Skocz do zawartości

Polityka w Polsce


Borys

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, RappaR napisał:

No właśnie mało jest takich i ja ich nie spotykam :) Dane statystyczne także pokazują wedle eliego to samo

Nie możesz wszystkiego opierać na statystykach szczególnie iż w takich sytuacjach w większości przypadków po dupie dostaje kierowca nawet gdy to nie on jest winny zdarzenia to raz. Dwa to co pisałem już Ely'emu, nowe przepisy obowiązują dopiero od czerwca. EOT ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Pepis21 napisał:

Nie możesz wszystkiego opierać na statystykach szczególnie iż w takich sytuacjach w większości przypadków po dupie dostaje kierowca nawet gdy to nie on jest winny zdarzenia to raz. Dwa to co pisałem już Ely'emu, nowe przepisy obowiązują dopiero od czerwca. EOT ode mnie.

 

W dniu 2.10.2021 o 15:31, fluber napisał:

Chcesz się kłócić że statystykami? 

🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pepis21 napisał:

W takich sytuacjach gdy ruch jest płynny a pieszy w ostatniej chwili się wbija to nie zawsze zdążysz wyhamować czy może nawet i zareagować, a takie akcje dzieją się właśnie przy prędkościach rzędu 40-50 km/h (nie wyższych jak próbuje sugerować to @RappaR) i oczywiście w takich sytuacjach po dupie dostaje kierowca a nie pieszy, który to zagrożenie stworzył (chyba, że ktoś ma rejestrator).

A najzabawniejsze jest to, że wcalnie nie chodziło o przejścia dla pieszych i jazdę przy nich. To po prostu Fluber, z braku argumentów, uciekł w tym kierunku. I tak wciągnął Was w swoje bagno i tam nie wygracie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Sebastian napisał:

A najzabawniejsze jest to, że wcalnie nie chodziło o przejścia dla pieszych i jazdę przy nich. To po prostu Fluber, z braku argumentów, uciekł w tym kierunku. I tak wciągnął Was w swoje bagno i tam nie wygracie :) 

Nom, bo przejścia dla pieszych są zwykle na autostradach i drogach ekspresowych a ograniczenie prędkości w zabudowanym nie ma związku z przejściami dla pieszych;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, fluber napisał:

Nom, bo przejścia dla pieszych są zwykle na autostradach i drogach ekspresowych a ograniczenie prędkości w zabudowanym nie ma związku z przejściami dla pieszych;) 

Kolejny raz odeślę Cię do postu,, który napisałem wcześniej. Naprawdę nie chce mi się rozmawiać w tak idiotyczny sposób jaki prezentujesz, już Ci o tym pisałem. Ja bowiem piszę o sytuacji A a ty uparcie próbujesz to sprowadzić do sytuacji B. Co jest o tyle głupie, że akurat za zachowanie w sytuacji B kierowca dostanie mniejszy mandat niż za A. 

Tyle ode mnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pepis21 napisał:

Zamiast zgrywać pana mądralińskiego poczytałbyś lepiej co oznacza mowa potoczna, bo dalej nie masz pojęcia ;)

Strzeliłeś byka z jazdą rowerem po pasach, potem następnego i brniesz dalej.

1 godzinę temu, Pepis21 napisał:

Widzę dyskusja z wami nie ma sensu. Żyjcie w swoim wyimaginowanym świecie gdzie za wszystko winni są kierowcy.

Rozumiesz Ty, że pieszy nie zawsze Ci zasygnalizuje, że ma zamiar przejść

Ale jaka dyskusja z nami? O czym po raz kolejny piszesz?

Jak pieszy ma Ci sygnalizować, że ma zamiar przejść? Dąć w klakson?

3 minuty temu, fluber napisał:

Nom, bo przejścia dla pieszych są zwykle na autostradach i drogach ekspresowych a ograniczenie prędkości w zabudowanym nie ma związku z przejściami dla pieszych;) 

Akurat wszystkie drogi szybkiego ruchu z definicji nie posiadają skrzyżowań i przejść dla pieszych/rowerów :)

W kwestii ograniczenia prędkość działają jedynie progi/najazdy zwalniające.

O czym chcesz dyskutować na temat przejść dla pieszych, jak jeszcze wczoraj jeździli tam rowerem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, starYfaN napisał:

Strzeliłeś byka z jazdą rowerem po pasach, potem następnego i brniesz dalej.

