mona8186 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) Witam, Zaznaczę tylko że jestem całkiem zielona w temacie i potrzebuję pomocy!!! Chciałabym kupić chłopakowi piłkę ale nie wiem którą wybrać. Zastanawiam się między dwiema: spalding tf 1000 legacy i spalding tf 1000 euroleague. Czy ktoś wyjaśni mi różnicę między nimi? Czy jest to tylko cena i grafika? Z tego co wyczytałam to obie są do gry na hali... i czy piłki te nadają się na grę na orliku? Proszę o pomoc Edytowane 31 Marca 2017 przez mona8186 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R_air_G Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 mi lepiej gra się Euroligowym TF'em i jego preferuję, aczkolwiek są to te same piłki. Inaczej tylko wyglądają, trochę zmieniona struktura paneli, ale materiał z jakiego są zrobione jest ten sam i ceny tez takie same - tak więc kwestia gustu którą wybrać tak na prawdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mona8186 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 https://www.decathlon.pl/pika-tf-1000-euroliga-rozm-7-id_8278738.html czy to jest normalna cena za te piłkę? bo jest podejrzanie tania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLAVIO Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 https://www.decathlon.pl/pika-tf-1000-euroliga-rozm-7-id_8278738.html czy to jest normalna cena za te piłkę? bo jest podejrzanie tania... Dokładnie też mnie ciekawi czy warto kupić w tym sklepie tą piłkę i czy nadaje się ona na orlik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...