Skocz do zawartości

Wyniki sezonu 2016/17 i przymiarki do nastepnego


wiLQ

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli IMO pierwszym kryterium w wyłonieniu dodatkowego awansu z 4 miejsc powinna być przede wszystkim najwyższa ilość punktów roto a dopiero potem przy ewentualnym remisie tiebreaker z wygranymi kategoriami.

 

Wg mnie to też nie jest najlepszy pomysł. Wystarczy, że 2-3 drużyny na dnie jednej z lig troszkę odpuściły i już takie porównanie między różnymi ligami jest wypaczone.

 

Serio, wg mnie to tutaj rzut monetą jest bardziej sprawiedliwy, bo wyższości 15+1 nad 8+8 nie kupuję nijak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem jak ktoś przez tiebreakera traci podium/awans lub spada do ligi niższej, że go to boli ale z drugiej strony jak w 10 ligach wyszłyby po 2-3 akie sytuacje to wolę jednak od początku wiedzieć (i zaplanować sobie) które kategorie mam poprawić aby w razie tiebreakera być wyżej niż żeby ktoś rzucał monetą... Dla mnie to kolejny element układanki strategicznej, więc argument trochę chybiony i niewiele ma wspólnego z overkillem, którego absolutnie nie trzeba robić. Innej - lepszej opcji w roto points nikt nie wynalazł i raczej tego nie zrobi.

 

Wysłane z mojego XT1092 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem jak ktoś przez tiebreakera traci podium/awans lub spada do ligi niższej, że go to boli ale z drugiej strony jak w 10 ligach wyszłyby po 2-3 akie sytuacje to wolę jednak od początku wiedzieć (i zaplanować sobie) które kategorie mam poprawić aby w razie tiebreakera być wyżej niż żeby ktoś rzucał monetą... Dla mnie to kolejny element układanki strategicznej, więc argument trochę chybiony i niewiele ma wspólnego z overkillem, którego absolutnie nie trzeba robić. Innej - lepszej opcji w roto points nikt nie wynalazł i raczej tego nie zrobi.

 

A wg mnie promowanie jednej z taktyk nad inną jest błędem. Cel nr 1 to dla większości zawsze wygrana w całej lidze, na ile przed końcem sezonu możesz być pewien, że będziesz na miejscu np. 4 lub takim, na którym potrzebne będzie użycie tie-breakera? Pewnie 2-4 tygodnie przed końcem, czasami nawet mniej.

 

Jeśli mam ocenić sprawiedliwość danego rozwiązania, to rzut monetą wg mnie jest lepszy. Skoro 2 drużyny zdobyły tyle samo punktów roto w tej samej lidze, to dlaczego lepsza jest ta z 15+1,a nie 8+8? Wg mnie nie powinniśmy tworzyć takich zasad, bo dla mnie takie ekipy są równe.

Tie-breakery międzyligowe to inna bajka, najgorzej to działa w jednej lidze imo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu pisał już Barcalover o bezsensowności tego tie-breaka.

I ja się z nim zgadzam. (gdzie to napisać :smile:)

To calkiem dobry temat skoro w nim sa one chyba najczesciej wspominane ;-)

 

Utworzenie overkilla, jednej mocnej kategorii przeważnie wielką sztuką nie jest.

... co jest argumentem za, a nie przeciw bo masz nad tym kontrole.

Uwazasz, ze latwiej wygrac 15stke czy uniknac jedynki?

 

Poza tym - taki GM wygrywa tie-breaker z kimś, kto np. miał szansę na overkilla, ale wolał iść w inne kategorie. Krzywdzimy w ten sposób próbę zbilansowania składu - rzecz na moje najbardziej pożądaną w tej grze!

Przeciez wszechstronnym druzynom latwiej zdobywac punkty roto niz takim z overkillami. W ten sposob powstaje taktyczny dylemat - czy olac tiebreakera i maksymalizowac punkty roto czy skupic sie na tiebreakerze ryzykujac, ze sie on nie przyda bo zabraknie punktow do remisu.

 

Mamy premiować złe strategie? [...]

