Skocz do zawartości
wiLQ

Ligi Roto 2021/22 NOWE zgloszenia

Rekomendowane odpowiedzi

W tym watku niech sie zapisuja osoby zainteresowane dolaczeniem do wielopoziomowych rozgrywek fantasy NBA w formule Roto + Aukcja, ktore co roku trwaja tyle ile sezon regularny W NBA [zwykle od pazdziernika do polowy kwietnia]. W zeszlym sezonie bylo w sumie 8 lig i ponad 100 grajacych osob czyli w praktyce uzupelniasz poziom III w przyjetej drzewkowej strukturze rozgrywek.... decyduje kolejnosc zgloszen.

Jak ktos ma jakies pytania odnosnie gry czy rozgrywek niech najpierw sprawdzi czy nie ma odpowiedzi w FAQ dla debiutantow [http://www.e-nba.pl/topic/3012-faq-dla-debiutantów-w-fb/] oraz Regulaminie [http://www.e-nba.pl/topic/3015-regulamin-lig-roto/], a jak nie ma to niech bez skrepowania zada pytanie w watku pod tym pierwszym podanym linkiem. Te linki sa o tyle istotne, ze dolaczajac zgadzacie sie na przestrzeganie zasad opisanych w regulaminie.

W ramach zapisow podajcie swoje doswiadczenie w fantasy [pamietajac, ze to mozna sprawdzic na profilu Yahoo i jedyny cel tej informacji to sprawiedliwy podzial na ligi] oraz jesli chcecie grac ze znajomym w jednej lidze to podajcie jego nick na forum [przy czym musi on potwierdzic, ze chce grac z Toba]. Tzn przykladowy zapis powinien wygladac tak: "romek, 1 sezon, tytus i atomek" 😉

Ile powstanie lig zalezy od liczby uczestnikow gdzie docelowa i domyslna wielkosc ligi to 15.

Jak ktos sie zapisze i wiecej tu nie zajrzy pomimo przypomnien PMami to zakladamy, ze zrezygnowal i zastapi go ktos inny.


A tak poza tym, witamy i zyczymy dobrej zabawy 😉

W ostatnich paru latach dolaczalo zwykle 10-30 osob, a jak bedzie w 2021? Lista zapisanych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej! jeśli będziecie mieć wolne miejsce w ROTO, dajcie znać – chętnie zagram, mam ośmioletnie doświadczenie:) pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest wolne miejsce, wiec na pewno mozesz dolaczyc!

Tylko pamietaj by tu zajrzec w drugiej polowie wrzesnia bo sie zacznie tworzenie lig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.09.2021 o 17:12, JarenGOAT napisał:

mogę zagrać,  

image.png

1th?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, JarenGOAT napisał:

ale powiedzmy, że nie były to poważne ligi

tu bardziej chyba chodzi o tą wtf końcówkę :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, barcalover napisał:

Firsth👍🏻

To chyba Spanglish ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedno wolne miejsce w III North jakby ktoś się wahał, zapraszamy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.