się (o ile jeszcze tam nie jest) umiejętność bronienia kilku pozycji.

 

Noela bym nie tykał, nawet za minimum. 

 

Mykhailuk ponoć rewelacyjnie wypadł na workoucie. 

 

A ten Wagner z tego co czytam miał jakieś chore procenty w rzucaniu contested jumperów i, co jest rzadkością, nie pogarszał poziomu gry przeciwko silnym rywalom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Shams Charania

@ShamsCharania

 

Sources: Undrafted Kansas guard Malik Newman has agreed to a two-way contract with the Los Angeles Lakers.

 

 

who dat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pelinka go ponoć chciał z 47 pickiem. Był w mockach na tej pozycji.

Edytowane przez Jendras

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.