Można stosować jako tie-breakery jakieś mediany, odchylenia standardowe i inne cuda statystyczne, ale komu chce się to liczyć? W związku z tym może po prostu odwróćmy tie-breaker - jak najmniej jedynek, dwójek itd.?

Proponujesz rozwiazanie, ktore skazuje wszystkie punty na strategie drugiej kategorii i stwarza sytuacje, ze tylko jedna taktyka jest jedynie sluszna. Czy naprawde w roto potrzeba nam coraz mniej roznorodnosci w podejsciach?

 

Jeśli mam ocenić sprawiedliwość danego rozwiązania, to rzut monetą wg mnie jest lepszy. Skoro 2 drużyny zdobyły tyle samo punktów roto w tej samej lidze, to dlaczego lepsza jest ta z 15+1,a nie 8+8?

Bo tak sie umowilismy przed sezonem.

Na rzut moneta nijak nie mozna sie nastawiac ani przygotowac zas na tego tiebreakera juz tak.

 

Zreszta w tym nie chodzi o ustalenie ktora druzyna jest lepsza tylko co przyjac ktora zajela wyzsze miejsce gdy punkty roto nie daja nam odpowiedzi. To subtelna roznica, ale argumentujesz jakby chodzilo tylko o to pierwsze.

Edytowane przez wiLQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tak sie umowilismy przed sezonem.

 

To oczywiste.

 

 

Na rzut moneta nijak nie mozna sie nastawiac ani przygotowac zas na tego tiebreakera juz tak.

 

Zreszta w tym nie chodzi o ustalenie ktora druzyna jest lepsza tylko co przyjac ktora zajela wyzsze miejsce gdy punkty roto nie daja nam odpowiedzi. To subtelna roznica, ale argumentujesz jakby chodzilo tylko o to pierwsze.

 

Argument tyczy się obu przypadków. I w obu wg mnie bardziej sprawiedliwy jest rzut monetą. Zwłaszcza, że ten sam tie-breaker stosowany jest do porównań między różnymi ligami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem debiutanta (jeszcze?).

Tie breaker jest sprawiedliwy. To, że ktoś miał overkilla to oczywiście problem, bo może mógłby zdobyć gdzie indziej dodatkowe punkty, ale jak nie zdobył i jest remis, to ogólnie zdobył więcej punktów statystycznie (dodatek na przykład 500 zbiórek).

Przyjmijmy, że są dwie kategorie - gracz x miał 15 i 5 a drugi 10 i 10. Remis. Ale x miał overkill 500 zbiórek, czyli jego gracze zrobili więcej punktów statystycznych niż statystycznie drugiego, ale gorzej je rozłożył. Gdyby lepiej rozłożył to być może miałby 15 i 6 i by wygrał, ale i tak nabili więcej statystycznych kategorii, więc w przypadku remisu wg mnie ma lepszy wynik i wygrywa tie breakerem. Uczciwe.

Wg mnie nie ma co kombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem debiutanta (jeszcze?).

Tie breaker jest sprawiedliwy. To, że ktoś miał overkilla to oczywiście problem, bo może mógłby zdobyć gdzie indziej dodatkowe punkty, ale jak nie zdobył i jest remis, to ogólnie zdobył więcej punktów statystycznie (dodatek na przykład 500 zbiórek).

Przyjmijmy, że są dwie kategorie - gracz x miał 15 i 5 a drugi 10 i 10. Remis. Ale x miał overkill 500 zbiórek, czyli jego gracze zrobili więcej punktów statystycznych niż statystycznie drugiego, ale gorzej je rozłożył. Gdyby lepiej rozłożył to być może miałby 15 i 6 i by wygrał, ale i tak nabili więcej statystycznych kategorii, więc w przypadku remisu wg mnie ma lepszy wynik i wygrywa tie breakerem. Uczciwe.

Wg mnie nie ma co kombinować.

 

Tutaj to już lecisz z fantastyką z grubej rury.

 

Szanse, że 15 będzie z przewagą 500 reb nad 14 jest taka sama, jak to, że 10 będzie miała przewagę 500 nad 7. Nie dorabiajmy teorii, nie chodzi o overkill.

 

Powiedz mi tylko, dlaczego 15+1 lub 10+6 jest lepsze od 8+8?

