Skocz do zawartości

Pomoc przy wyborze obuwia - hala


Szulim

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

zwracam sie o pomoc do forumowych ekspertów przy wyborze nowego obuwia do gry w koszykówkę na hali.

 

Jestem całkowicie zielony jeżeli chodzi o to czym się kierować przy wyborze takowego obuwia.

 

Na pewno wiem iż potrzebuje obuwia z dobrym utrzymaniem kostki ( miałem 2 lata przerwy w sportach wysiłkowych przez liczne skręcenia ) więc myślę że typ low u mnie odpada.

 

Bardzo mocno zastanawiałem się nad Lebron X bo czytałem dużo pozytywnych opinii, ale nie mam preferencji co do konkretnego buta. Może być no-name byle by był wart swojej ceny :smile:

 

Co do ceny, to zastanawiałem się nad kwotą do 400 pln , ale uważam że za jakość należy czasem więcej zapłacić więc jeżeli mnie przekonacie to moge i do 800 pln wydać ;)

 

Zapomniałem dodać - mam dosyć małą stopę - rozmiar 40-40,5-41 :)

 

Proszę o pomoc :smile:

Edytowane przez Szulim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki panowie za odpowiedzi, 

zawęziłem wyrób do 2 propozycji od Lebrone'a :)

 

Lebron XI

http://www.ataf.pl/oferta/produkt/shoes/nike-basketball/1603/nike-lebron-xi-miami-nights

 

Lebron XII

http://www.ataf.pl/oferta/produkt/shoes/nike-basketball/2570/nike-lebron-12-dunk-force-dunkman

 

Czy jest duża różnica pomiędzy XI a XII ? Bo czytam wiele komentarzy które tak naprawdę sumarycznie nie dają jednoznacznej odpowiedzi.

Może macie jakieś własne doświadczenia / opinie na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba się przekonałem ;p

 

a znacie sklep który znalazłem? możecie go polecić? 

bo widziałem go gdzieś w którymś wątku ale nie było tam opinii 

Sklep jak najbardziej sprawdzony. Odezwij się na PW to nawet mogę Ci zamówić z rabatem ;)

 

Co do Lebronów XI, to chyba zależy od budowy stopy. Ja w swoich gram już spory czas i nie zauważyłem żadnego obcierania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach