Skocz do zawartości
Borys

TEMIN ZLOTU W LUBLINIE.... WAZNE !!

Rekomendowane odpowiedzi

panowie ze slaska którzy jada autem nie ybieraja się czasem przez Kraków :lol:

Wiesz sprawa wygląda tak, że można jechać do Lublina nawet przez Szczecin, tylko zależy, co my z tego będziemy mieli :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz sprawa wygląda tak, że można jechać do Lublina nawet przez Szczecin, tylko zależy, co my z tego będziemy mieli :twisted:

Materialista :P

A gdzie zwykła ludzka uczynność :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz sprawa wygląda tak, że można jechać do Lublina nawet przez Szczecin, tylko zależy, co my z tego będziemy mieli :twisted:

Materialista :P

A gdzie zwykła ludzka uczynność :wink:

Umarlem ze smiechu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz sprawa wygląda tak, że można jechać do Lublina nawet przez Szczecin, tylko zależy, co my z tego będziemy mieli :twisted:

No właśnie Michalik, skoro się odzywasz... Będę się z tobą kiedyś kontaktował, żeby wybadać czy jedziesz i ewentualnie co z tym zrobimy. Auto, nie auto, czy jakiś inne sprawy. BTW, kwestię GPS'a obszedłem zdobywając program z Javie na komóre (no i odbiornik). Jakoś to działa (nawet mnie zaskoczyło in plus), więc byłby dodatek do mapy. No, ale to jeszcze pogadamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie ze slaska którzy jada autem nie ybieraja się czasem przez Kraków :lol:

Wiesz sprawa wygląda tak, że można jechać do Lublina nawet przez Szczecin, tylko zależy, co my z tego będziemy mieli :twisted:

czyli nie planujecie przejedzać przez gród Kraka i uderzacie od razu na Kielce a pózniej Lublin? ehh..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś bedzie przez wawę jechał (oprócz ra_da, bo z nim gadałem) to niech powie o której, bo jeśli będzie miejsce to sie zabiorę chętnie, ale raczej w celach towarzyskich niż przymusowych, bo pociąg mam normalnie do Lublina z Poznania, tyle że z przesiadką w Wawie wiec różnicy mi to nie robi żadnej skąd z Wawy pojadę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedzie ktos przez Grod Neptuna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedzie ktos przez Grod Neptuna?

michalik jedzie do Szczecina to moze zahaczyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedzie ktos przez Grod Neptuna?

michalik jedzie do Szczecina to moze zahaczyc

Przy okazji Montasa zabiore z New Ross czy gdzie on tam wegetuje :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak tam sprawa zlotu idzie? Organizatorzy jakoś poznikali a to przecież już niewiele ponad miesiąc.. Chcielibyśmy poznać szczegóły, zobaczyć halę, hotel itd. ;)

 

Pozdrawiam. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji Montasa zabiore z New Ross czy gdzie on tam wegetuje :wink:

Hehe świetnie, szkoda, ze już bilety kupiłem ;)

 

Chcielibyśmy poznać szczegóły, zobaczyć halę, hotel itd. ;)

Jeszcze budują. :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze budują. Twisted Evil

Przeciez w Polsce już nie ma budowniczych, wszyscy ci konkurencje jeśli chodzi o miejsca pracy w Irlandii robią :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie ogranizatorzy ponawiamy prośbe o jakieś konkrety :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie został tylko miesiac, a jesli mam przyjechac musze do 28 czerwca znać konkrety, bo później nie zdołam ustawic sobie zmian w pracy tak, zeby mi pasowało (a z zamianami z innymi pracownikami jak wiadomo różnie bywa). Dlatego też chłopaki streszczac sie, napaliliscie sie na Lublin, bo dużo Was z tamtych okolic to teraz do roboty :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy szanowni panowie organizatorzy raczą ruszyć wreszcie - za przeproszeniem - zasiedziałe dupska i wziąć sie do roboty?

 

Co z hotelem? Salą? Cenami? Programem zlotu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy szanowni panowie organizatorzy raczą ruszyć wreszcie - za przeproszeniem - zasiedziałe dupska i wziąć sie do roboty?

 

Co z hotelem? Salą? Cenami? Programem zlotu?

A skad wiesz ze nic nie robimy?????????

Niedlugo beda szczegoly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy szanowni panowie organizatorzy raczą ruszyć wreszcie - za przeproszeniem - zasiedziałe dupska i wziąć sie do roboty?

 

Co z hotelem? Salą? Cenami? Programem zlotu?

A skad wiesz ze nic nie robimy?????????

Niedlugo beda szczegoly

A skąd mam wiedzieć, że coś robicie????? Po reakcjach widzisz, ze nie tylko ja się zaczynam martwić, wiec po prostu wypadałoby coś napisać, co nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie VC nie spinaj sie bo to urodzie szkodzi :wink:

Monty, podobnie jak ja, zastanawiał się dlaczego na troche ponad miesiac przed zlotem organizatorzy nie podaja żadnych szczegółów i w pełni uzasadniona był jego (jak i moja) reakcja. Do tej pory było tak, ze osoby zajmujace się organizacją na bierzaco informowały zlotowiczów o postepach, podawały namiary na hotele czy sale do grania. Dlatego też przyzwyczailismy sie do tego typu rozwiazań i oczekujemy ich nadal :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra Pietras czas cos ujawnic bo juz prawie lipiec :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...