alecotojest Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Powiedzcie po ilu dokładnie dniach, w przypadku miesięcznej subskrypcji, jest próba ściągnięcia kolejnej płatności, za kolejny miesiąc? Pytam bo po 1 - musze przed tą płatnościa kupić $ i naładować kartę, po drugie roznie tego typu serwisy podchodzą do kwestii terminów. Deezer chocby stara się pobrać kase wcześniej, przed upływem miesiąca. Jak tu to wygląda? I przy okazji, jak Wam chodzi streaming przy 3000Kbps? No więc sprawa wygląda tak jeśli kupisz 5 tego to będziesz miał blokade na rachunku każdego 5-go A po co kupować dolary przecież system sam przewalutowywuję i przy opcji miesięcznej to są grosze do zapłaty. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez alecotojest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alecotojest Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) a może "życzliwy" kolega? o połowie tych Twoich zabezpieczeń nawet nie słyszałem i nigdy nie miałem tego typu akcji to raczej nie kolega, bo zgaduje kolejno wymyślone hasła, raczej operator internetu osiedlowego, który chce sobie pooglądać i być może , że przechwytuje wpisywane do przeglądarki hasła. Nie chce mi działać strona po https , bo bym zmienił na szyfrowaną. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez alecotojest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgim Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 No więc sprawa wygląda tak jeśli kupisz 5 tego to będziesz miał blokade na rachunku każdego 5-go i rozliczenie po kilku dniach w banku.<br />A po co kupować dolary przecież system sam przewalutowywuję i przy opcji miesięcznej to są grosze do zapłaty.<br />Ok, dzięki za info. Każdy jasnosc. <br /><br />Nie stanowi dla mnie problemu zakup $, cykliczny. Podpinajac kartę w euro niewalutowa, nie dość, że dochodzi ok 10gr roznicy kursowej to jeszcze kilka % za przewalutowanie. Przy opcji miesięcznej to nie są duże kwoty ale wystarczy pomnożyć takie pierdy przez ilość transakcji w miesiącu, których jest trochę i juz pierd nie wychodzi. <br />Odkąd korzystam z e-kantoru walutowego, nie używam dla zasady kart zwykłych do płatności w innej walucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignazz Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Miszczowie,LP pobiera mi kasę z karty(60zeta) a w My Packages mam puste pole i nie mogie meczów oglądać zwróciłbym się do nich,ale mój angielski stoi na niższym poziomie niż skuteczność AD z rzutów wolnych.Help! napisz domnie popolsku a ja przetłumaczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubbas Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) ten trail juz jest kozak jakosciowo, na po jak bede nocki zarywal chyba sobie wykupie bo w tym sezonie w po epickie serie same Edytowane 19 Stycznia 2015 przez Kubbas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamb81 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 napisz domnie popolsku a ja przetłumaczę poradziłem sobie,już śmiga ale dzięki za dobre chęci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the4yeast Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 to raczej nie kolega, bo zgaduje kolejno wymyślone hasła, raczej operator internetu osiedlowego, który chce sobie pooglądać i być może , że przechwytuje wpisywane do przeglądarki hasła. Nie chce mi działać strona po https , bo bym zmienił na szyfrowaną. login idzie po https, w url w przeglądarce nie musi być https, żeby logowanie było szyfrowane. innymi słowy - ktoś inny Cię dyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boowka Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Mam problem z rejestracją karty: *** PLEASE NOTE *** There was an error processing payment using the payment option you supplied. If paying by PayPal, please try again at a later time. If paying by credit card, please check that the billing address you entered matches the address on your credit card account or use a different credit card and try again. If you need further help with your purchase, please contact customer support. Takie coś mi wyskakuje. O tyle to dziwne, że płaciłem już tego typu debetową kartą.Ta jest nowa, bo starą wciągnął mi bankomat ;] Sprawdziłem w banku limit płacenia online - wszystko jest ok. Z tego komunikatu wynika, ze nie zgadza się podany adres z adresem konta, do którego przypisana jest karta. Dziwne, bo wpisuje ten sam, ale ch wie, jak to trzeba poprawnie wpisać: ulica? numer domu, mieszkania? Ktoś wie,co z tym zrobić, żeby przeszło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamb81 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 próbuj do skutku,aż przejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alecotojest Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Mam problem z rejestracją karty: *** PLEASE NOTE *** There was an error processing payment using the payment option you supplied. If paying by PayPal, please try again at a later time. If paying by credit card, please check that the billing address you entered matches the address on your credit card account or use a different credit card and try again. If you need further help with your purchase, please contact customer support. Takie coś mi wyskakuje. O tyle to dziwne, że płaciłem już tego typu debetową kartą.Ta jest nowa, bo starą wciągnął mi bankomat ;] Sprawdziłem w banku limit płacenia online - wszystko jest ok. Z tego komunikatu wynika, ze nie zgadza się podany adres z adresem konta, do którego przypisana jest karta. Dziwne, bo wpisuje ten sam, ale ch wie, jak to trzeba poprawnie wpisać: ulica? numer domu, mieszkania? Ktoś wie,co z tym zrobić, żeby przeszło? Problem polega na ty, że chcesz kupić na ip z jednego kraju, a konto masz zarejestrowane na inny kraj chodzi o billing adres. Jak kupisz na Polske z polskiego IP i podasz poski adres to ci nie wyskoczy. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez alecotojest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgim Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ja chyba tez za 1x mialem kolizje adresowa, klikalem z proxy Ekwadoru, finalnie jednak przeszło. Nie pamiętam jednak czy coś, i co, zmienialem. Nie był to chyba duży problem skoro nie pamiętam go zbyt dobrze :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boowka Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Problem polega na ty, że chcesz kupić na ip z jednego kraju, a konto masz zarejestrowane na inny kraj chodzi o billing adres. Jak kupisz na Polske z polskiego IP i podasz poski adres to ci nie wyskoczy. Ale ja nie chcę kupować na IP z innego kraju. Mam polski adres - chciałem tylko wpisać dane do free triala. Najgorsze jest to, że pobrało mi za każdą próbę 3,99 pln - nie wiem cz to jakaś prowizja, czy opłata. Do tego bank zablokował mi kartę. Ja p-dolę ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alecotojest Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Ale ja nie chcę kupować na IP z innego kraju. Mam polski adres - chciałem tylko wpisać dane do free triala. Najgorsze jest to, że pobrało mi za każdą próbę 3,99 pln - nie wiem cz to jakaś prowizja, czy opłata. Do tego bank zablokował mi kartę. Ja p-dolę ;( jeżeli już to zablokowało 3,99 PLN . Jesteś zdziwiony jak byś pierwszy raz płacił kartą - to praktyka powszechnie stosowana blokowanie kasy na poczet przyszłej zapłaty - tak robi tesco internetowe, origin i wiele innych firm - to nie pobranie - tylko sprawdzanie zdolności do pobrania. Jak bank ci zablokował kartę to dzwoń do banku i pytaj dlaczego jak jesteś bez winy to czym się martwisz ? Wątpię w towoją wersję - jeśli dane są zgodne to byś nie widział tego komunikatu o błędnym billing adresie. A jeśli zobaczyłeś ten komunikat to znaczy, że do tranzakcji nie doszło , więc nie może być blokady. Według mnie ściemniasz kolego. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez alecotojest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boowka Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 "kolego": takie teksty to sobie daruj. Mam w historii kilkanaście transakcji po 3,99 (razem 40-kilka pln) - bo tyle razy próbowałem wpisywać dane w każdej konfiguracji (polskie znaki, bez polskich, adres tylko ulica, pełny adres etc.). W końcu się zirytowałem i dałem spokój. Niestety bank zablokował, bo przy wielu próbach płatności mają taką procedurę. Wiem, że mogę odblokować telefonicznie, nie musisz mnie uświadamiać "kolego". Nadal jednak nie wiem, dlaczego ILP nie puszcza mojej karty, szczególnie że taką samą (tym samym typem ale nie tą samą) już płaciłem i to nawet w tym sezonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignazz Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 zobaczcie na jakość meczu LAL at spurs... kamera z ręki brak logicznego kadrowania i ten komentarz...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgim Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Mnie irytuje, że na nowej konfiguracji, i5/ddr3/SSD stream przy max, tj 3000Kbps nie jest idealny. Jest trochę lagow. NHL, mam wrażenie, lepiej wyglądało, gdy jakiś test puscilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasma Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Konfiguracja nie ma tutaj większego znaczenia. To niestety wina streama. Nic nie poradzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomMeGusta Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Witam. Przy noworocznej promocji zakupiłem League Pass przy miesięcznych płatnościach wynoszących 45zł z groszami. 1 stycznia pobrało mi tę kwotę z konta przy wykupieniu pakietu, jednak teraz zaczął się luty, a mi dalej nie pobrało drugiej raty. Czy to oznacza, że sam ją muszę wpłacać? Jak to działa, bo się do końca nie zorientowałem? Edytowane 5 Lutego 2015 przez TomMeGusta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alecotojest Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 działa to tak, że pobiera tego samego dnia kiedy dokonano pierwszego zakupu, czyli jeśli kupiłeś 2 stycznia - to będziesz obciążany każdego drugiego czyli 2 lutego , drugiego marca . Jeśli tak nie jest, to znaczy, że powstał jakiś błąd w systemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgim Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) U mnie pierwsze ponowienie płatności było dzień wcześniej, pierwsza platnosc była 31, kolejna 30. Fajnie, że jest wciąż 8.99$, czyli tyle ile przy pierwszej płatności. Z reszta i tak nie pobraliby więcej. Edytowane 7 Lutego 2015 przez dgim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się