Tylko dlatego, że takie założenia stworzyliśmy. Nie mam z tym problemu, zauważam tylko, że bardziej sprawiedliwym rozwiązaniem byłoby losowanie. Zwłaszcza, jeśli porównujemy np. dwóch graczy, którzy zajęli 4 miejsca w dwóch innych ligach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Przeciez wszechstronnym druzynom latwiej zdobywac punkty roto niz takim z overkillami. W ten sposob powstaje taktyczny dylemat - czy olac tiebreakera i maksymalizowac punkty roto czy skupic sie na tiebreakerze ryzykujac, ze sie on nie przyda bo zabraknie punktow do remisu.

 

Więc tu się różnimy podejściem. Ty uważasz że taktyką powinien być taki dylemat, dla mnie takiego dylematu być nie powinno. Ale jeśli wszyscy uważają, że tak jest ok, to ja nie będę jako jedyny polemizował. Ja tylko uważam, że 15+1 nie jest lepsze niż 8+8. Czy gorsze? Wg mnie minimalnie tak, choć ok, 15 osiągnąć też trzeba umieć. Choć dalej twierdzę, że można ją zrobić z samego draftu.

Edytowane przez bulek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście wolę premiować kogoś kto był w czymś najlepszy a nie przeciętny.

Fantastyka to nie jest, bo raczej większe prawdopodobieństwo, że ktoś będzie miał te przysłowiowe 500 zbiórek przewagi jak wygra kategorię niż pomiędzy 7 a 8mym miejscem co jest już bardzo mało prawdopodobne.

To może w takim razie sumować poszczególne zdobycze we wszystkich kategoriach? 500 zbiórek + 200 asyst itd.?

Super to nie jest, przydałby się przelicznik, ale uczciwe już tak.

Edytowane przez Tecu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście wolę premiować kogoś kto był w czymś najlepszy a nie przeciętny.

 

Ale nie był, bo Ci gracze zremisowali (taki przypadek rozważamy). W tej grze chodzi o punkty za 9 kategorii, a nie za 1.

 

 

Fantastyka to nie jest, bo raczej większe prawdopodobieństwo, że ktoś będzie miał te przysłowiowe 500 zbiórek przewagi jak wygra kategorię niż pomiędzy 7 a 8mym miejscem co jest już bardzo mało prawdopodobne.

 

Nie masz danych, więc to bez sensu.

 

 

To może w takim razie sumować poszczególne zdobycze we wszystkich kategoriach? 500 zbiórek + 200 asyst itd.?

Super to nie jest, przydałby się przelicznik, ale uczciwe już tak.

 

Nie jest super, zwłaszcza przy porównywaniu graczy z różnych lig.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach jednej ligi to najsprawiedliwiej by było przy remisie, żeby premiowany był ten, który przez większą ilość czasu w sezonie okupował w tabeli wyższą pozycję. Jeżeli chodzi o jakieś międzyligowe tiebreakery to najwyższa liczba punktów roto powinna być tu priorytetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by za tiebreakera wziąć pojedynek H2H pomiędzy zainteresowanymi ekipami, nie patrząc na punkty roto tylko statystyki zespołów. Jest 9 kategorii więc mało prawdopodobne by był remis.

Podoba mi się to, jakieś minusy może mieć, bo każdy stara się tak wycyrklować wyniki by być w swojej lidze jak najwyżej i odpuszcza coś czego ma za dużo, ale ogólnie wydaje mi się, że dobry pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała dyskusja trochę z d..y bo ja się pytam skoro obecne zasady nie sa wg niektórych dobre, to jak zamierzają to rozwiązać (bo na pewno nie rzutem monetą :)) kiedy będzie w ligach 30 tiebreakerow? Wg jakiego schematu będziesz liczył? Czy obecna zasada jest naprawdę jest bardziej niesprawiedliwa niż zaproponowane tu H2H? Dlaczego ktoś ma przegrać tiebreakera przez Tworzenie dodatkowych tabel (kto je będzie robił)? A co zrobisz jak będą połówki punktów i 4,5 do 4,5?

