Skocz do zawartości

Na jaki mecz warto się wybrać?


Kasia33

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Jestem bardzo zielona w temacie koszykówki, ale mam kolegę wielkiego fana. Niedługo ma urodziny i w związku z tym chciałabym kupić mu bilet na jakiś ważny mecz. Tylko kompletnie nie wiem na jaki mecz warto pójść i kiedy takie mecze się odbywają. Moglibyście mi pomóc?

 

Jakie mecze są istotne w Polskiej Lidze Koszykówki? Czy jakieś odbywają się jeszcze w tym roku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Jestem bardzo zielona w temacie koszykówki, ale mam kolegę wielkiego fana. Niedługo ma urodziny i w związku z tym chciałabym kupić mu bilet na jakiś ważny mecz. Tylko kompletnie nie wiem na jaki mecz warto pójść i kiedy takie mecze się odbywają. Moglibyście mi pomóc?

 

Jakie mecze są istotne w Polskiej Lidze Koszykówki? Czy jakieś odbywają się jeszcze w tym roku?

Najlepiej idźcie na jakiś mecz Stelmetu Zielona Góra. Najlepiej na mecz z liderem tabeli ( Toruń) - mecz 7 stycznia w Zielonej Górze. Inną opcją jest mecz z inną bardzo mocną drużyną grającą w lidze mistrzów - Rosą Radom. Mecz 22 stycznia ale nie pamiętam czy w ZG czy Radomiu. Edytowane przez TuPalnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgaduję, że odległość też ma znaczenie. Osobiście mam dość blisko do Zielonej Góry, więc na takie mecze jeżdżę, ale przecież nie będziesz jechała przez pół Polski żeby zobaczyć akurat tą drużynę! :grin:

 

Polecam stronę Polskiej Ligi Koszykówki - http://plk.pl/ na której znajdziesz wszystkie mecze i terminarz, poszukasz mecz drużyny, który odbędzie się w regionie Ci odpowiadającym.

 

Prawda jest taka, że nie ważne na jaki mecz polskiej ligi kupisz bilety. Chłopak będąc fanem kosza na pewno się ucieszy. ;)

 

Powodzenia, daj znać na jaki mecz się wybieracie i miłej zabawy! :smile:

Edytowane przez Raven2156
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach