Skocz do zawartości

Zoom vs Airmax przy rozciegnie podeszwowym


edi_gein

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka Panowie!

 

Postanowiłem sie zarejestrować i poprosic o pomoc w wyborze butów. Otóż problem wyglada tak. Załatwiłem sobie lewa stopę i nabawiłem sie choroby zwanej rozcięgnem podeszwowym. Jest to stan zapalny w okolicach pięty z bonusem K...skiego bólu przy każdym kroku. w chwili obecnej jestem po zabiegach , lekarzach itd.itd. Powoli wracam na parkiet. Potrzebuje bardzo miękkich butów aby stan zapalny nie powracał. W tej chwili gram w Nike Actualizer które maja system Airmax. Generalnie buty oceniam bardzo słabo ze względu na wytrzymałość, komfort i ochrone stawu skokowego. Jednak Pięta nie boli. Teraz chcę kupic solidne buty i myśle o Lebronach X , które zbieraja bardzo dobre recenzje. Lebrony pod cała podeszwa maja system Zoom. Czy waszym zdaniem to dobry wybór?

Proszę o podpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lebron X mają na całej podeszwie zoom ;)

i szczerze Ci te butki polecam. Poza Kobe VI to drugie w których uwielbiałem grać mimo, że są trochę masywne. Ale i trzymanie kostki bardzo fajne, i trzymanie się parkietu bardzo dobre a system jest niesamowicie skonstruowany. Jest mięciutki jak MAX a daje sprężystość z jakiej znany jest zoom. Uwielbiam zoom'a w tych Lebronach - w żadnych innych butach nic podobnego nie ma a trochę ich mam. Jedyny minus to, że ten system jest otwarty a wiadomo, że jest to mniej wytrzymałe i po dłuższym czasie szyby mogą pęknąc i po systemie.

Jednak wydaje mi się, że Twój wybór jest jak najbardziej trafny i nawet nad innymi butami bym nie myślał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za odpowiedź!!