Skocz do zawartości

Kaczmar


Benon

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma opcji, aby to podciągnąć pod którykolwiek z istniejących już na forum tematów muzycznych... Pod scene polityczną, też tego nie upchniemy, bo jakby na to nie spojrzeć, to, pomimo ponadczasowości i świeżości wielu utworów, sporo wody w niejednej rzece upłynęło.

 

Jestem na "Ty" z muzyką Jacka od 20 pewnie lat i choć sam uważam siebie za osobę apolityczną, to zawsze do mnie docierało to co śpiewał/pisał. Myślę, że niejednokrotnie dzieje się tak dlatego, że na siłę upolityczniano jego twórczość, podczas gdy można było zrozumieć wiele z nich po ludzku, przyziemnie, żeby nie powiedzieć, że dosłownie...

 

Sam w sumie nie wiem czemu tworzę taki temat, bo ani konkretnego pytania nie zadaję, ani poruszania jakichś z góry załorzonych wątków nie oczekuję. Może stary już jestem i tylko chcę sprawdzić Waszą reakcję... Zarówno tych moich rówieśników z forum, jak i szanownej młodzieży...