Skocz do zawartości
Reikai

ATF - POST 76 temat organizacyjny + zapisy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W temacie, ktory stworzyl jeden z uzytkownikow z prosba o ocene skladow w drafcie padlo zainteresowanie takim ATF, takze zakladam temat orientacyjno porzadkowy, zobaczymy czy beda chetni, mozemy wspolnie ustalic zasady i zobaczmy czy cos z tego bedzie. Lista zawodnikow do draftu:
75_person_name_template_v216x9-1-1-784x441.jpg.332e13bf4c3c8de6af9e44eeed0e27fe.jpg
Mamy 75 zawodnikow, przy 8 graczach wychodzi 9 na zespol, przy 9 draftujacych 8 zawodnikow. Osobiscie bylbym za 8 osobowa rotacja(s5+3 z lawki), wiec mam nadzieje ze znajdziemy 9 chetnych.

Co do zasad - standardowo draft, potem jakis krotki opis z zamyslem gry, zaletami, wadami i glosowanie w ankiecie na najlepszy zespol? A moze przy 8 graczach losowanie par playoff i normalnie 1, 2 runda i na koniec final, wraz z matchupami i uwypuklaniem pomyslu na wygranie serii?

Jesli beda chetni na taka zabawe, to prosilbym wraz z zapisaniem sie o rzucenie pomyslu na to, jak to mialoby wygladac wedlug was.

1.Reikai

PS. Lillard, AD i jeszcze kilku zamiast Dwighta tu, to skandal.

Edytowane przez Reikai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Count me in! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma Joka, nie ma granka ;)

a serio to po draftowaniu trochę odechciewa mi się grać, potem daje ciała z opisami i średnio to wychodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

in

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, LeweBiodroSmoka napisał:

nie ma Joka, nie ma granka ;)

a serio to po draftowaniu trochę odechciewa mi się grać, potem daje ciała z opisami i średnio to wychodzi

W sumie, AD> Jok to też skandal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chętny jbc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja in w jakiejkolwiek formule i nie chcę ingerować (nie mój pomysł, wiadomo), ale:

1) może lepiej byłoby ograniczyć się do S5/zrobić normalny ATF-draft, a nie ograniczać się do tego top75, gdzie jest sporo questionable nazwisk (Melo, Wilkens, Maravich, Monroe, DeBusschere, Cunningham, Lucas, Sharman), które raczej nie zasługują na top75 + sporo nazwisk z zerowym portability do modern koszykówki;

2) jaki okres czasowy tych graczy wyznaczamy, bo to też tricky, Bill Walton za jeden sezon to top15, a za cała karierę w sumie można go wyrzucić poza top75.

IMHO w minimalistycznej formie (draft -> opis -> głosowano), i elo, powinno pyknąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, BMF napisał:

Ja in w jakiejkolwiek formule i nie chcę ingerować (nie mój pomysł, wiadomo), ale:

1) może lepiej byłoby ograniczyć się do S5/zrobić normalny ATF-draft, a nie ograniczać się do tego top75, gdzie jest sporo questionable nazwisk (Melo, Wilkens, Maravich, Monroe, DeBusschere, Cunningham, Lucas, Sharman), które raczej nie zasługują na top75 + sporo nazwisk z zerowym portability do modern koszykówki;

2) jaki okres czasowy tych graczy wyznaczamy, bo to też tricky, Bill Walton za jeden sezon to top15, a za cała karierę w sumie można go wyrzucić poza top75.

IMHO w minimalistycznej formie (draft -> opis -> głosowano), i elo, powinno pyknąć.

1) tez mi to 75 srednio siedzi,  szukałem po prostu powodu do ATF :P

2) dałbym jeden/dwa prime sezony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chętny jak zawsze, ale też uważam, że branie top75 jest bez sensu, bo za dużo jest grajków z epoki kamienia łupanego, no i ograniczamy się do zbyt wąskiego grona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Reikai napisał:

1) tez mi to 75 srednio siedzi,  szukałem po prostu powodu do ATF :P

Myślę, ze każdy zainteresowany (jeśli zbierze się wystarczająca grupa) zgodzi się na inne zasady (starting 5/since merger/3pt line etc), no bo come on, jak będziemy draftowac Mikanów to będzie ot co ciekawostka, a nie wyznacznik skillsów do fajnego fantasy-draftowania. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mógłbym się pobawić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, BMF napisał:

Myślę, ze każdy zainteresowany (jeśli zbierze się wystarczająca grupa) zgodzi się na inne zasady (starting 5/since merger/3pt line etc), no bo come on, jak będziemy draftowac Mikanów to będzie ot co ciekawostka, a nie wyznacznik skillsów do fajnego fantasy-draftowania. 

