Skocz do zawartości
rZeton

Zdjęcia, które powodują odgłos "oooo..." pt.2

Rekomendowane odpowiedzi

Z Angielki taka Angielka jak z Polaków mieszkających w Londynie... ;-)

 

Od dzisiaj kibicuję Paragwajowi... 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

angielka zajebista :twisted:

WORD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

angielka zajebista :twisted:

WORD
?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

racja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tej pani ktos powinien kupic taki "stylowy" pasek na komorke, bo biedna nie ma gdzie trzymac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ta Paragwajka to nie jest czasem jakaś WAG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ta Paragwajka to nie jest czasem jakaś WAG?

Też o tym pomyślałem, ale nie ma jak tego sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie byly jej fotki na jakims serwisie pare dni temu - dostalem sie tam przez zczuba.pl

+ byl jakis text o niej co ona jest za jedna.... ale treści textu ni cholery nie pamietam :oops:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie byly jej fotki na jakims serwisie pare dni temu - dostalem sie tam przez zczuba.pl

+ byl jakis text o niej co ona jest za jedna.... ale treści textu ni cholery nie pamietam :oops:

Też mi się "obiło o oczy", chyba na widelec.pl, bo oni sie takimi rzeczami zajmują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach z mistrzostw wygląda lepiej niż na tych z photoshopowanych profesjonalnych sesji... :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego to tu umieściłem :D

EDIT: ta argentynka nazywa się Dorismar- 35 lat, ma męża, a w czasie mundialu zabujała się w Javierze Hernandezie i powiedziała ze chce go wydymać. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tej pani ktos powinien kupic taki "stylowy" pasek na komorke, bo biedna nie ma gdzie trzymac :)

Wręcz przeciwnie, zdecydowanie ma gdzie trzymać :D Serio lepszego etui na koma nie widziałem :wink: 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...