Skocz do zawartości
josephnba

Wybory modów!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki ja wiem, że w nieodpowiednim dziale to napisałęm, zrobiłem to z premedytacją, zeby Was jako modów tego Forum obudzić, bo juz nie daję rady patrzeć na to co sie dzieje

 

 

Bałagan, trolle i inne tego typu sytuacje, które bardzo utrudniają czytanie i odnajdywanie sie na forum w ogóle!!!

 

Więc propozycja- niech sie moderatorzy tego działu, którzy jeszcze tu zaglądają pojawią i napiszą coś o obecnej sytuacji, jak nie to proponuje rozpisac nowe wybory na moderatorów

A warunkiem niech bedzie aktywność w dziale NBA!!!

 

 

moje propozycje

matek, lorak, Koelner, theo i Luki

 

 

 

a niech ktoś sie tylko waży to usunąć to bede pisałe tego posta tak długo az albo dostanę bana (co bedzie znaczyło, ze modzi zyją i działają), albo wybierzemy nowy skład

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za docenienie ;)

 

Jeśli będzie taka możliwość, z przyjemnością mogę podjąć się tego zadania. Na forum zaglądam co chwilę przez cały dzień ponieważ piszę teraz pracę dyplomową, mam mało zajęć i dużo czasu, więc mogę pilnować przy okazji porządku.

 

Często piszę transferowe głupoty :D ale w zakresie czuwania nad przestrzeganiem pewnych zasad i egzekwowania kar możecie na mnie liczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tu aktualnie w ogóle są jacyś moderatorzy? myślałem, że nie ma żadnych. Tak czy owak - świetny pomysł, jestem za, niech ktoś tu w końcu pilnuje porządku....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja bym usunął twój wpis

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy, to modzi są potrzebni... bo odkąd rozpoczęły się finały to nie mam nawet ochoty czytać forum, ze względu na bałagan jaki tutaj panuje, a wchodzę na forum codziennie. Z tego co pamiętam to jednym z moderatorów jest Van obecnie.

Do poważnych kandydatur dorzuciłbym Chytruza, bo to obiektywny użytkownik.

do niepoważnych wraz z heylbj oczywiście ai3 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem skąd się wzięła ta nagonka na moją osobę, przecież nikogo nie obraziłem, a tylko wyrażam swoją opinię

na bana prędzej zasłużyli tomeczeg20 czy cimek, którzy wyzywali innych użytkowników, mi się to nigdy nie zdarzyło

zawsze piszę na temat, moje wypowiedzi są bogate pod kątem wartości merytorycznej, a stawiane tezy staram się udowodnić jak największą liczbą argumentów, więc co jest nie tak? :concern:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje wypowiedzi są bogate pod kątem wartości merytorycznej

Niezłe prowo! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lekką moderację rzeczywiście przydałoby się wprowadzić, bo ostatnio to faktycznie czasem nie chce się czytać konkretnych tematów, jeżeli przez parę stron to jakieś pociski. Nie można też jednak przesadzić w drugą stronę, bo myślę, że to forum właśnie takie fajne i przyjazne jest z powodu braku nadgorliwych modów. Piszę też na jednym forum bukmacherskim i tam to parodia jest normalnie. Utarczki słowne, ostrzejsze dyskusje to często kwintesencja tego forum :P pod warunkiem oczywiście, że są one połączone z merytorycznymi argumentami, a nie to co ostatnio zwolennicy LBJ vs przeciwnicy LBJ. W takich przypadkach tylko bym zalecał reagowanie moderacji, bo częstsze zabijałyby urok tego forum ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trolling:

Wy sie smiejcie ale jeśli heat wygrają mistrzostwo to trzeba będzie przeprosić hejlbj I poprosić o proroctwo na przyszły sezon.

A co do tematu to pewnie jestem trollem bo mi jakoś nie przeszkadzają te emocje.

Co najwyżej przydałoby sie wyodrebnianie dygresji w nowe wątki.