 

Lol co? To Ty zgrywasz pana "ą, ę i dupa przez rz" oraz wyjechałeś z tym swoim technicznym pierdololo aby się popisać, bo nie zrozumiałeś prostego przekazu. Nigdzie nie pisałem o jeździe po pasach, pisałem o przejściach (w rozumieniu tego twojego P-11). Tak więc to Ty dzownisz.

37 minut temu, starYfaN napisał:

Jak pieszy ma Ci sygnalizować, że ma zamiar przejść? Dąć w kklakso.

Skoro taki z Ciebie świetny kierowca to pomyśl troszkę w jaki sposób pieszy może zasygnalizować, że ma zamiar przejść.

  

37 minut temu, starYfaN napisał:

Ale jaka dyskusja z nami? O czym po raz kolejny piszesz?

To akurat nie było do Ciebie, nie myśl sobie, że jesteś taki ważny.

  

38 minut temu, starYfaN napisał:

W kwestii ograniczenia prędkość działają jedynie progi/najazdy zwalniające.

Polemizowałbym, wszystko czy są rozmieszczone  z głową.

Swoją drogą rzucę Ci hasłem "Chodnik rowerowy" ciekawe czy będziesz wiedział ocb.

Edytowane przez Pepis21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Pepis21 napisał:

Lol co? To Ty zgrywasz pana "ą, ę i dupa przez rz" oraz wyjechałeś z tym swoim technicznym pierdololo aby się popisać, bo nie zrozumiałeś prostego przekazu. Nigdzie nie pisałem o jeździe po pasach, pisałem o przejściach (w rozumieniu tego twojego P-11). Tak więc to Ty dzownisz

Jeżeli pierdololo to administracyjne, bo ulice w odróżnieniu od jezdni mają adresy, chyba, że w "mowie potocznej" adresy mają też jezdnie :)

W dniu 2.10.2021 o 14:22, Pepis21 napisał:

Jeśli chodzi o kwestie drogowe to mnie brakuje jakiś akcji uświadamiających nie kierowców a i pozostałych uczestników ruchu. Ostatnio w tv pokazywali wypadki rowerzytów z Zielonej bodaj i uświadamiano kierowców, że mają być ostrożniejsi ale w żadnej tv słowem się nie zająknięto iż to rowerzyści byli winni i pomimo iż mają pierwszeństwo to mają również zasrany obowiązek zachować bezpieczeństwo wjeżdżając na przejście no ale narracja była że kierowca winny. Dochodzi jeszcze u nich jazda po ulicy mimo ścieżek czy CPR-ów. 

Z pieszymi natomiast odkąd weszły nowe przepisy to częściej niż przedtem wbijają się na pasy na chama bez sprawdzenia czy cokolwiek jedzie. Tutaj co prawda jakaś kampania się pojawiła, ale znów bardziej uderza ona w kierowców jako tych winnych.

O tych kurwiach na hulajnogach nawet nie wspomnę, bo ich to od razu pod ścianę i rozstrzelać tylko. Najgorszy typ uczestnika ruchu drogowego. Tak że w miastach nie tylko samochody są winne wypadków ale im się najbardziej obrywa po dupie.

Ja nie wiem jak wam ale mi odkąd zrobiłem prawko to całkowicie zmieniła się perspektywa poruszania się po mieście w sposób nazwijmy to analgowy, choć już wcześniej byłem dość mocno świadomy jaki ogrom rzeczy wkurwia kierowców.

Na przykład świadomy sygnałów pieszego, wskazujących na zamiar wejścia na przejście dla pieszych.

Co w następnej kolejność, sygnalizacja wejścia na przystanek autobusowy, wyjęcia parasolki, zmiany kierunku poruszania.

Proponuje umownie, sygnalizację poprzez zamach beretem w odpowiednim kierunku.

12 minut temu, Pepis21 napisał:

Skoro taki z Ciebie świetny kierowca to pomyśl troszkę w jaki sposób pieszy może zasygnalizować, że ma zamiar przejść.

Nigdy nie pisałem chociażby, że mam prawo jazdy :)

 

A teraz kwestia logiczna, nie ma przejść dla rowerów, są przejazdy, bo przez przejazdy się rowerem przejeżdża, nie przechodzi :) Napinaj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Cardi napisał:

Ale są przejścia dla pieszych, tam giną ludzie. Potencjalny morderco.

Z powodu przekraczających prędkość kierowców do których nie należę. Co wiecej, jadąc zgodnie z przepisami hamuje 15 aut za mną przez co też jadą zgodnie z przepisami. Ja ratuje życia! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • matek zablokował(a) ten temat
  • Reikai odblokował(a) ten temat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.