Skocz do zawartości

NBA League Pass


amaavel

Rekomendowane odpowiedzi

Popatrzcie w rozpiskę NBA TV. Jest dostępna na watch.nba.com, tam nawet nie mając wykupionej subskrypcji widać jakie mecze były/będą puszczone. Ogólnie polecam, jednak ja w tym roku nie wykupię ani LP, ani NBA TV. Ten Wigwiz nawet jako tako działa, a kilka stówek zaoszczędzonych. Chyba tylko na PO wykupię.

 

Program dostępny jest też tutaj: http://www.nba.com/schedules/national_tv_schedule/

Edytowane przez leeewy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z serii głupich: wcięło mi kartę do bankomatu, tę z której opłacałem zwykle LP. Karta jest zastrzeżona. W momencie niemożności pobrania kasy z karty po prostu mi wyłączą LP, tak? Do momentu aż nie zaktualizuję danych nowej karty?

 

Zastanawiam się po prostu, czy nie wykorzystać tego do zrezygnowania z LP na razie, bo w sumie nieświadomie wykupiłem z opcją płatności miesięcznych. Najwyżej wykupię później na play-offy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam te niektóre wpisy i myślę "co to za głąby, co nie umieją odpowiedniego przycisku kliknąć i anulować subskrybcji". Po czym 4 listopada sam anuluję. Klikam CANCEL raz, drugi, trzeci, nic się nie dzieje. Rezygnuję. Po godzinie wchodzę znowu sprobować, a tu widzę, że pakiet już zakupiony do końca sezonu. I ja też głąb :mushroom: Paranoja, żeby do czegoś takiego doprowadzić. Oczywiście napisałem do supportu i bez problemu mi to naprawili, chociaż dopiero dzisiaj, to kasy nie pobrali. Ale niesmak po tym, jak w tym sezonie to wszystko ustawili, pozostaje.

Ja miałem mniej szczęścia (i rozumu) bo zorientowałem się dopiero dzisiaj ze 499 zł mi wyparowalo z konta... oczywiście już do nich napisałem ale po tym co tu piszecie widzę że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Szkoda że tak to wygląda bo parę razy już league passa miałem czy całego czy triala i problemów nie było.A tu nagle się okazuje że będę miał zamrozone 5 stow przez ich cwaniactwo.O ile oczywiście odpisza mi to samo bo odpowiedzi jeszcze nie dostałem.

Edytowane przez Reggie31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nadal oglądam za darmo:-) Tak się zastanawiam kiedy mi zablokują :tongue:

btw jakość video jest tak żenująca, że nie wiem czy może być gorzej. Jest jakaś legalna alternatywa na ilp?

W jaki sposób? Jeśli nie wyłączyłeś free trial to pobrali już na pewno opłatę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka

 

Ja mam lepszy problem, żadnego triala nie klikałem, a dzić na karcie blokada na 480 zł za pakiet League Pass (One-Time), że z angielskiego jest niebardzo mam prośbę o pomoc w napisaniu maila w ichniejdszym języku z reklamacją.

 

Paweł

 

 

Edit: poradziłem sobie uff kasa od 3 do 10 dni ma być z powrotem

Edytowane przez pablik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ładuje się ok.

No to super teraz będe się musiał prosić o to, żeby mi zwrócili moje niesłusznie pobranie pieniądze. Ostatni raz korzystam z LP czy to z triala czy z pełnej wersji, następnym razem wybiorę ballstreams

I możesz w tej chwili normalnie oglądać mecze? Czyli coś u mnie nyłoby nie tak z kompem. Dziwne bo inne strony działają.EDIT: Ok, problem zażegnany. Już mam. Dzięki.

Edytowane przez josiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ładuje się ok.

No to super teraz będe się musiał prosić o to, żeby mi zwrócili moje niesłusznie pobranie pieniądze. Ostatni raz korzystam z LP czy to z triala czy z pełnej wersji, następnym razem wybiorę ballstreams

spokojnie, odpiszą i cofną płatność. Na razie ciesz się oglądaniem. Z tego co zauważyłem to "niezły burdel siostry tam mają". Jednym odpisali po 2 dniach innym po tygodniu, a jeszcze innym wcale. Jak na razie wszystkim oddają kasę, natomiast jednym wyłączają LP innym nie ;-) 

Edytowane przez Look
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś miał sytuację odwrotną do tej zwyczajowej tj. chcąc powrócić jako "returning subscriber" zgodnie z instrukcją mailową nie zrobił nic, a oni zamiast pobrać kasę w promocyjnej cenie, nie zrobili nic, czyli odcięli dostęp, nie pobierając kasy? Nie anulowałem subskrypcji, więc to dziwne. To dość ważne, bo po promocji (a miałem premium) miałbym mieć potrącone 130PLN mniej ok. niż normalnie. Czy ktoś miał taką sytuację?

 

Napisałem do nich maila. Na razie bez odpowiedzi, stąd ciekawi mnie czy ktoś coś wie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proszę o odpowiedź  kogoś z doświadczeniem z league pass. Jeśli dziś kupię subskrypcję miesięczną za 59,99 zł to 25 grudnia sami mi to wyłączą czy muszę coś do nich pisać bo jak nie to mi przedłużą na kolejny miesiąc?

Edytowane przez jack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.