Skocz do zawartości
wiLQ

Wyniki sezonu 2017/18 i przymiarki do nastepnego

Rekomendowane odpowiedzi

Brawo Evitacre!

 

No i tradycyjnie, dla wilQ za ogar!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wilq, ale od razu mogę zrezygnować z zaproszenia do LM (wygrałem też jedną  z lig na Sznurku). Nie dla mnie ta rozrywka, jak już kiedyś tu pisałem po udziale w tej lidze. Dobra robota, jak zwykle!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

doslownie graniczna matka, to hanba wymagajaca jakiegos samobiczowania.

Dobre. 

 

No chyba kpisz :) celowo po macoszemu (na co wskazuje np. liczba wymian, wielokrotnie niższa niż zazwyczaj) potraktowałem tę ligę, żeby zjechać spokojnie niżej i nie topić się dłużej w tym sosie, a w nagrodę chcesz mnie spuścić do III ligi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No chyba kpisz :smile: celowo po macoszemu (na co wskazuje np. liczba wymian, wielokrotnie niższa niż zazwyczaj) potraktowałem tę ligę, żeby zjechać spokojnie niżej i nie topić się dłużej w tym sosie, a w nagrodę chcesz mnie spuścić do III ligi?

To nie ma nic wspolnego z moja opinia, widze w tabeli koncowej 785 gier to gwiazdka niezaleznie od tego ktorej druzyny dotyczy.

Zreszta wlasnie napisales, ze celowo traktowales lige po macoszemu... co jest wlasciwie sednem kwalifikowania sie na czesciowego olewusa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie wisi mi to. 

 

Gram dalej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wiLQ za sprawne ogarnięcie tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam rozumiem postawę matka, wiem po sobie, że jeśli się człowiek topi w beznadziejności/przeciętności, to i chęci na aktywność jakby mniej. Wiedział pewnie, że z tego nie wyjdzie, to i nie było sensu się orać, brać z FA kogo popadnie i pogrążać się jeszcze bardziej po kolejnych słabych występach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam rozumiem postawę matka, wiem po sobie, że jeśli się człowiek topi w beznadziejności/przeciętności, to i chęci na aktywność jakby mniej. Wiedział pewnie, że z tego nie wyjdzie, to i nie było sensu się orać, brać z FA kogo popadnie i pogrążać się jeszcze bardziej po kolejnych słabych występach.

 

Tylko podążając tym tokiem rozumowania QAS byłby w 2 lidze (albo nawet 3 przez niedograne sloty), a nie zafundował nam jednego z fajniejszych i efektownych come back'ów ever.   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko podążając tym tokiem rozumowania QAS byłby w 2 lidze (albo nawet 3 przez niedograne sloty), a nie zafundował nam jednego z fajniejszych i efektownych come back'ów ever.   

To tylko dowód, że warto grać do końca. Ale takie spektakularne powroty nie zdarzają się często. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wilq za organizacje i ogarnianie nawet tak szerokiego podsumowania w krótkim czasie. Dla mnie drugi sezon w fantasy równie fajny jak pierwszy. Dzięki wszystkim za walkę i ciekawe rozgrywki do końca. Mam wrażenie, że forum na poszczególnych ligach żyje trochę mniej niz rok temu. Miejmy nadzieję że to tylko wrażenie i za rok będzie inne bo oprócz rywalizacji dla mnie ważnym elementem tej gry jest dyskusja z innymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam rozumiem postawę matka, wiem po sobie, że jeśli się człowiek topi w beznadziejności/przeciętności, to i chęci na aktywność jakby mniej. Wiedział pewnie, że z tego nie wyjdzie, to i nie było sensu się orać, brać z FA kogo popadnie i pogrążać się jeszcze bardziej po kolejnych słabych występach.

Zgadza się, a z FA brałem zawodników, bo kontuzje mnie też nie oszczędzały. Poza tym chciałem zmienić towarzystwo, więc i motywacja do pozostania żadna. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, a z FA brałem zawodników, bo kontuzje mnie też nie oszczędzały. Poza tym chciałem zmienić towarzystwo, więc i motywacja do pozostania żadna. 