 

Można tak mnożyć, ale efekt jest ten sam co przy obecnej zasadzie: przegrasz z kimś kto ma 1 punkt (i dzięki trafionemu osobistemu o jakąś stutusieczna po przecinku wyższe FT) +2 punkty, choć Ty masz 20 3p więcej i też +2 punkty w lidze, ale tu tylko +1 i co z tego? Sprawiedliwej będzie? Czemu premiować kogoś za bycie średnim i niukrywajmy farta niż kogoś kto zdecydowanie te punkty zdobył?

 

Dla mnie to bez sensu - a przecież nie zrobisz więcej spadków i awansów jeśli chcesz zachować jakieś standardy w lidze drzewkowej...

 

Wysłane z mojego XT1092 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała dyskusja trochę z d..y bo ja się pytam skoro obecne zasady nie sa wg niektórych dobre, to jak zamierzają to rozwiązać (bo na pewno nie rzutem monetą :smile:) kiedy będzie w ligach 30 tiebreakerow? Wg jakiego schematu będziesz liczył?

Danny, mi chodzi tylko i wyłącznie o kwestie dodatkowych awansów z 4 miejsc w przypadku rezygnacji kogoś czy wyrzucenia z ligi.

Jak dla mnie pierwszym kryterium wyboru zastępcy powinna być ogólna ilość punktów roto, a dopiero w przypadku remisu wykorzystywany byłby ten tiebreaker z kategoriami, który wg mnie w naszej sytuacji jest i tak bardziej czytelny niż jakieś małe tabelki H2H.

Wiem że zaraz się podniosą głosy że jak jest olewacz to danej lidze to łatwiej jest mieć więcej punktów roto, ale to przecież nie wina tego grającego. Poza tym najważniejszym celem gry ma być zdobycie jak największej liczby punktów roto i granie do końca pełną parą, a nie rozpoczęcie kombinowania na 2-3 tygodnie przed końcem na zasadzie - nie mam szans na 3 miejsce a nad 5 przewaga to robię atak na jakąś kategorię żeby mieć 15, ale przy tym puntuje coś i w ten sposób bardziej zaburzam klasyfikację ligi niż gdyby grał do końca o jak najlepszy wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Argument tyczy się obu przypadków. I w obu wg mnie bardziej sprawiedliwy jest rzut monetą. Zwłaszcza, że ten sam tie-breaker stosowany jest do porównań między różnymi ligami.

Nie tyczy sie obu przypadkow bo w tym drugim nie ma potrzeby udowadniac, ze ta druzyna jest faktycznie lepsza.

Zeby daleko nie szukac przykladow na czym polega roznica...

 

Więc tu się różnimy podejściem. Ty uważasz że taktyką powinien być taki dylemat, dla mnie takiego dylematu być nie powinno. Ale jeśli wszyscy uważają, że tak jest ok, to ja nie będę jako jedyny polemizował. Ja tylko uważam, że 15+1 nie jest lepsze niż 8+8.

Powiedz mi tylko, dlaczego 15+1 lub 10+6 jest lepsze od 8+8?

... zadne nie jest lepsze bo daje tyle samo punktow roto!

Ale dlatego wg mnie ta droga kwestionowania prowadzi donikad. Nie probujemy udowodnic wyzszosci ktoregos z tych wariantow tylko miec z gory ustalona metode postepowania gdy one nastapia.

Ba! Kazdy mozliwy tiebreaker bedzie prowadzil do tych samych watpliwosci!

 

Nie mam z tym problemu, zauważam tylko, że bardziej sprawiedliwym rozwiązaniem byłoby losowanie.

Tak przy okazji to co jest sprawiedliwego w losowaniu???? Dla kazdej osoby bedzie ono dawalo inne wyniki!

Takze jedna strona zawsze bedzie uwazala, ze miala farta, a druga, ze pecha.

Przy tym tiebreakerze tego nie ma bo decyduja czynniki, na ktore masz wplyw.

 

W ramach jednej ligi to najsprawiedliwiej by było przy remisie, żeby premiowany był ten, który przez większą ilość czasu w sezonie okupował w tabeli wyższą pozycję.

A jak to mierzyc?

