Skocz do zawartości
Kubbas

NBA 2K12

Rekomendowane odpowiedzi

mam taki problem, odpalam gre i odpalam cokolwiek mecz, sezon niewazne co i juz sie laduje mecz, pokazuja parkiet, wprowadzenie itp i sie wiesz gra. nawet jak pomijam te intro to i tak jest zwiecha. ocb?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja ściągnołem nba z tnt torrent tzn nba 2k12 clonedvd bodajże i tam tez jest odrazu crack

 

tj nba

tu http://www.tnt24.info/torrent/997eff099 ... 4b167.html

 

a crack bodajże ten:

http://www.tnt24.info/torrent/e4e1a88b4 ... 93f73.html

 

 

co do samej gry to......masakra na plus

grafika polepszona napewno graczy o 100%, zmieniło sie sterowanie i trzeba sie napracować teraz np żeby zrobi ć spin move ktory w poprzedniej wersji byl na 1 klawiszu (co do ruchów zwodów itd itp dobrze sie pobawić w training camp z jordanem i bryantem :) ) o wiele lepszy realizm gry,co najwazniejsze IQ komputera jest naprawde dobre, ciekawe nowe opcji w grze, super poczatek kareiry w my player te wywiady itd itp. ogólnie jak na początek grania dużyyyyyy plus tylko czekam na jakies crack czy patcha do gry online

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod wrażeniem, zmiany które wprowadzili wszystkie na + , jaram się niesamowicie jeszcze większym realizmem rozgrywki no kurna serio jakkolwiek to brzmi to ci z 2k są blisko ideału :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciężko uwierzyć ale 2k12 jest lepsza od poprzedniczki :) "gładsza" mechanika, ulepszone modele postaci. Trochę zmian w sterowaniu, m. in. post up. Teraz jest prościej i w sumie lepiej. REWELACYJNY training camp, w którym stare gwiazdy pokazują współczesnym graczom, w których wcielamy się my, jak należy robić wszelakie ruchy - od rzutów aż po używanie zasłon, itd., itp. No i niezłe wrażenie robi oprawa rodem z lat 50 ;] ale to raczej bajer na parę meczów.

Ogólnie wyzwania związane z Legendami NBA to nic innego jak zagranie meczu każdą z gwiazd bez konieczności nabijania konkretnych statsów. Należy wygrać mecz by odblokować daną drużynę ( i drużynę przeciwną) do tryby quick match. Ponadto jest parę usprawnień w MY PLAYER oraz nowy tryb CREATE A LEGEND który jest praktycznie tym samym co MY PLAYER ale gra się dowolnym aktywnym zawodnikiem zamiast swoim awatarem.

 

Mega

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest jakas latka zeby mozna bylo grac online?

 

szoszon narazie nie ma łatki żadnej, ale słuchaj tego:)

na moim stacjonarnym kompie na początku gry nie zrobiłem mojego profilu tj bodajże my 2k profile czy coś i nie mam online w sumie na tym kompie i tak badziew, ale jak sobie wgrałem nba na laptopa to tam już sobie na początku gry gdy o to pyta utowrzyłem profil i online działa bez problemu. napewno idzie w opcjach ustawić sobie taki profil spokojnie więc musisz zajrzeć

 

fajna opcja jest w online, że szuka 10 graczy łączy się i każdy jest 1 zawodinkiem w danej drużynie mega wypas ale trudno taki mecz rozegrać bo problemy z łączeniem

co lepsze w quick game przez online sam tworzy ci ranking odrazu i co mi sie podoba najbardziej ci gracze któzy przegrywają i specjalnie wyciągają kabel to teraz i tak się liczy twoja wygrana, a nie jak w poprzedniej wersji że tego nie liczył

 

spróbuj zrobić swój profil a napewno będzie online;)

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ma ktos sklady z aktualnymi rookies?

maja wyjsc jak skonczy sie lockout

 

w koncu zebralem sie zeby zainstalowac i pierwsze co mnie razi to wlasnie brak rookies. jeszcze nie gralem zadnego meczu ale w tej chwili dynastia odpada. popatrze inne tryby i wtedy bede mogl ocenic. menu poprawili na plus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JAAAK zwykle, marco belineli over cp3, gilber arenas/jamer nelson over dh12 w "przydatności"+ kwiatki typu reja bell trafia wszystko i wszedzie czy andrea bargiani jest unstoppable. Dam sobie briana scalabrinego na post up i jest 'the dream' dam sobie derricka rose na post up i jest 'the dream' dam sobie kszysia szubarge na postup i tez jest 'the dream' . Kazdym mozna wykonac up and undery, fejki i haczki jabara. Śimano się z serii live ale tam było to fajne ze zeby robic cos fajnego/innego trzeba bylo miec okreslone rating.

Czekam na kova sliders, tak to nie ma co grać.

chyba ze macie jakies hmm, rozsadne ustawienia? matek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem dotyczący gry. Ściągnąłem wersje NBA.2K12-RELOADED. Instalacja przebiega bez większych problemów. Największy problem jest z crackiem, mianowicie te które są zamieszczone lub te co ściągam po prostu nie chcą się przekopiować do folderu z grą?! Kopiuje i wyskakują mi takie komunikaty "Aby skopiować ten plik, musisz podać uprawnienia administratora". Komputer ma tylko jeden profil u mnie i jest to oczywiście administrator. Mam trzy opcje do wyboru, kontynuuj, pomiń lub anuluj. Dwa ostatnie wyłączają proces kopiowania, a pierwszy włącza okienko kopiowania, po chwili ukazuje się nowe okienko, a w nim pisze "Musisz posiadać uprawnienia do wykonywania tej akcji" oraz poniżej "Uzyskaj uprawnienia od Komputer/Jarex w celu wprowadzenia zmian w tym pliku''. Klikanie ponów próbę nic nie daje i ukazuje się to samo okienko co poprzednio. Jeśli to ważne, a pewnie tak każdy crack jaki nie ściągnę ma wirusa lub przynajmniej mój antyvirus (AVG Internet Security Business Edition 2011) pokazuje mi taką informacje. Ściągnąłem już z NBA2K12 z trzy razy i w każdym taki sam problem. Pewnie to nie wina gry, ale mojego komputera, który robi mi takie psikusy. Miał może ktoś podobny problem lub wie jak go rozwiązać, będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też słyszałem, że nie ma rookies do momentu końca lockoutu, tyle że w mojej wersji (Xbox 360) w Minnesocie rezerwowym PG jest niejaki Ricky Rubio... Macie go też? Czy może to ja mam jakąś wersję premium :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...