Skocz do zawartości
kolejorz

Antyrama na koszulko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie chce na ściany powiesić dwie koszulki. Chciałbym je wcisnąć w antyrame tylko nie wiem czy taka zwykła po prostu zamkne. Chce ozdobić ścianę dwoma koszulkami rev30 a wiadomo są one cieńsze. Może ktoś coś takiego robił i doradzi czy kupić antyrame czy jakaś ładna ramę i jakie może to są koszta i czy dostanę to zwyczajnie na allegro czy szukać po okolicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

antyrama z pleksą Ci się zamknie spokojnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Antyrama bardzo kiepsko wyglada, nie polacam. Zdecydowanie lepiej kupic rame np. w idea wychodza najtaniej i sa dobrej jakosci, wiar 60x90 chyba kolo 50 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę mieć coś koło metra wysokości bo nie chce podwijac a koszulki mam 2xl to sama ich wysokość to 95 cm, na szerokość spoko bo 57

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę mieć coś koło metra wysokości bo nie chce podwijac a koszulki mam 2xl to sama ich wysokość to 95 cm, na szerokość spoko bo 57

Metrowe tez są...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sa 70x100

ja nigdy nie rozumialem wieszania koszulek w ramach/antyramach

jeszcze jesli jest to jakis game worn z autografem, ok

ale jak widze repliki czy swingmany w ramie...

ale to oczywiscie kwestia gustu a o tym sie nie dyskutuje, wiadomo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sa 70x100

ja nigdy nie rozumialem wieszania koszulek w ramach/antyramach

jeszcze jesli jest to jakis game worn z autografem, ok

ale jak widze repliki czy swingmany w ramie...

ale to oczywiscie kwestia gustu a o tym sie nie dyskutuje, wiadomo

Trochę jak oprawić i powiesić w honorowym miejscu dyplom za uczestnictwo, prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko to kwestia gustu,

to sa sliskie tematy, wiec ja tylko mowie jakie sa moje odczucia.

nie chce nikogo oceniac.

 

co do koszulek to jest tez wiele szkol. im dalej siedze w temacie, tym wiecej sie ucze:)

1. w usa sa ludzie, ktorzy np. nie nosza koszulek z czyims nazwiskiem. w gre wchodza jedynie koszulki klubowe ze swoim nazwiskiem. noszenie koszulek z czyims nazwiskiem uznaja za... cos dziwnego.

2. sa miejsca, gdzie w jerseyach nie powinno sie pojawiac, polecam dokument "doin in the park" o tematyce streetballowej. zalozenie jest takie, ze jezeli nie grasz jak twoj idol, nie zakladaj koszulki danego goscia. spodenki sa jak najbardziej dopuszczalne

 

tak wiec ile ludzi, tyle podejsc do danego tematu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...