Skocz do zawartości
Szak

WYBORY MODERATOROW 2006 (wstęp)

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszla w koncu pora, by po roku przeprowadzic wybory moderatorow. Z lekkim poslizgiem, ale lepiej pozno niz wcale :wink: Dla przypomnienia... Na samej gorze sa administratorzy forum. Generalnie to wiele im wolno. A oni to: Borys (wielki inwentor forum, zywa legenda, architekt :P ) i Loqsh1 (informatyczny geniusz, wsparcie techniczne, a takze aktywny "zagladacz" do roznych dzialow :) ). Ponizej nich sa roznego rodzaju moderatorzy.

 

Wybory, o ktorych mowa, obejmuja dwa dzialy: NBA i Inne (najwieksze na forum). Reszta dzialow opiekuja sie moderatorzy wyznaczani przez redakcje serwisu e-nba.pl wedlug jej wewnetrznych zasad, narad, ustalen... 5 modow, ktorych bedziemy wybierac, bedzie jednoczesnie nadzorowac dyskusje w obu dzialach NBA i Inne. Nie ma podzialu na to, kto czym sie zajmuje, ale sami glosujacy moga tak wskazywac swoich faworytow, by w tym gronie byly zarowno osoby, ktore wedlug ich uznania zajma sie dobrze jednym z tych dzialow lub oboma. Np. mozna wskazac 3 ludzi, ktorych sie zna z aktywnosci w NBA i 2, ktorzy sie wyrozniaja w Inne. Jak kto woli.

 

Glosowanie bedzie wygladalo w ten sposob, ze kazdy wyborca wskaze 5 ksyw, ktorym wedlug kolejnosci zostanie przyporządkowane odpowiednio 5, 4, 3, 2 i 1 punkt. Najlepsza piatka zostanie modami. Jesli bedzie remis, to decyduje ilosc wskazan na pierwszym miejscu. Glosowac moga tylko forumowicze, ktorzy zarejestrowali sie na forum pol roku temu lub dawniej, Drugim warunkiem jest posiadanie na koncie przynajmniej 50 postow. W wyjatkowych przypadkach mozna odstapic od ktoregos z tych warunkow, ale to indywidualne przypadki. Jeszcze sie oceni, kogo to obejmie.

 

 

Na razie tyle szczegolow wystarczy, bo poki co trzeba okreslic, kto bedzie kandydował. Jesli beda jakies watpliwosci, to mozna o tym pisac w tym temacie. Rowniez w tym temacie prosze kandydatow o zglaszanie sie. Ja niniejszy zglaszam swoja skromne osobe do wyscigu o stanowisko :wink:

 

Aha, czas na zglaszanie sie to 2 tygodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadzenie wyboirów to dovry moment, bo wszyscy powracali już z wakacji i da nam to jakąs gwarancję, że zagłosuje jak największa liczba userów. A przecież wybory modów to ważna sprawa dla stałych (i tych okresowcych również) forumowiczów dlatego zachęcam i do udziału w głosowaniu i oczywiscie do zgłaszania się na stanowisko moderatora. Korzyści z tego niema wielkich (można sobie licznik nabić w dziale modów :P), ale świadczyło to będzie o chęci zainteresowanego do wkładu własnego w rozwój naszego serwisu. Oczywiście wiąże się to z różnymi obowiązkami i to rónież trzeba mieć na uwadze.

 

 

Ja oczywiście mam zamiar po raz kolejny ubiegać się o to stanowisko dlatego też oficjalnie czynię to tutaj :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie mi tego brakowało, będzie mnie denerwowało jak wejdę na forum i będzie temat do zamknięcia, a ja nie będę mógł go zamknąć ;). No ale o to niech się już martwią nowi moderatorzy, bo ja jak już mówiłem w "dziale wtajemniczonych" nie będę się ubiegał o reelekcję.

 

Teraz wypada poczekać kto się zgłosi i przekazać władzę w godne ręce ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie teraz to moze za rok. Nie rok temu to moze teraz, a jak nie teraz to moze za rok :wink:

 

Ponownie startuje i zobaczymy co z tego wyniknie. Na forum dalej jestem czesto i napewno bede regularnie tutaj wchodzil prezz najlbizszy rok.

