Skocz do zawartości
kadek29

Piłka outdoor do 160zl

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie. Myślałem nad Spalding platinum streetball, nad nike true grip i nad Jordan hyper grip. Którąś polecacie? Może inne? Grał będę dużo. Tartan i kostka.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja mam od Borysa Platinum Streetball - bardzo fajny, wytrzymały gumiak, dobrze trzyma się łapy. Gramy nim na tyrającej piłki kostce, na którą nie chcę marnować TF-500, więc to też świadczy o wytrzymałości. Teraz będzie trzeci sezon. Jak grasz na orlikach to TF-500 będzie oczywiście lepszy (z tych dwóch). Tymi Nike i Jordanem nie grałem, więc nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Spalding Platinum i Nike/JOrdan to troche inne piłki, w Nike Jordan jest guma z domieszką skóry syntetycznej, więc one już są bardziej podobne do skórzanych. Choć tam w domieszce jest niewiele skóry, 80% to chyba guma, nie mam z nimi doświadczenia jeśli chodzi o tryzmanie się dłoni... po dłuższym czasie. 

Osobiście jeśli chcesz ekonomicznie brałbym Nike Versa Tack:

https://sklepkoszykarski.pl/pilka-do-koszykowki-nike-versa-tack-BB0434-013

a jeśli na długo i przyjemnie to Spalding TF-500.

a jeśli ma być piłka gumowa to zdecydowanie Splading Platinum. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki, a czy piłka ma byc gumowa... Sam nie wiem bo myślę ze w połowie lub w 3/4 bedzie używana na tartanie a reszta na kostce przy domu wiec nie wiem jakie tworzywo lepsze?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A jeszcze bym sie chciał upewnić czy napewno sprawdzi sie na zewnątrz? Na tartanie pewnie tak ale czy na tej kostce sie szybko nie zużyje?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wiem że stary temat ale meteor z cellularu  za 50zł miażdzy spaldingi którymi grałem(i miałem osobiście). Grip Control-ta najlepsza-Platinium Street-TF-500-nike dominate-Jordan jakiś grip .Tf 1000 super tylko ta cena/wytrzymałość )