Skocz do zawartości

NBA League Pass


amaavel

Rekomendowane odpowiedzi

lolek nie denerwuj się tak - weź głęboki oddech - masz aktywną subskrypcję , a to oznacza, że będzie ci co miesiąc ściągało z karty po 60 zł , ale to żaden stres napisz do supportu na adres z którego dostałeś informację o wykupieniu i napisz " I want cancel my subscripion"podaj dane konta nazwę użykownika My account - "nazwa"  i więcej razy nie będziesz obciążony,

Edytowane przez alecotojest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no luz, chodzi o to że miał być trial a zżarło mi 60 dych (co mało nie jest) i nie wiedziałem do końca jak to teraz odkręcić. Ale dzięki wielkie za sensowną i merytoryczną odpowiedź :) mam nadzieję że mi odpiszą i będzie wszystko okej. A że tak spytam z naiwności - jeżeli będę im suszył głowę że chciałem triala a oni mi kasę zeżarli to jest cień szansy że mi hajs zwrócą? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest sznasa , bo są układni , ale trzeba było to zrobić odrazu zanim nie pobrali jak kasa była na blokadzie. Teraz też możesz prosić i próbować, napisz " i made mistake . i hit wrong button i want trial istead of payment subscrition."

 

To jest twój błąd , bo nie znasz języka i klikasz w co popadnie. Kliknełęś płatną subskrypacje zamiast trial - możesz mieć pretensje tylko do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest sznasa , bo są układni , ale trzeba było to zrobić odrazu zanim nie pobrali jak kasa była na blokadzie. Teraz też możesz prosić i próbować, napisz " i made mistake . i hit wrong button i want trial istead of payment subscrition."

 

To jest twój błąd , bo nie znasz języka i klikasz w co popadnie. Kliknełęś płatną subskrypacje zamiast trial - możesz mieć pretensje tylko do siebie.

A skąd wiesz, że Lolek nie zna języka? Ja znam i kliknąłem też purchase, ale zauważyłem to dopiero jak wlazłem tam drugi raz :-) bo nie widziałem w swoich opcjach  "cancel". Także różne powody mogą być błednego kliknięcia. Ja stawiam u siebie na ....roztargnienie :playful:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat język znam i nie mam z tym problemu. Po prostu nie zauważyłem innej opcji niż wybór subskrypcji i myślałem że po prostu wybierasz opcję i ewentualnie ściągają kasę dopiero od 4 listopada. Zwykły błąd a nie niski poziom angielskiego u mnie :) ale i tak dzięki za odpowiedz bo jako jedyny napisałeś coś konstruktywnego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie wy naprawdę macie coś z komputerami - na początku owszem cięło i rozmywało, ale teraz od dwóch dni działa idealnie i obraz jest super - wystarczy założyć nowy flash player i posiadać procesor, który uciągnie przekaz - ja mam core i5 w laptopie i nie narzekam. Od dwóch dni działa bez jakichkolwiek zacięć i obraz jest idealny. To wasz problem, a nie wina NBA.com

Wydaje mi się, że poprawiono kompresję i to generuje większe obciążenie na procesor. Uzyskano lepszy obraz na tej samej ilości przesyłanych danych.

To chyba mam coś z dwoma komputerami. Na nowym kompie z i5 na pokładzie i Windowsem 8.1, a także na starszym z Core2Duo z Windowsem 7 mam dokładnie to samo.

Poza tym, jak wytłumaczyć problemem z komputerem to, że "zamrożenia" występują zawsze w tym samym momencie meczu na obu wymienionych wyżej kompach.

Jeśli Ty lub Look, którzy nie macie problemów z obrazem i "zamrożeniami", macie czas to sprawdźcie akcję z meczu Suns z Jazz. Początek trzeciej kwarty przy stanie 61-60 Gordon Hayward wchodzi pod kosz i... obraz zamiera... po "odmrożeniu" widzę, że zdobył punkty na 63-60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ alecotojest - jak ogladasz na laptopie to super ze masz super obraz..jednak jak wlaczysz na tv ok. 50 cali to prawda jest inna.

 

Ps. Na tablecie tez mam super obraz jednak na tv juz tak nie jest a jak wlacze mecz z c+ i porownam obrazy to jest niebo a ziemia ..wiec nikt nic nie ma z kompami tylko chlopaki piszą jak jest..