 

powodzenia wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim, którzy na mnie zaglosują :P

Choć tak naprawdę dla mnie obecni moderatorzy wywiązali się z swoich zadań w obecnej kadencji i najchętniej bym zostawił na kolejny rok :!: (nie zapomnijcie tego zdania uwzględnić w waszych głosach :twisted: )

 

Edit: Jak nie ort. to stylistyczny :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Choć tak naprawdę dla mnie obecni moderatorzy wywiązali się z swoich zadań w obecnej kadencji i najchętniej bym zostawił na kolejny rok Exclamation

No trudno chyba twierdzic inaczej. Co prawda czasami ja czy ty ich ubiegalismy ale to przeciez sie zdaza bo nie beda na forum caly czas, a po jakims czasie jak napisalęm tez reagowano wcale nie tak pozno. Dlatego uwazam ze panowie modowie wykonali swietna robote za co wielkie gratulacje dla nich. Ale juz widizmy ze np Spabloo sie wykrusza, mam nadzieje ze brak obowiazkow moda oznacza to ze czesciej bedzie brał udział w dyskusjach :P

 

PS. Kto zaklada ze mna partie? :lol:

 

EDIT

A co do Adminow to z tego co wiem posadke po Łukaszu przejał nijaki Piotr bardziej znany na nszym forum jako Pietras ktorego nicka nikt nie wymawia poprawnie bo sie nie da a nie pisze bo szkoda czasu :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co tam, też się zgłosze, jak mają być wolne miejsca, a może ktoś na mnie zagłosuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja powtarzam kampanie wyborcza sprzed roku... Fartman i Travcka na modow Szatni :D:D:D :!: :!: :!: :!:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja powtarzam kampanie wyborcza sprzed roku... Fartman i Travcka na modow Szatni :D:D:D :!: :!: :!: :!:

Travcka ciągle żyje? :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zyje zyje i potwierdza swoja nominacje :) nie no joke, ale nawet chlopaki nie wiecie ile ja w tej szatni calej siedze, ino ze mi sie tak prawde mowiac to pisac juz nie chce, ale czasami fajnie wasze posty poczytac :) a swoja droga z Fartem moglibysmy stworzyc calkiem fajna pare( w sensie oczywiscie bez homo :) ) ale to pewnie nie mozliwe i w ogole.... w kazdym badz razie, nie umarlem, zyje i wciaz te Wasze durnowate posty czyttam :))

 

 

co nie zmienia faktu iz sie zglaszam, a co :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli z obecnych modów zostali jeszcze: Reprezentant firmy Zott i Mr.Klucz. Myślę, że nie zdradzę wielkiej tajemnicy jeśli napisze, że w tym roku są dwa pewne wakaty. Ja na tym miejscu widziałbym osobiscie kogoś pokroju Vana czy Grega00, który jeśli tylko się tutaj pojawią mam nadzieję, że podniosą rękawicę i będą kandydować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SPROSTOWANIE

 

Wyzej wspominalem, ze jednym z dwoch adminow jest Loqsh1. Moj blad. Nie dopatrzylem, ze on zrzekl sie funkcji, a jego sukcesorem zostal mlody padawan Darth Pietras :P Niniejszym naprawiam tę gafę, a zainteresowanych przepraszam za nieaktualnego newsa. Tym samym Loqsh1 jest normalnym forumowiczem i jak chce, to moze kandydowac na moda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja sie tez zglosze, a co :D ale oczywiscie tylko na dzial Inne, bo w NBA juz tak czesto nie bywam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że źle to pojmujecie. Nie można zgosić się "tylko do działu Inne". Zgłoszenie się to automatycznie przyjęcie na siebie odpowiedzialności zarówno za Inne jak i za NBA. Oczywiście nikt nie nakarze wam przeglądać obu działów, ale skoro już podejmujecie się moderowania to wypadałoby robić to wszędzie tam gdzie ma się do tego uprawnienia. Jak zauważył Szak można wybrać np dwie osoby do działu Inne i 3 siedzące głównie w NBA, ale ja osobiście byłbym zwolennikiem wybrania piątki, która moderowałaby oba działy tak jak to miało miejsce do tej pory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tak się zastanawiam czy się zgłosić, z działem NBA nie ma problemu, ale Inne to już dość sporadycznie odwiedzam także lepsze byłoby 5 osób regularnie odwiedzających obydwa działy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Van chyba nie zrozumiałeś co mam na myśli. Pisałem tylko, że nie można zgłosić się do moderowania jedynie Innych czy jedynie NBA. Rozumiem, że Fart miał to na myśli, bo podobnie postulował w poprzednim roku, a my ustaliliśmy, że nie robimy rozdzielenia funkcji mod Innych i mod NBA, tylko wybieramy 5 modów do obu działów

