Skocz do zawartości

Serial, roster, problemy


Carter#15

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Ja mam pewien problem dotyczacy grania przez neta, moze wiecie ocb:

 

Chce grac z kumplem przez neta, kompy nawiazuja polaczenie, wybieranie druzyn, koszulek i wejscie do gry jest ok. Gdy zaczyna sie mecz to po okolo 10 sekundach polacznie sie zrywa i nie wiem dlaczego.

 

Na poczatku myslalem, ze to moze przez to, ze mam poinstalowane patche (kumpel nie ma), albo, ze kumpel ma pirackiego live'a (ja orginala). Tylko to mi przychodzi do glowy, moze Wy wiecie cos na ten temat.

 

Z gory dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że jak gracie przez net to wyłączacie wszystkie programy z tła typu emule itp ;) i że ustawiasz grafikę w grze i inne właściwości na minimum? Jeśli tak i mimo wszystko są te problemy, to darujcie sobie wybieranie koszulek tylko jak najszybciej się połączcie bo z doświadczenia weim, ze jak wybiera sie koszulki to częściej zacina. No a jak i tak lipa to grajcie w godzinach, w których nie ma dużego ruchu na necie. Jak to wszystko nie pomoże to zalecam użycie mlotka do naprawy kompow :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co poziom grafiki ma do tego? :roll:

 

Nie wiem czy to może być kwestia zbyt wolnego połączenia :roll: może spróbujcie się na wzajem spingować. No i możecie też spróbować zagrać w inną grę (równie wymagającą czasu rzeczywistego i jakąś mniej wymagającą). Jeśli obie pójdą, tzn że to coś z NBA Live, pewnie tym pirackim. Jeśli pójdzie tylko ta mniej wymagająca to kwestia łącza. itd :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanko. Wkurza mnie powoli w grze salary cup. Nie mogę mieć dwóch bardzo dobrych zawodników w żadnym zespole bo nie mam kasy niby na ich pensje. Czy jest jakiś sposób (kod, edycja pliku etc) aby usunąć ogroniczenia albo przynajmniej zmieniejszyc je??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest - edycja players.dbf programem db commander albo excelem. Zmieniasz liczby w kolumnach (nazwa ma słowo cash, są chyba 3 takie kolumny, tylko tyle pamiętam)z np 18000 na 0, i tyle. Nie zapomnij zapisać pliku, a przed tym zrobić kopii.

Głupio mi trochę ale... nie mogę znależść tak jakby przycisku save...jak się sejvuje w tym programie?? (tzn DB Commander) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co poziom grafiki ma do tego? :roll:

Więcej grafiki = więcej danych doi przesyłu między kompami lub chociaż więcej zużywanej pamięci własnego kompa. Kiedyś jak grałem z Fartmanem i innymi forumowiczami to tylko na LOW grafice po obu stronach bo już chociażby na MEDIUM ciągle przerywało, a na HIGH w ogóle się nie łączyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co poziom grafiki ma do tego? :roll:

Więcej grafiki = więcej danych doi przesyłu między kompami lub chociaż więcej zużywanej pamięci własnego kompa. Kiedyś jak grałem z Fartmanem i innymi forumowiczami to tylko na LOW grafice po obu stronach bo już chociażby na MEDIUM ciągle przerywało, a na HIGH w ogóle się nie łączyło.

Zgaduję że grafika nie jest przesyłana, bo to i 10 mega bitowe łącze by wam nie wystarczyło ;) a programiści EA byliby totalnymi amatorami :) no ale skoro wam nie chodziło to poza takimi podstawami jak pozycja zawodnika na boisku musi być przesyłana cała masa innych rzeczy przy grafice high tylko nie wiem co i po co, skoro grafikę generuje i tak własny komp, po co to przesyłać? :? no ale mniejsza z tym...

Druga sprawa to dziwne, że wogóle nie chce się połączyć, bo jeśli łącze jest za słabe to poprostu gra powinna klatkować. Przy innych grach tak nie ma i nawet jak net mi się zatyka jak z kimś gram, albo coś ściągam to gra normalnie zaczyna klatkować jak na za wolnym kompie.

Może to rzeczywiście jest tak skonstruowana gra, że potrzeba odpowiedniej przepustowości, czyli tak jak mówiłem - spingujcie się i sprawdźcie wasze łącza w innej grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem Pietras, ze to dziwne, widocznie jest wiele dziwnych rzeczy na tym świecie i mnie już tego typu nie dziwią ;) Też nigdy bym na to nie wpadł, tyle tylko, ze z doświadczenia to napisałem. Może kwestia też tego kto ma jakie rostery i ile różnych informacji musi być wysyłanych, a może po prostu chodzi o to, ze ktoś ma słaby komp i oprócz obciążenia związanego z połączeniem jest też zabieranych sporo mb z karty graficznej i to juz razem za dużo Ale fakt faktem, że wyższa grafika niesie za sobą problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem Pietras, ze to dziwne, widocznie jest wiele dziwnych rzeczy na tym świecie i mnie już tego typu nie dziwią ;) Też nigdy bym na to nie wpadł, tyle tylko, ze z doświadczenia to napisałem. Może kwestia też tego kto ma jakie rostery i ile różnych informacji musi być wysyłanych, a może po prostu chodzi o to, ze ktoś ma słaby komp i oprócz obciążenia związanego z połączeniem jest też zabieranych sporo mb z karty graficznej i to juz razem za dużo Ale fakt faktem, że wyższa grafika niesie za sobą problemy.

a mnie dziwią... takie rzeczy jak rostery, ustawienia, wszystko co jest statycznie ustalone da się przesłać przed meczem, kolor koszulek, slidersy, numery, rostery, bla, bla, bla. Nie możliwe, że jest to dostosowywane w trakcie gry, bo każdego kto by zaproponował taki pomysł EA by ścięło na gilotynie i spaliło na stosie jego rodzinę :wink:

Samo przesyłanie danych natomiast nie powinno obciążać za bardzo procesora, a grafiki to wogóle, nawet w małym stopniu. Także ciągle nie widzę racjonalnych powodów dla których grafika miałaby rwać połączenie. Nawet jeśli miała by obciążać, to gra powinna skakać, a nie zrywać połączenie. Dziwne :roll:

 

Magic - spingować tzn zrobić:

ping numer_ip
gdzie za numer_ip Ty wstawiasz ip kolegi, a kolega Twoje. IP możecie spobie sprawdzić poleceniem

ipconfig
Oba polecenia oczywiście wprowadzacie w Wierszu poleceń (Start->uruchom->cmd albo Start->Akcesoria->Wiersz polecenia). Najważniejszą informacją z pingów jest czas przesyłania danych w milisekundach. Dla porównania wyników możecie spingować sobie np. onet.pl (ping onet.pl) albo jakieś inne servery.

 

PS. aha - jeśli któryś z was ma wewnętrzne IP (sieć LAN) to IP możecie sprawdzić TU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.