No dobra, to skoro jest wiecej głosów anty 75, to zróbmy inna formułę, byle miało to ręce i nogi i bez dinozaurów, myślę że rozsądne byłoby since Magic/Bird czy cos, ale wtedy Kareem może sie czuć pokrzywdzony :P post 98 był ostatnio, więc nie wiem sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Reikai napisał:

No dobra, to skoro jest wiecej głosów anty 75, to zróbmy inna formułę, byle miało to ręce i nogi i bez dinozaurów, myślę że rozsądne byłoby since Magic/Bird czy cos, ale wtedy Kareem może sie czuć pokrzywdzony :P post 98 był ostatnio, więc nie wiem sam.

Dla mnie post-76 byłoby git, będzie dobre połączenie współczesnego rozumienia koszykówki + włączenia starszych graczy, ale niech wypowiedzą się inni. Dwa sezony prime brzmi ok. Widzę dziewięciu chętnych, tak że chyba uda się nam zebrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie fajne było ostatnie Last 30 years, które niestety nie zostalo dokonczone z powodu zbyt duzej grupy i przeszarzowania z wymaganiami opisów i formułą głosowania.

Drobne modyfikacje z mojej strony:

-Max 10 userów

-wybieramy 8 picków

-na wybór są 24 godziny, pewnie będziemy tolerować jak się ktoś spóźni, ale jak widać będzie olewkę to wypad z gry

-gramy systemem A B B B A A B B B A (tutaj byl system dla 16 graczy, dla 10 pewnie musialoby zostac zmienione) ABBAABBA (może tak?)

-wybieramy 1 sezon gracza przy czym warunek jest taki, że musi zagrać minimum 80 % meczy

-po zakończeniu draftu każdy ma tydzień na napisanie gameplanu, opisanie zawodników i drużyny, co może zrobić bądź nie

-tydzień po zakończeniu draftu każdy ma 10 dni na napisanie mi na PW swoich głosów, jak chce może je także podać publicznie

-po 10 dniach na podstawie obliczenia średniej miejsc podam wyniki 

-absolutnie zabronione jest wybranie Kwame Browna z pierwszym pickiem

Jedynie kwestia lat mi pasuje zarówno last 30 jak i szersze zakresy.


 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, BMF napisał:

Dla mnie post-76 byłoby git, będzie dobre połączenie współczesnego rozumienia koszykówki + włączenia starszych graczy, ale niech wypowiedzą się inni. Dwa sezony prime brzmi ok. Widzę dziewięciu chętnych, tak że chyba uda się nam zebrać.

post merger brzmi sensownie i chyba nie było grane na forum

tylko może z góry ustalmy jak będą oceniani  starsi gracze (pamiętam potworki w stylu P.George lepszy od Birda bo się nadaje lepiej do współczesnej gry lol) żebym wiedział czy brać Waltona czy jednak Perkinsa :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, julekstep napisał:

post merger brzmi sensownie i chyba nie było grane na forum

tylko może z góry ustalmy jak będą oceniani  starsi gracze (pamiętam potworki w stylu P.George lepszy od Birda bo się nadaje lepiej do współczesnej gry lol) żebym wiedział czy brać Waltona czy jednak Perkinsa :P 

 

Dlatego wszelkie ATF pre 2000 powiedzmy jest bardzo ryzykowne, bo dochodzi punkt ''ok, ale o jakim rodzaju granej koszykowki mowimy'', ''moj magic walilby pull up 3 wam sprzed ryja, bo by sie nauczyl'' itd itp.

Mocno ryzykowne sa te starsze ATF, ale mozemy probowac. Chociaz Post 92 tez imo brzmi spoko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, julekstep napisał:

post merger brzmi sensownie i chyba nie było grane na forum

Było 11 lat temu. ;] 

To jest fascynujące jak zmienia się nasze postrzeganie koszykówki (i ona sama rzecz jasna) patrząc na tamte składy. 

Z tymi starymi czasami to wydawało mi się zawsze oczywiste, że nie wymyślamy nowych zawodników, ale zakładamy ich ,,tamtejszy'' impakt (Magic - GOAT ofensywny, Walton-two way wymiatacz etc.), post-80s to trochę pójście na łatwiznę. Ale dostosuję się, @Reikaiorganizuje. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.