Skocz do zawartości

[FBX] FBX#3 - Sezon 2025/26


Tocheck

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, goozman napisał(a):

a z jakiej przegladarki korzystasz? na Firefox działa :)

na Edge też sprawdziłem i też jest ok

Wydaje mi się, że jeśli ktoś ma ciasteczka zostawione z czasu, gdy nie działało, to nie będzie działać. Mnie nadal nie działa, nawet w incognito, ale w innej przeglądarce zadziałało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde nie chce zabrudzac tego tematu kwestiami ustawień na sznurku ale zaczelo sie od kombinowania z ustawieniami SSL, ktore niestety mieszaly np. w ustawieniach niektorych podstron więc kolega Cieglo musiał się z tego wycofać. timing fatalny bo trwają potwierdzenia niemniej wklejam malutką instrukcję (może się komuś przyda) i ewentualnie proszę o przepięcie tych ostatnich postów w odpowiednie miejsce:

trzeba się trochę pobawić, takie wprost dostępne czyszczenie cookies to może być za mało i warto spróbować następujące kroki (w odpowiedniej przegladarce, ma się rozumieć):

  • Wyczyść pamięć HSTS: Użytkownicy Chrome (i innych przeglądarek opartych na Chromium) muszą wyczyścić pamięć HSTS. To nie jest standardowa opcja w ustawieniach czyszczenia danych przeglądania. Użytkownicy powinni wykonać następujące kroki:

    1. Otwórz nową kartę i wpisz w pasku adresu: chrome://net-internals/#hsts.

    2. W sekcji "Delete domain security policy" wpisz nazwę swojej domeny (np. twojastrona.pl).

    3. Kliknij przycisk "Delete".

  • Wyczyść cache i dane witryny: Użytkownicy powinni dokładnie wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie dla Twojej strony. W ustawieniach przeglądarki (np. chrome://settings/siteData) powinni znaleźć swoją domenę i usunąć wszystkie dane z nią związane.

  • Użyj innej przeglądarki: Jeśli po wyczyszczeniu HSTS i cache problem nadal występuje, poproś użytkownika, aby spróbował otworzyć stronę w innej przeglądarce (np. Firefox, Edge), która nigdy wcześniej nie łączyła się z Twoją stroną przez HTTPS. To pomoże ustalić, czy problem leży po stronie przeglądarki użytkownika, czy może jednak serwera.

Najbardziej prawdopodobnym winowajcą jest HSTS, które jest zaprojektowane tak, aby zapobiegać atakom typu man-in-the-middle, ale w przypadku nieudanej migracji na HTTPS może być kłopotliwe. Właściwe wyczyszczenie tej "twardej" pamięci przeglądarki powinno rozwiązać problem dla większości użytkowników.

Edytowane przez goozman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.