Skocz do zawartości

Sterydy


josephnba

Rekomendowane odpowiedzi

Moja ciotka ma poważny problem ze swoim dwudziestoletnim synem

Kretyn zaczął sobie coś wstrzykiwac bo szybko chce robić mase

Nigdy przesadnie błyskotliwy nie był i w sumie nikt też po nim nie oczekiwał znalezienia lekarstwa na raka, ale wnuki ciotka chce miec

 

Przyszła z tym do mnie (?), więc podpytalem kretyna i powiedział że bierze jakieś Deca, podkbno najbezpieczniejszy steryd, który ma świetne wyniki i mało skutków ubocznych

 

Nie znam się na sterydach kompletnie, on też nie bo to co mi mówił to jakieś koksowe brednie spod stadionu, ale pomyślałem że być może jest wśród nas jakiś trener personalny czy ktoś podpbny, kto się na tym zna i poradzi mi co i jak

Pewnie tego idioty nie odwiode, ale chciałbym choć ciotke trochę uspokoić, albo jeśli to gówno jest jakieś syfiaste może choć nagadam mlodemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś było tak (kilkanaście lat temu), że branie sterydów zaczynało się od metanabolu w tabletkach, potem były inne środki (też tabletki), zastrzyki to był kolejny etap. Pierwsze sterydy deca i kłucie dupy, grubo widać jest mocno "zdeterminowany" choć to może znak czasów.

 

http://sterydycennik.pl/deca-durabolin/

 

Sterydy to poważna sprawa i w sumie nie ma czegoś takiego jak "bezpieczny" gdy jest brany bez zaleceń lekarza w "stadionowych" dawkach, dodatkowo z dziwnego źródła. Spory hazard. Sterydy modyfikują gospodarkę hormonalną, a to dość poważna sprawa, bo przywrócenie jej do normy to spore wyzwanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwóch czy trzech znajomych, którzy jadą na sterydach. Żadnemu póki co nic się nie stało, po takim cyklu robią odblok i mówią że jest ok. Z tego co pamiętam to akurat dece sobie chwalili, zarówno pod względem skutków ubocznych (bardzo małe) i przyrostu siły/masy.