To jest szansa, że znów złoisz mi skórę, ech ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tylko dowód, że warto grać do końca. Ale takie spektakularne powroty nie zdarzają się często. 

Myślisz że Kobas by odpuścił ? :-) Gość rzucał wolne z zerwanym achillesem :-) Matek ma go w awatarze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki wilQ za ogarnięcie wszystkiego tak szybko :smile: chyba jestem największym pechowcem z III poziomu - zająłem 4.miejsce w swojej lidze, w dodatku trzeci z czwartych miejsc na III poziomie (2 przeszło dzięki olewusom), czyli mogę podsumować, że do awansu zabrakło mi 2 trójek i 1 bloku (1,5 punktów, czyli łącznie 84,5 na pewno by dało awans w takim razie)...

Edytowane przez MJ1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki wilQ za ogarnięcie wszystkiego tak szybko :smile: chyba jestem największym pechowcem z III poziomu - zająłem 4.miejsce w swojej lidze, w dodatku trzeci z czwartych miejsc na III poziomie (2 przeszło dzięki olewusom), czyli mogę podsumować, że do awansu zabrakło mi 2 trójek i 1 bloku (1,5 punktów, czyli łącznie 84,5 na pewno by dało awans w takim razie)...

 

ale w North na czwartym jest kemzio i barcalover, więc jesteś czwarty z czwartych miejsc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry wątek na rezygnację z gry, czyż nie? :)

 

Tym postem składam więc rezygnację z miejsca w lidze roto. Pa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale w North na czwartym jest kemzio i barcalover, więc jesteś czwarty z czwartych miejsc :smile:

Barcalover jest piaty.

 

dzięki wilQ za ogarnięcie wszystkiego tak szybko :smile: chyba jestem największym pechowcem z III poziomu - zająłem 4.miejsce w swojej lidze, w dodatku trzeci z czwartych miejsc na III poziomie (2 przeszło dzięki olewusom), czyli mogę podsumować, że do awansu zabrakło mi 2 trójek i 1 bloku (1,5 punktów, czyli łącznie 84,5 na pewno by dało awans w takim razie)...

Wlasnie mialem pisac, ze jeszcze moga byc rezygnacje, a tu wyskoczyl taki post...

 

Dobry wątek na rezygnację z gry, czyż nie? :smile:

 

Tym postem składam więc rezygnację z miejsca w lidze roto. Pa :smile:

Tu jest tylko podsumowanie i watek na rezygnacje bedzie w wakacje, ale jesli juz wtedy sie nie pojawisz to dzieki za informacje i moze wlasnie sie znalazl dodatkowy awans.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mialem pisac, ze jeszcze moga byc rezygnacje, a tu wyskoczyl taki post...

 

 

czyli mam awans do II? :) fajnie by było ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli mam awans do II?

Jesli Zodd nie zmieni zdania przez pol roku to tak ;-)

 

 

Ja tam rozumiem postawę matka, wiem po sobie, że jeśli się człowiek topi w beznadziejności/przeciętności, to i chęci na aktywność jakby mniej. Wiedział pewnie, że z tego nie wyjdzie, to i nie było sensu się orać, brać z FA kogo popadnie i pogrążać się jeszcze bardziej po kolejnych słabych występach.

Jest duza roznica w aktywnosci miedzy oraniem i walka o wycisniecie maxa z kazdej kategorii, a trzymaniem polamanego Tysona Chandlera przez ostatnie tygodnie bez zadnego powodu. Tabela roto ma swoja specyfike, ze to dzieje sie na dole wplywa na pozostalych i dlatego sie umowilismy na jakis prog minimum, ktorego matek niestety nie przekroczyl.

 

Zgadza się, a z FA brałem zawodników, bo kontuzje mnie też nie oszczędzały. Poza tym chciałem zmienić towarzystwo, więc i motywacja do pozostania żadna.

Bylo ponad 20 pkt roto do miejsca 9, wiec utrzymanie Ci nie grozilo gdybys z raz w tygodniu wietrzyl sklad i wystawial go w przod. Edytowane przez wiLQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.