Bo na srednich to nie ma danych, a na totalach to bys nagradzal za nadgrane mecze.

 

Jeżeli chodzi o jakieś międzyligowe tiebreakery to najwyższa liczba punktów roto powinna być tu priorytetem.

To wtedy decyduje glownie to ilu bylo w lidze olewusow... i gorzej byc w tej bardziej wymagajacej.

 

Można by za tiebreakera wziąć pojedynek H2H pomiędzy zainteresowanymi ekipami, nie patrząc na punkty roto tylko statystyki zespołów. Jest 9 kategorii więc mało prawdopodobne by był remis.

Co gdy jest remis miedzy 3 druzynami jak bylo w I?

Plus czy tu nie beda sie pojawialy podobne watpliwosci?

Tzn dlaczego minimalnie wygranie 5 kategorii jest lepsze od dominownia w 4?

 

BTW, "malo prawdopodobne" przy ~150 druzynach sie bedzie regularnie zdarzac, wiec tez musi byc jakis plan na to.

Edytowane przez wiLQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wtedy decyduje glownie to ilu bylo w lidze olewusow... i gorzej byc w tej bardziej wymagajacej.

Zgadzam się że to jest możliwe, nawet bardzo, ale czy to wina tych co grali??

Po za tym tak samo można stwierdzić że w takich odpuszczonych ligach łatwiej zdobyć 15.

 

Sprawdziłem, że na przykładzie tego sezonu wcale tak z tą ogólną liczbą punktów roto nie musi być:

w III Atlantic (12102 slotów zagranych) 4 team ma 84 pkt roto, 5 i 6 team po 83 pkt,

w III Pacific (12139 slotów) 4 team ma 82 pkt, 5 team 81 pkt,

w III South (12054 slotów) 4 team ma 80 pkt, 5 team 76 pkt

w III North (12150 slotów) 4 team ma 82 pkt, 5 team 79 pkt.

 

To bardziej pokazuje że jakość każdego grającego jest ważna dla klasyfikacji, a nie tylko ilość olewaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po za tym tak samo można stwierdzić że w takich odpuszczonych ligach łatwiej zdobyć 15.

Wcale nie bo o te punkty walcza wszyscy aktywni.

Nikt nie dostaje 15stki bo mu wpadla w prezencie przez czyjs brak aktywnosci.

 

Zgadzam się że to jest możliwe, nawet bardzo, ale czy to wina tych co grali??

Wiem że zaraz się podniosą głosy że jak jest olewacz to danej lidze to łatwiej jest mieć więcej punktów roto, ale to przecież nie wina tego grającego.

Ale zasluga tez nie, wiec to nie powod by go za to nagradzac.

 

Poza tym najważniejszym celem gry ma być zdobycie jak największej liczby punktów roto i granie do końca pełną parą,

... i to juz wszyscy probuja robic walczac w swojej lidze! Takze...

 

a nie rozpoczęcie kombinowania na 2-3 tygodnie przed końcem na zasadzie - nie mam szans na 3 miejsce a nad 5 przewaga to robię atak na jakąś kategorię żeby mieć 15

... to jest dodatkowy smaczek rywalizacji [takze wewnatrz danej ligi].

 

ale przy tym puntuje coś i w ten sposób bardziej zaburzam klasyfikację ligi niż gdyby grał do końca o jak najlepszy wynik.

Dlaczego walka o wybrane kategorie jest zaburzaniem? Przeciez wszyscy dokonujemy takich wyborow w trakcie sezonu. Edytowane przez wiLQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zupelnie innej beczki, moze male porownanie miedzyligowe?

