Rascal Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Witam. Ostatnio oglądając sobie mecze USA z 2012 (ze niby dream team) natrafiłem na dziwną sytuacje. Czy w 2:50 tego skrótu http://m.youtube.com/watch?v=c24MgXRTHok lebron nie robi kroków? Dla mnie lądując ustanawia nogę obrotu, więc na rozum powinna być mozliwosc zrobienia jednego kroku a nie dwóch. Edytowane 8 Listopada 2014 przez Rascal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirkozi Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Gdyby trzymać się ściśle zasad fibowskich, to zwykły dwutakt to kroki. W tym wypadku teoretycznie też. Wylądował na lewej nodze, która została jego pivotem, potem postawił prawą (legalne), oderwał lewą (legalne), postawił lewą (kroki). While moving:▬ To pass or shoot for a field goal, the player may jump off a pivot foot andland on one foot or both feet simultaneously. After that, one foot or bothfeet may be lifted from the floor but neither foot may be returned to thefloor before the ball is released from the hand(s). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rw30 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 zrobił dwutakt zakończony naskokiem - definitywnie kroki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaphod Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 LeCrab nie wzięło się z niczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się