Skocz do zawartości

Uszkodzona glowica w dysku twardym - odzyskiwanie danych


Kubbas

Rekomendowane odpowiedzi

Uszkodzila mi sie glowica w dysku twardym, jedna z 4 glowic, koszt odzyskania danych 2k, macie moze jakiegos znajomego doswiadczenie w tych sprawach?

zalezy mi na tym bardzo bo na tym dysku zbieram zdjecia corki odkad byla malym szkrabem, a ma juz 8 lat, 1tb zdjec pojdzie w pizdu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, StaryFan napisał:

Jesteś pewny, że to głowica.

Kiedyś robiłem to tym sposobem, zaczynasz od diagnozy.

 

dzieki za odpowiedz, niestety jestem kompletnym laikiem, dalem go do sklepu komputerowego, oni wyslali to do jakiegos speca i on wyszedl z takimi wnioskami, tak mi powiedzieli ze jedna z glowic prawdopodobnie jest uszkodzona

dzisiaj do nich zadzwonie z takim pytaniem powiem o tym co tutaj powymieniales, czy moze daliby rade wymienic elektronike albo czesci i sprawdzic czy to pomoze

czy jakbys mogl mnie pokierowac co dokladnie im powiedziec?

Edytowane przez Kubbas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość StaryFan
2 godziny temu, Kubbas napisał:

dzieki za odpowiedz, niestety jestem kompletnym laikiem, dalem go do sklepu komputerowego, oni wyslali to do jakiegos speca i on wyszedl z takimi wnioskami, tak mi powiedzieli ze jedna z glowic prawdopodobnie jest uszkodzona

dzisiaj do nich zadzwonie z takim pytaniem powiem o tym co tutaj powymieniales, czy moze daliby rade wymienic elektronike albo czesci i sprawdzic czy to pomoze

czy jakbys mogl mnie pokierowac co dokladnie im powiedziec?

Widzisz, zapytaj po prostu czy są w stanie naprawić dysk (najlepiej w innym sklepie). Jak wspomniałeś o danych, to cena idzie i nie spada.

Jestem raczej linuxiarzem, niż sprzętowcem. W niektórych dyskach można wymienić elektronikę, głowice i tak uderzaj.

Pamiętaj, naprawa dysku, NIE odzyskiwanie danych.