 

Najpierw srednia ze wszystkich kategorii dla 15 druzyn w kazdej lidze ulozona w tabelce roto:

 

GP	rfg%	rft%	r3m	rpkt	rreb	ras	rprz	rbl	rto	roto	team
12247	11	01	07	10	11	09	11	11	01	72	I
12196	03	11	11	11	07	10	09	08	02	72	II East
12182	01	08	10	09	08	06	10	9,5	05	66,5	II West
12130	07	04	08	07	10	08	08	06	07	65	LM
12139	10	02	06	08	09	07	06	05	03	56	III Pacific
12150	09	05	05	05	06	05	07	07	06	55	III North
12054	05	06	09	06	04	11	04	04	04	53	III South
12102	08	07	02	04	05	04	05	9,5	08	52,5	III Atlantic
12063	06	03	03	03	03	03	03	03	09	36	IV Florida
11897	02	10	04	02	02	02	02	02	10	36	IV New York
11771	04	09	01	01	01	01	01	01	11	30	IV California
Rozegrane mecze bym traktowal jako glowny czynnik, ale przyznacie, ze ciekawa wyszla kolejnosc ;-)

 

Poza tym gdyby wrzucic wszystkie 165 druzyn w rozgrywkach do jednej tabeli Roto to wychodzi...

 

