Skocz do zawartości
Kubbas

Jazda Jazda Playoffs - live chat

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę modów o w tym roku zostawienie tematu w forum NBA z racji tego że ostatnio tematy typu jazda jazda podumieraly a kiedyś było to jedno z najfajniejszych miejsc na naszym forum

Jak zostawimy w dziale NBA będzie lepiej widoczny slash pozycjonowany

-----------

Durant i Kyrie łącznie jedno pudlo ale ten roster Nets to takaaaa bieda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cavs sie zaorali tym pierdolonym Levertem....co za cancer -> "LeVert is everything bad about Sexton but without any of his redeeming qualities."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, memento1984 napisał:

Cavs sie zaorali tym pierdolonym Levertem....co za cancer -> "LeVert is everything bad about Sexton but without any of his redeeming qualities."

Ale jak zaczną coś trafiać to jeszcze maja tu szanse

Tylko Nets by musieli pudlowac a się nie zanosi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nets to jest jedno wielkie gooowno poza Durantem i Kyriem ale jak my rzucalismy w pierwszej polowie na 35%....a druga polowa zaczela sie od 3TO na 4 possesions - i ta grafika 8TO Cavs -> 16pts Nets | 9TO nets - 0pts

Okoro nie jest w stanie minac pierdolonego k**** setha currego i razem z levertem gramy 3v5

 

aha, Levert, Okoro, Lauri i Osman sa 3 out of fucking 22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znowu podgonili na -12, juz drugi raz w tej polowie tylko teraz zeby nie dostali znowu runa w morde i bedzie szansa powalczyc w 4q

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obrona poza god-mode Kyriem wyglada mega slabiutko dla Cavs

myslalem ze podgonia na -8 ale po tym co zobaczylem w 3ciej to i -12 mozna wziac. Kyrie zacznie cos chyba psuc w koncu ;)

Kyrie 5 fouli 6min to go a zadnego setu na niego - co to k jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Fajna energia w Minnesocie. Edwards zdobywa pierwsze 7 punktow dla Timbs. Ale od Clips bije taka cicha pewnosc siebie i cierpliwosc. Powinno byc ciekawie.

edit. Zaczelo sie od 7-2 a pozniej 10 punktow z rzedu Clips. Wiem ze za wczesnie na takie wrozby ale widze LAC w finale konferencji.

edit 2. Przewaga Clips do momentu zejscia KATa (okolice 0/7 plus 4 faule) pod koniec 2 kwarty. Pozniej fajny run zakonczony 9 pktami DAngelo i Timbs niespodziewanie prowadza 2 punktami do przerwy.

O i ciekawe zdarzenie mialo miejsce podczas gry - z trybun wbil jakis czlowiel ktory w ramach protestu przykleil swoja dlon do parkietu. Klej chyba nie byl zbyt mocny bo ziomka po 5 sekundach wyprowadzila ochrona.

Edytowane przez Bostonian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zasnalem na 4 kwarcie Cavs co sie tam wydarzylo?

Clippers wygladaja przemocarnie, jakby jeszcze Kawhi wrocil...

a Towns jak zawsze jak przychodzi ciezki mecz to jest the softest i postupuje na linii za 3 plus narzeka na wszystko dookola siebie

ale mecz sztos

Reggie w tym sezonie slabszy ewidetnie niz w poprzednim, dziwny decision making, pare razy widzialem go w RS to w koncowkach przegrywal mecze swoimi brakami decyzji na czas albo blednymi, w 4q hamulcowy Clippers

Edytowane przez Kubbas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i mała niespodzianka. Minny bez KATa, George on fire, ale jednak zespołowo lepsze Wilki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Minny obnażyła co jest złego z koszykówka 

Clippers trója trója trója

Edwards penetracja, Mcdaniels próba wsadu a to jakieś osobiste i wypykali ich 2kami zamiast ciągle ciepać 3

Edytowane przez Kubbas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hawks vs szarlotki, co za koszmarny basket. play in to jednak c***nia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie prawda, wczoraj byly zajebiste mecze ten tez nie jest najgorszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Fajny mecz w NO.

Pelicans prowadza do przerwy 60-51 dowodzeni przez CJa i jego 27punktow.

Herb naprawde umie w defens, bloki, wybicia, wymuszanie ofensow. Czasami az sedziowie wydaja sie niedowierzac i gwizdza mu faule w przypadku czystej czapy. Pelicanom trafil sie skarb. Fajnie wspomaga Alvorado ktory ma mase energi i wydaje sie byc zaskakujco silny. 

Ta druzna ma fajny upside. Niech tylko utrzymaja gre i bedzie szansa powalczyc z Clips (ktorych jeszcze wczoraj do przerwy meczu z Timbs widzialem w finale konfy haha).

Spurs na razie cierpia ale maja momenty gdzie traciaja 2-3 trojki z rzedu. 
 

edit Wow Herb. Blokuje Ploetla, zbita pilke lapie ktorys ze Spurs, chce odegrac na obwod a tam juz przecina Herb, kradnie pilke i rozpoczyna kontre. W miedzyczasie trafia 2 trojki. I do tego zero emocji ma twarzy, pelne skupienie. Wow

Edytowane przez Bostonian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Markannen postanowił zamienić się w Dirka Nowitzkiego

33 minuty temu, memento1984 napisał:

Zazdroszczę. Przed ekranem czuć emocję jakby to były finały. Oj głodne było Cleveland sportu na wysokim poziomie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 50 do 5000

Cavs jak ukrainska rakieta w ruski krazownik we mgle!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słabo na zbiórce Cavs, trochę gwałt na korzyść Hawks w 1q i sporo punktów z ponowienia dzięki temu mieli. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Levert to jest jebany minus

Capela zebral deszcz ze swojej chmury

Lol, “trey youngs fault” sie niesie

Jakim cudem to nie flagrant na allenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.