Skocz do zawartości
wiLQ

Sezon 2018/19 Liga IV New York

Rekomendowane odpowiedzi

W tym watku niech bedzie organizacja i dyskusje dotyczace ligi IV New York w sezonie 2018/19.

Po losowaniu wsrod zapisanych kto uzupelni lige rownolegla w jej sklad wchodza:

[po myslniku bedzie nazwa druzyny, "/" oznacza inny nick na forum niz na Yahoo]:

 

Wojownicza Truskawka;8 [komisz] - Wojownicze Truskawki

Szulim;7

bartek;2 - Betonowe Banany

Scrat;2 - Mighty Squirrels

Radden;2 - Radd3n's Squad

Qsin;1 / Jakub - Qsin Team

picobello;1 - Kokosynapalmach

Szuwar;1 - Szuwar's Team

wilson44;1 - wilson44

24kobe8;0 - Jeziorowcy

Boberek00;0 - BigPer's Boss Team

Franek_32;0

Qcin_69;0 - Wielkie Kloce Jazz

polishllama69;0 - polishllama69

 

W sumie 14 GMow z czego w tym sezonie Top4 awansuje do III, a reszta utrzyma sie na poziomie IV.

Co wazne to przez uzupelnienia luk wyzej moze to byc wiecej miejsc, wiec warto walczyc do konca nawet w srodku tabeli [w tym sezonie awansowaly nawet osoby z 8 miejsca].

 

Dodatkowo wygrany ligi dostanie zaproszenie do Ligi Mistrzow.

 

Komisarzem ligi jest Wojownicza Truskawka bo jest weteranem, ktory szybko odpisal na PMa i zgodzil sie pelnic ta funkcje ;-)

 

Termin draftu: 12.10. o 21

 

Link do ligi na Yahoo - https://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/52256

 

P.S. Poniewaz historycznie za duzo ludzi odpuszcza to wazny wycinek z regulaminu: jak ktoś nie rozegra minimum 785 gier LUB nie dokona żadnej zmiany w składzie przez 30 dni [lub wiecej] to jest dyscyplinowany automatyczną degradacją o poziom w stosunku do wywalczonego. Oba te kryteria jednoczesnie oznaczaja wylot z rozgrywek!

Edytowane przez wiLQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"LUB nie dokona żadnej zmiany w składzie przez 30 dni [lub wiecej] to jest dyscyplinowany automatyczną degradacją"

 

co się rozumie przez ten zapis "zmiany w skladzie"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"LUB nie dokona żadnej zmiany w składzie przez 30 dni [lub wiecej] to jest dyscyplinowany automatyczną degradacją"

 

co się rozumie przez ten zapis "zmiany w skladzie"?

Myśle ze chodzi o samo przestawianie rotacji, FA raczej nie ma obowiązku pobierać raz w miesiącu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myśle ze chodzi o samo przestawianie rotacji, FA raczej nie ma obowiązku pobierać raz w miesiącu.

 

Tez tak mysle, ale sie upewniam :)

 

 

Jakby co to moja drużyna nazywa sie tak samo jak mój nick (wilson44), więc jak ktoś będzie chciał handlować ze mną to nie powinien się pomylić :)

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wszystkim. Widzę, że na yahoo już 7drużyn dołączyło. Czekamy na resztę. Będąc komisarzem, postaram się mocno nie ingerować w rozgrywki. Będę jednak na straży sprawiedliwych wymian, w razie vet lub zastrzeżeń, proszę śmiało pisać. Będę też pisać, jeżeli zauważę, że ktoś po prostu nie gra i jest zagrożony wykluczeniem. Po przekroczeniu limitu wyznaczonego powyżej przez wiLQa, nie będzie możliwa kontynuacja gry w danym sezonie.

NBA rusza 17 października.

Proponuję zrobić draft w któryś dzień między 11-14 października do dogadania dokładnie kiedy - 21:00 jest idealna.

 

Ze sportowymi pozdrowieniami.

 

Wojownicza Truskawka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Też jestem zdania żeby draft odbył się krótko przed startem sezonu. W moim przypadku najlepiej jak byłby to weekend.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"LUB nie dokona żadnej zmiany w składzie przez 30 dni [lub wiecej] to jest dyscyplinowany automatyczną degradacją"

co się rozumie przez ten zapis "zmiany w skladzie"?

 

Myśle ze chodzi o samo przestawianie rotacji, FA raczej nie ma obowiązku pobierać raz w miesiącu.

Dokladnie tak.

Przestawienie kogos z lawki do rotacji [lub w druga strone] sie liczy jako "zmiana w skladzie".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Też jestem zdania żeby draft odbył się krótko przed startem sezonu. W moim przypadku najlepiej jak byłby to weekend.

 

Popieram draft krótko przed startem ligi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie Draft wchodzi w grę jedynie w tygodniu 8-14 października ze względu na 3 zmianowy system pracy.

Mam nadzieje, ze uda się ogarnąć jakiś termin pasujący wszystkim

Edytowane przez Qsin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W lidze cały czas jest tylko 9 drużyn. Sezon się jeszcze nie zaczął, a już niektórzy zrezygnowali ?:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, moja drużyna nazywa się Radd3n's Squad. Co do terminu draftu okresliłem się już w tabeli. Chcę tylko dodać, że może uda mi się ogarnąć jeszcze sobotę 6 października, aczkolwiek jeszcze nie jestem w 100 % pewien więc na razie tylko wspominam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sie dostosuje do wiekszosci. byle by sie zgrac i zmobilizowac, mam nadzieje, ze sie uda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Naprawdę - gram w ligi od wielu lat, nigdy nie było sytuacji żeby pasowao każdemu ale jednak jeden dzień w roku chyba da się zorganizować wolny  :smile:

 

Przesunięcie w pracy, zastępstwo, opiekunka do dziecka - uwierzcie mi że da się radę to zrobić  :smile:

 

Ja podczas jesieni mam pracę 7 dni w tygodniu i najwięcej w godzinach 15 - 23 , ale wiem że dam radę się dopasować pod dowolny dzien dla większości bo draft jest tylko raz, i jeden dzień nie zbawi  :smile:

  •  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tą chwilę najwięcej osób opowiedziało się za 12 października. Reszta wiec musi się dostosować. Jak tyle problemów jest z obecnością przy drafcie, to już ja widzę, jak będzie w sezonie, gdzie decyzje trzeba będzie podejmować codziennie, aby liczyć się w grze. Jest jeszcze 12 dni do daty draftu. Wierzę, że się uda.

 

PROSZĘ ZORGANIZOWAĆ SIĘ NA DRAFT 12.10.2018 PIĄTEK GODZINA 21:00.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, piątek 12stego, 21:00, 95% stanę na głowie żeby się stawić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedno pytanko przed draftem:):

 

gramy w lidze bez keeperow? czyli nie zostawiamy nikogo na nowy sezon?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedno pytanko przed draftem:):

 

gramy w lidze bez keeperow? czyli nie zostawiamy nikogo na nowy sezon?

bez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Sprawdzam właśnie swój sklad wybrany przez bota i wydaje się być przyzwoity? Jednak usunąłem przypadkowo Kyrie ze składu i nie wiem za bardzo jak go spowrotem przywrócić, pomoże ktoś mi to ogarnąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niech komisz Ci wrzuci ponownie te misclicki :) 

bo chyba dwóch zrzuciłeś ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak, początki bywaja trudne :-) komisarzu, poproszę o pomoc :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.