Skocz do zawartości
Kily

Fantasy NFL Yahoo!

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie, że yahoo. ;) Oprócz drobnej zmiany w rosterze w porównaniu do tego co graliśmy zawsze proponuję nieco pokombinować z punktowaniem - przede wszystkim zwiększyć ujemne punkty za INT, bo to zawsze IMO była lipa, że gostek rzuca dwa razy pick six, ciągnie w realu drużynę na dno, a w fantasy tłucze punktów na potęgę, bo cały czas ma piłkę w rękach i robi puste jardy.

 

Jak dla mnie 22.08 o 19 w pytę. 


No i przyznaję, że ten argument o playoffach jako narzędziu motywującym do gry do końca jest dość mocny, ale niech się jeszcze inni wypowiedzą o tym jak wygląda ich nastawienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby nie bylo Kily znasz mnie troche ja zagram i w h2h bez play offow, i nie mowie nie, tylko jak mowisz najlepiej zeby cala banda sie wypowiedziala. Albo narzuc im swoja wole co wolisz, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu i za rok bedziemy wiedziec jak sie lepiej gra z ludzmi z tego forum. I gdzie jest kucio do cholery? Gra czy sie znowu boi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I gdzie jest kucio do cholery? Gra czy sie znowu boi...

Udało mi się go sfotografować:

nie_bo_ja_sie_troche_cykam.jpg

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem, piszę się etc. Jedyne na co się nie zgadzam to 22.08, bo wtedy mam rocznicę i nie bardzo pasuje draftować :D. Proponuje inny termin, a jak tylko mi nie pasuje to kogoś wykombinuje w zastępstwo an draft :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak coś ja tez jestem za playoffami, w zeszlym roku gralem w randomowych ligach na nfl.com i yahoo i mimo ze kontaktu z ludzmi nie bylo prawie zadnego to dzieki playoffom bylo troche emocji :rapture:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdy nie grałem, ale dzięki playoffom moim zdaniem będzie grało się do końca. Data draftu na razie w sumie wszystko pasuje nie mam aż tak dalekobieżnych planów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kily zebys nie przekombinowal z punktacja, szczegolnie dla ludzi mniej doswiadczonych to moze tych troche niezrozumiale. Caly swiat gra ze int to minus 1 czy 2 pkt i tyle. Co obrona zrobi to juz inna bajka, od tego sie wybiera dobre defensywy zeby punktowaly. Ty kombinatorze ty jeden ty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko wodza ;) o wszystkich odchyłach od "całego świata" transparentnie napiszę :tongue: na razie planuję tylko jeden dodatkowy punkt ujemny za każdy int i jeszcze jeden w pakiecie, jeśli to będzie pick six, a jak zbierzemy ekipę to przyjrzę się temu bliżej ;)

Edytowane przez Kily

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra muzyka jak dla mnie, ja osobiscie bym zrobil 4pkt za passing td i -2 za int i fumble lost. -3 za pick six tez ok

edit:

@kucio a co to za rocznica, nie nie obchodzi mnie zbytnio twoje zycie prywatne :) Pytam w sensie czy calodzienna impra czy mozna by cyknac draft o 16-17 waszego czasu i wieczorem mozesz sobie swietowac i imprezowac?

Edytowane przez danp
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kucio a co to za rocznica, nie nie obchodzi mnie zbytnio twoje zycie prywatne :smile: Pytam w sensie czy calodzienna impra czy mozna by cyknac draft o 16-17 waszego czasu i wieczorem mozesz sobie swietowac i imprezowac?

 

Związku 4 więc cały dzień.

 

Btw. Szto ten Brady :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

23-ci niedziela? Teraz bedziemy sie licytowac, kazdemu nie dogodzimy, zawsze ktos bedzie marudzil i szukal nowej daty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

23.08 to akurat ja mam urodziny i wolę jakąkolwiek inną datę na draft

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty 23 ja 25, twoje zdrowie, moje zdrowie, trzeba sie napocic by ten draft zrobic ja widze :)

Ale jak mowilem na poczatku na mnie nie patrzecie, ja juz mam swoja lige tu chodzi o wasza zabawe. Jak sie nie uda znalezc normalnej daty na draft by wszystkim pasowalo, ja sie wycofam, wy sobie znajdziecie moze termin draftu w srodku tygodnia.

Proponuje 22 kwietnia sobota, o godzinie 10 rano, kucio nie swiruj ze swietujesz od 10 rano. Od 11 rano mozesz tez swietowac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może niekoniecznie kwietnia, ale dobrze prawisz, Danp. ;) Kucio niech nie świruje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, wiesz o co mi chodzilo :)

Ja jestem w stanie wstac o 3 nad ranem na godzinke draftu, tylko rzuccie haslo.

Ilu macie ludzi gotowych na granie?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Tobą dziewięciu. Jak wowo potwierdzi (był na liście Ciszy) to będzie dycha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie pytanie. Metoda draftu snake tak? Bo ja grałem tylko aukcje w NBA Fantasy i jest to ciekawsze. Snake nagrałem się w 2k czy NFL 08 więc spoko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aukcje tez są możliwe, niech najbardziej doswiadczeni zdecydują :smile: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej klasycznym dzikim wężem, chyba że jakiś zwolennik alternatywnego rozwiązania jest w stanie przekonać do alternatywy (jestem otwarty na argumenty)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radzilbym snake, jak sie liga ladnie utrzyma i bedziemy grali na powaznie, czyli bez odpuszczania to mozemy za rok aukcji sprobowac.

Edit:

10 juz jest ok, 12 lepiej ale 10 obleci jak wiecej chetnych nie znajdziecie, a czasu coraz mniej

Edytowane przez danp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...