 

Tak czytam tamtego posta i faktycznie można było mnie opatrznie zrozumieć :x

 

 

Ale w sumie można po raz kolejny pogadać na temat czy warto te działy rozdzielić, choć z autopsji wiem, że nie jest to aż tak konieczne. Nawet jak jeden czy dwaj modzi siedzą częściej w NBA czy częściej w Innych (tak się akurat nie zdarzyło narazie) to i tak reszta z nas regularnie odwiedza oba działy i tam też pilnuje porządku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaaa to kumam juz :D jakos wczesniej opatrznie cos zrozumialam

no to ja sie nie nadaje raczej, bo w nba za czestym gosciem nie jestem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na tym miejscu widziałbym osobiscie kogoś pokroju Vana czy Grega00, który jeśli tylko się tutaj pojawią mam nadzieję, że podniosą rękawicę i będą kandydować.

no cóż, po pierwsze to miło mi, że zostalem tak wypchnięty przed szereg....szczerze powiem, że sam nie wiem...biorąc pod uwagę nawał pracy na jazz.e-nba i w życiu osobistym nie wiem czy bym czasowo podołał....inna sprawa, że jednak wchodzę codziennie na forum i, co myślę ważne, udzielam się często zarówno w dziale NBA jak i Inne...miałbym więc możliwość moderowania postów po prostu napotykając je podczas użytkowania forum...

 

troche mnie to korci ale jeszcze pomyślę - nie chciałbym się pakować w coś, w czym potem nie będę mógł dawać z siebie 100%....

 

może na początek czy mógłby ktoś zwięźle w punktach wymienić, jakie są tak naprawdę wszystkie zadania modów (bo jakoś tak właściwie to nie wiem, a znam tylko kilka (czuwanie nad eskalacją przekleństw, zwracanie uwagi za OT, zamykanie i przenoszenie tematów)) żeby tak wiedzieć na co się porywamy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie poza tym co wymieniłeś niewiele jest więcej do roboty.

1.Najczęściej chodzi o usuwanie tematów, które powinny znajdować się w innych specjalnie do tego wyznaczonych (czyli np Ogłoszenia).

2 .Czasem ale nieczęsto zdarza się rozdzielać tematy, czy kasować pojedyncze posty.

3. Oczywiście wchodzi w grę jeszcze praca niewidoczna dla zwykłych użytkowników w postaci głosowań nad różnymi zmianami czy banami dla niepoprawnych userów, ale to są przypadki, które można policzyć na palcach jednej, może dwóch rąk.

4. No i oczywiście wysyłanie różnego rodzaju wiadomości o charakterze ingormacyjnym (szczególnie do nowych, którzy walą X postów na minutę) czy odpowiedzi na pytania forumowiczów (przeważnie dlaczego temat został zamknięty), ale pisze się też PMy z ostrzeżeniami.

I to chyba po krótce wszystko.

 

 

Minęło już trochę czasu od zamieszczenia tago tematu więc może częściowe podsumowanie. Na dzień dzisiejszy do wyrobów na 100% stają (wg kolejności zgłoszeń):

Szak

josephnba

KarSp

Mich@lik

Kily

 

No i Fart, ale przydałoby się, żeby określił czy chciałby być tylko w Innych, czy również w NBA, bo na dzień dzisiejszy wyborów do Innych oddzielnie nie biorę pod uwagę. Może się to oczywiście zmienić, ale trzeba nad tym podyskutować. Jeśli nikt nie wyjdzie z takim pomysłem, wybory będą tak prowadzone jak było na początku ustalane. Choć to też nie zmiania faktu, że Fart może startować i moderować w Innych, olewając NBA (to tylko główny dział forum :P)

 

Swojego udziału w zabawie nie potwierdziły narazie 3 osoby, które chcą to przemyśleć. Są to Monty, Van i greg00.

 

Muszę przyznac, że liczyłem na większą liczbę chętnych, bo jeśli Fart by się jednak nie zdecydował, a wielka trójka odmówiłaby wzięcia udziału to wybory nie byłyby nawet potrzebne....

 

 

ZGŁASZCZAĆ SIĘ I ZROBIĆ COŚ DLA INNYCH LENIUCHY :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ZGŁASZCZAĆ SIĘ I ZROBIĆ COŚ DLA INNYCH LENIUCHY :wink:

ok, to ja się mogę zgłosić 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...