Ale to może robić mod ludu matek nawet bez prawdziwych uprawnień moda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem jak najbardziej za wyborami modów, im szybciej tym lepiej ale chyba przed finałami to się nie uda. Może przynajmniej przed draftem i offseason się uda.

Propozycje josephnba jak najbardziej na tak ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto święty niech pierwszy rzuci kamień.

 

Teraz każdy będzie pozował na wieszcza, 100% merytoryczne posty, zero głupich tekstów.

 

Hejlbj to taka wasza piniata do bicia? Cokolwiek napisze to wielcy znaffcy i tak wiedzą lepiej?

 

 

A moderacja by się przydała, tylko wątpię by była objektywna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie pieniądze

 

Tu nie chodzi zeby sie nasmiewać z hejcośtama, bo równie łatwo byłoby ponasmiewać się z Ciebie uwierz mi, że to jest nawet zbyt proste

 

Chodzi o to, ze w poszczególnych wątkach robi sie tyle podtematów, że chcąc poczytac coś konkretnego, a jednocześnie nie mieszać sobie w głowie pierdołami o żabach człowiek sie musi wysilać

uwierz mi- jak skonczysz gimnazjum a potem liceum zdasz sobie sprawe, ze człowiek sie za bardzo w ciągu dnia wysila fizycznie lub/i umysłowo, zeby jeszcze sie dodatkowo meczyc czytajac o swojej pasji i co wazniejsze tracic na jakieś brednie czas

Potrzeba ludzi, którzy nie tyle będą usuwali posty ww chłopca (pisze jak potrafi najlepiej, a że pisze bez sensu i czesto o rzeczach o których pojęcia nie ma to jego sprawa, ale pośmiac sie moze kazdy), co robili porzadek na forum jako takim, wydzielali poboczne watki, usuwali niepotrzebne tematy itd

 

moderacja tu funkcjonowała kiedyś bardzo sprawnie, a były czasy, ze panoszyło sie wiecej paciarajstwa niz teraz. Ale własnie dzieki moderatorom udało sie nad tym zapanowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważ proszę, że czesto te poboczne watki, to poruszane przez tych którzy mają wiedze dywagacje nad tym: co było 15 lat temu a co jest teraz, kto by rozwalił lebrona, jakie składy by zmienić. W każdym wątku są takie rozmowy. Czasami ciężko przez to przebrnąć, są watki poboczne w tematach które naprawde coś wnoszą.

 

Ale tak naprawdę to każdy tutaj czasami wali głupie teksty rozwalające wątek.

 

Dużo stron mają tematy wielowątkowe. Mecze w których czesto zmieniaja sie watki, o butach i koszulkach gdzie czesto ktoś o coś pyta. Wątki bardzo konkretne słabo sie rozwijają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem,że zakładamy wybór kilku modów do poszczególnych działów tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam myślę, że heylbj jest postacią fikcyjną, eksperymentem socjologicznym i parodią fanatyków LeBrona. W każdym razie ciężko uwierzyć, że on to tak wszystko na serio pisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam myślę, że heylbj jest postacią fikcyjną, eksperymentem socjologicznym i parodią fanatyków LeBrona. W każdym razie ciężko uwierzyć, że on to tak wszystko na serio pisze.

Ale w tym rzecz, że tu ludzie piszą na poważnie i nie mają ochoty czytać tak ewidentnego trollingu. Hejtowanie, loverowanie, bezsensowne posty - to można przeżyć, ale nie TAKI trolling.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale przeciez heyZROBIEciBJ to taki ultra lover , ultras nawet, pozatym jestem prawie pewien ze to jakis sfrustrowany fan kb lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no cóż, dzień sie kończy a tu zero odzewu ze strony władz.

Dam chłopakom jeszcze jeden dzień i jutro wieczorem piszę w tej sprawie do Adminów, zobaczymy co oni na to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powstał topic, który niejako odnosi się do zaprzestania pisania bez sensu, a prawie cała jego druga strona już jest nie na temat.

I to najlepszy dowód na to, że ciągła ingerencja modów jest niezbędna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...