Rank	Liga	Team		roto
1	IVN	Stryder's Squad		1123,5
2	IVC	Bone Collectors		1044
3	I	woLF-Pack		1032,5
4	IIIN	shirtless since '92	1026,5
5	IIIA	Planetarianie		1012
6	IIW	Dziki Wschód		997,5
7	IVN	Big Bada Boom		986
8	I	Unstoppables Bulls	979,5
9	IIIA	Warsaw Hornets		977,5
10	IVF	Mohicans		967,5
11	IIE	StraightOuttaPoznan	966
12	LM	Wolves		948,5
13	IIW	Ferajna		947
14	IIIP	MJ-TEAM		946,5
15	IVF	God of Thunder		946
16	IIIS	Krzysztof's Team	941,5
17	IIIA	Maul Merchant		934,5
18	IIIP	Owls		932,5
19	IIE	LGW CLIQUE		926
20	LM	HKS 1946 Kemizo LM	923,5
21	LM	Tim Duncan		922,5
22	IIIS	NH Big Bang		922
23	IIIS	Solid as a Rock		918,5
24	LM	Sopockie Trefliki	916
25	IIW	gilusie		912,5
26	IIE	Chicken Team		911,5
27	IVC	Raging Ravens		908
28	IIE	MELBEST		906,5
29	IIIP	Dziobaki		906,5
30	IVN	Team Aconcagua		902
31	I	QAS		899
32	IIIN	Los Swiss Army Draft	898,5
33	I	BasketBoli		895,5
34	IIE	lorak		894
35	IIIA	Lebron Haters		890,5
36	I	Tim Duncan		888,5
37	IIIN	Red Panthers		887,5
38	IVF	Czlowiek Morza Team	886
39	IIIA	Anything Is Possible	882
40	IIW	January		879,5
41	IIIA	Funk Volume		878
42	IVC	Phx basketball		871,5
43	I	L.MP		864,5
44	IIIN	Baryłki		863,5
45	IIW	Gerard's Hicks		855,5
46	LM	Planetarianie LM	850
47	IIIS	MKS Milejów		848
48	I	Zdunia Squad		847
49	IIIP	Milwaukee Badgers	839
50	IIIS	Jackoso's Team		838,5
51	IIW	MKAllstars		837
52	IIIN	The Hunters		829,5
53	IVN	Śnieżne Koczkodany	824,5
54	IIW	sama-sama		818,5
55	IIIP	Love & Passion		814
56	IIIS	Psychopathic Rydaz	807,5
57	I	Kriszot's Team		806
58	IIIA	HKS 1946 Kemizo		805,5
59	IIIN	Bad Boys Team		798
60	IIIP	The Berd		797
61	IIIS	The Saints		796
62	IVF	LBS Blooper$		795
63	I	Holy Grail		793,5
64	IVF	Sylvinho Arizona	790,5
65	IIW	HuWDu		790
66	LM	MKS Milejów		786,5
67	IIIP	The Night Shift		785,5
68	LM	Peaches N Cream		784
69	IVF	RB Team		781
70	IIIN	Alkograss Nałogowo	778,5
71	I	Underrated		777,5
72	IVC	Bad Madafakas		776,5
73	LM	Wild Snails		775,5
74	IIIN	BukkakENBA		775
75	IIE	Kasztaniaki Bulls	773,5
76	IIE	NEVERWINS		769
77	IVN	Mazowszanka Pruszków	768,5
78	IIW	BC Dzidzia		768
79	IVN	Red Devils		766,5
80	IIIS	Race for the Prize	759
81	IIIN	Amazing Masters		755,5
82	IIIS	BYDZIA BULLS		755,5
83	LM	High End Averageness	750,5
84	IIW	Bearded Punters		748,5
85	IIIS	_PTG_		747
86	IVF	Harpagans		744,5
87	IVC	Big Bang		740
88	IIIP	Kraso		733
89	IIW	Kolek's Rednecks	732
90	IIIP	Dallas Mavericks	730
91	IIE	Seagull Hunters		729,5
92	IIIA	Elementy Kłujące	727,5
93	IVN	High Flyers		726,5
94	I	Berdjusza		722,5
95	IIW	Wolves		722
96	IIIP	Knickerbockers		721,5
97	IVF	Trzebnica 76'ers	721
98	IVF	Small's Team		720,5
99	IVN	Supersuckers		720
100	IVC	Spot-On		719,5
101	IIIN	CK		719
102	IIIA	Niepelnosprytni		712,5
103	IVF	BlockBuster		712
104	IIIP	Gin Team		705,5
105	LM	Nocna Straż		701
106	IIE	Six Sigma		699
107	LM	Tłoki II Warszawa	698,5
108	IIIS	Slawo's BasketEagles	692
109	IIE	Wazki Wroclaw East	691,5
110	IIIN	Team Warier		688
111	IIE	Chicago Warriors	687
112	I	Florida Pensioners	685,5
113	IIE	GRB		684,5
114	IIIS	Los Łódź		677,5
115	LM	WARSAW HORNETS		676,5
116	LM	LGW TEAM		675,5
117	IVN	DETROIT BAASKETBAALL	675
118	IVC	LAGawronLakers		674,5
119	I	Sopockie Trefliki	668,5
120	IIIA	Penetrator		666,5
121	IVC	Ankle Breakers		665
122	IIE	Pomyłka		663,5
123	IVC	FCB		662
124	IIIP	FC PARAPETY		659
125	IVF	San Antonio Ignazze	657,5
126	IIE	BlackMamba		656
127	IIIN	Biegamy		655,5
128	IIIN	TeamBarca		652,5
129	IIIA	bankruci		629,5
130	IVC	wanish's Team		625
131	IVF	perkoz Team		623,5
132	IIIN	Nic nas nie łączy	618,5
133	IIIA	Les Cocottes		616,5
134	IIW	Fc Siner		615
135	IIIA	Joel Hans		612
136	IVF	Patafianos		598
137	I	Ball Lovin Criminals	597,5
138	IIIP	Cerveza		593,5
139	IIIS	jordan20(j.sprawka)	584
140	IVC	Uncle Drew Team		580
141	IIIP	Pogromcy Donków		579
142	IIIS	Superteam		577,5
143	IVC	Adrian OBLIVION		551,5
144	IVN	Texas		544
145	IIW	Love's Broken Hand	543,5
146	IIE	Tloki III Warszawa	534,5
147	IVN	BlackFox Wrocław	520
148	IVN	Whitestock Ballers	519,5
149	LM	L.MP		518,5
150	IVN	Giggity Giggity Goo	516,5
151	IVN	Dunkin' Donuts		511
152	IIIA	Fanatycy Na Wspólnej	509
153	IVC	Dragon Balle		508
154	I	Wrobel's Team		492
155	IVN	The GamblerS		480,5
156	IIIA	GDR		474,5
157	IIIS	Nocna Straż		469
158	IVF	Chorwackie Skowronki	468
159	IIIN	Sanctuss		461
160	IIW	Dragons Nest		452,5
161	IVC	klekoty		448,5
162	IVC	Chip On The Shoulder	446,5
163	IIIP	Są Gorsi		441
164	LM	Lysy z Wizardsa		410
165	IVF	Raf85 Team		390	
Stryder jako #1 bylo spodziewane, ale jestem mocno zaskoczony swoja #3.

W lidze mialem 91 pkt roto i na w/w liscie ponizej mnie bylo az 11 druzyn, ktore mialo wiecej niz to.

Edytowane przez wiLQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.