Skocz do zawartości
wiLQ

Sezon 2017/18 Liga IV California

Rekomendowane odpowiedzi

W tym watku niech bedzie organizacja i dyskusje dotyczace ligi IV California w sezonie 2017/18.

Po zeszlorocznych wynikach, losowaniu w grupach w tym uzupelnienia z nowych zapisow w jej sklad wchodza:

[po myslniku bedzie nazwa druzyny, "/" oznacza inny nick na forum niz na Yahoo, kolejnosc wg grup losowania, ktore byly nastepujace spadkowicze z III, ciag dalszy w IV, powroty do rozgrywek i debiutanci]:

 

szogo - Pogromcy Donków

rk18tw - TeamBarca

t3jlor - Cerveza Team

matvez - Mateusz's Team2

------

Sonic - Los Pollos Hermanos

nikos95 - LobCity [zastapil F.U., ktory sie nie odezwal po zalozeniu ligi]

theANSWER - theGamblers

Raf85 - Raf Pelicans

tmac1_81 - OBLIVION

iglo13 - Domki Iglo

------

eMeS [komisz] -eM's Cubes

wojtas1989 - Big Bang

------

mrowa1mrowa - lurking ants

aamerikano - Pawel's Bold Team

janusz - Janusz's Boss Team

 

W sumie 15 GMow z czego w tym sezonie Top4 awansuje do III, a reszta utrzyma sie na poziomie IV.

Co wazne to przez uzupelnienia luk wyzej moze to byc wiecej miejsc, wiec warto walczyc do konca nawet w srodku tabeli [w tym sezonie awansowaly nawet osoby z 8 miejsca]

 

Dodatkowo wygrany ligi dostanie zaproszenie do Ligi Mistrzow.

 

Komisarzem ligi jest eMeS bo juz kiedys pelnil ta funkcje i zgodzil sie ponownie ;-)

 

Planowany termin draftu - 4.10.2017 godz 21.00

 

Link do ligi na Yahoo - https://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/42180

 

P.S. Poniewaz historycznie za duzo ludzi odpuszcza to wazny wycinek z regulaminu: jak ktoś nie rozegra minimum 785 gier LUB nie dokona żadnej zmiany w składzie przez 30 dni [lub wiecej] to jest dyscyplinowany automatyczną degradacją o poziom w stosunku do wywalczonego. Oba te kryteria jednoczesnie oznaczaja wylot z rozgrywek!

Edytowane przez wiLQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich uczestników w Lidze IV California! (https://basketball.f...o.com/nba/42180) Czeka tu na Was wiele radości, jak i wyzwań. Oto dwa pierwsze:


 


1. Na PM zostanie wysłane zaproszenie do ligi. Należy je przyjąć.


 


2. W tej samej prywatnej wiadomości znajdziecie link do ankiety na temat daty draftu. Należy zagłosować ; )


 


Żeby zawęzić liczbę opcji przyjąłem godzinę 21.00 jako domyślną, weekendy rozpisałem na 12.00, 17.00, 21.00. 


Proszę wszystkich o sprawne wykonanie dwóch powyższych punktów - zajmują one 5 minut, a sprawią, że większość roboty będzie za nami.


 


pozdrawiam


eMeS


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja druzyna to Domki Iglo  :nevreness:

 

jeśli chodzi o termin draftu to zaznaczyłem wszystko, po 21 jestem dostępny zawsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja druzyna to TeamBarca.

Co do terminu draftu to postaram sie dostosowac. Na ta chwile 11.10 mi nie pasuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój team: Janusz's Boss Team (fajną nazwę mi wylosowało :P)

Jeśli chodzi o termin draftu to jestem dostępny w piątek wieczorem, całą sobotę i w niedzielę (ale nie całą).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja drużyna: Los Pollos Hermanos

 

Termin draftu: Najbardziej pasowałby mi termin pomiędzy 30.09, a 05.10, ponieważ od 06.10 do 18.10 wyjeżdżam za granicę i nie wiem jak tam będzie z Internetem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

 

W tym roku nazwa drużyny: Raf Pelicans

 

Co do terminu jak na razie pasuje mi każdy dzień :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa druzyny: theGamblers

 

Co do draftu to 01.10 i 07.10 odpadają u mnie na 100%, aczkolwiek generalnie wolę uniknąć weekendów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

poszukuję jednej osoby na jutrzejszy draft o 21.30 czy ktoś byłby chętny do transferu? - Zapraszam na priv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie już odpada 8 październik bo mam draft w innej lidze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to kiedy ten draft ??

Podbijam

Komisz wspominal o 4.X., wiec moze teraz czekac na to...

 

póki co to narazie nie ma 15 osób w lidze

To sie powinno zmienic jutro wieczorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sie powinno zmienic jutro wieczorem.

A no (nie)cierpliwie czekam z gotowością na draft nawet w środę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jest, ze wzgledu na to ze wiekszosci osob pasuje ta sroda termin draftu to 

4.10.2017 godz 21.00

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jest, ze wzgledu na to ze wiekszosci osob pasuje ta sroda termin draftu to

4.10.2017 godz 21.00

Pasi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja drużyna to LobCity, a co do draftu to tak jak wczoraj też pisałem, że pasuje i na pewno będę.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...