Edytowane przez bbogacz1986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba mam coś z dwoma komputerami. Na nowym kompie z i5 na pokładzie i Windowsem 8.1, a także na starszym z Core2Duo z Windowsem 7 mam dokładnie to samo.

Poza tym, jak wytłumaczyć problemem z komputerem to, że "zamrożenia" występują zawsze w tym samym momencie meczu na obu wymienionych wyżej kompach.

Jeśli Ty lub Look, którzy nie macie problemów z obrazem i "zamrożeniami", macie czas to sprawdźcie akcję z meczu Suns z Jazz. Początek trzeciej kwarty przy stanie 61-60 Gordon Hayward wchodzi pod kosz i... obraz zamiera... po "odmrożeniu" widzę, że zdobył punkty na 63-60.

 

Sprawdziłem moment o którym piszesz tak jest zamrożenie wtedy, sprawdziłem na kompie i na iphone 5s, w obydwu przypadkach tak samo, zreszta wczesniej w tej kwarcie tez sa zamrozenia, np rzut Markusa Morrisa za "3" przy stanie 55-59 (11:30).

Edytowane przez Rafal-CFC-PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem moment o którym piszesz tak jest zamrożenie wtedy, sprawdziłem na kompie i na iphone 5s, w obydwu przypadkach tak samo, zreszta wczesniej w tej kwarcie tez sa zamrozenia, np rzut Markusa Morrisa za "3" przy stanie 55-59 (11:30).

Wielkie dzięki za sprawdzenie! Wynika z tego, że nie ma mowy, żeby to nasze komputery były odpowiedzialne.

Wychodzi na to, że każde "zamrożenie" w czasie meczu na żywo znajduje odzwierciedlenie w materiale, który jest potem udostępniany jako mecz z odtworzenia. To daje nadzieję, że po zakończeniu darmowego okresu wszystko wróci do normy. Zobaczymy w środę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś podpowie jak uiścić opłatę za league passa. Wchodząc w swoje pakiety mam cenę specjalną dla mnie czyli 449.99 pln. Dzisiaj chciałem przelać kasę za pomocą paypala i pojawia się problem bo nigdzie nie mogę znaleźć odnośnika do przelewu ze specjalną ceną dla mnie. Ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem . To jest prawda, że jak podłączysz tv 50 cali to zaczyna się przycinać , ale bez tv działa płynnie na samym komputerze. Pora też ma tu znaczenie, bo nie ma większych problemów w ciągu dnia , problemy pojawiają się na wieczór.

Ja nie mam probelemów z jakością - jednyne jakie się pojawiaja to po podłączeniu tv w godzinach wieczornych raz na 10 minut się zatnie.

Jest to jakiś probem sprzętowy stąd tu jest lepiej tam gorzej - może też łącze ma znaczenie, może procesor , może karta grafiki i jej pojemność.może szybkość karty grafiki, może flash, może drivery karty grafiki.Mi się poprawiła jakość po instalacji nowego flasha.

Edytowane przez alecotojest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbował ktoś zamówić na wycieczce w innym kraju?? W tym roku coś nie chce działać. Po zalogowaniu z Zambii :P pokazuje niższą kwotę, ale nie ma opcji zakupu. Dałem cancel subscription. Z karty na szczęście mi nie potrącą z automatu, bo jej ważność się skończyła w marcu tego roku :) Spamują mnie od miesiąca o zmianę karty, ale nie dałem się :) Tak czy inaczej pewnie przyjdzie zakupić na nowo z wycieczki zagranicznej. Komuś się udało?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbował ktoś zamówić na wycieczce w innym kraju?? W tym roku coś nie chce działać. Po zalogowaniu z Zambii :P pokazuje niższą kwotę, ale nie ma opcji zakupu. Dałem cancel subscription. Z karty na szczęście mi nie potrącą z automatu, bo jej ważność się skończyła w marcu tego roku :) Spamują mnie od miesiąca o zmianę karty, ale nie dałem się :) Tak czy inaczej pewnie przyjdzie zakupić na nowo z wycieczki zagranicznej. Komuś się udało??

 

Mieszkam w Uk, podalem nr karty rodzicom zamowili w polsce bo bylo o wiele taniej i normalnie dzialalo na poprzednich po

Mozesz sobie ustawic ip indyjskie i zallacisz grosze heh

Edytowane przez tomeczeg20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.