Skocz do zawartości
t_omko

[FBX] FBX#3 - Sezon 2021/22

Rekomendowane odpowiedzi

Na chwilę Was zostawic samych, a tu takie zmiany. Chetnie bym sie tez cos bym powymienial, ale chyba moim jedynym kontrahentem do wymian pozostaje rynek FAsow :)

Rok temu mialem do wymiany czy Trenta, czy DiVincenzo czy tez ostatecznie Milesa Bridgesa, a w tym roku z mlodych mam Smitha czy Christophera, wiec "troszke" mniej :)

Trzeba szyc tym co sie ma i liczyc na mityczna juz wrecz szarze Westbrooka na wiosnę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra to chyba czas zrzucić Moody’ego i kai Jones, bo evitacre wszystkie 15tki zgarnia. Wchodzę do gry o tych scrubów, z Durantem i jego salary nie ma innego wyjścia… 

 

No… chyba ze ktoś chce za $$$ to pisać szybko! 

Edytowane przez RonnieArtestics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Tocheck napisał:

Ładna pięćsetka @piotreksuper Gratuluję

Dzięki, dzięki, nawet chwilowo zastanawiam się nad handlem ZIONEM.

Jakiś tanker chętny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.12.2021 o 09:27, RonnieArtestics napisał:

Dobra to chyba czas zrzucić Moody’ego i kai Jones, bo evitacre wszystkie 15tki zgarnia. Wchodzę do gry o tych scrubów, z Durantem i jego salary nie ma innego wyjścia… 

 

No… chyba ze ktoś chce za $$$ to pisać szybko! 

A weź @antek tez podpierdale je elegancko 🙂 Nie zwalaj wszystkiego na mnie ja jedynie robie zjebane wymiany 🙂 

W dniu 16.12.2021 o 13:22, piotreksuper napisał:

Dzięki, dzięki, nawet chwilowo zastanawiam się nad handlem ZIONEM.

Jakiś tanker chętny?

Za gościa ważącego 250 kg nie wiem czy poetla bym ci oddał teraz ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, evitacre napisał:

A weź @antek tez podpierdale je elegancko 🙂 Nie zwalaj wszystkiego na mnie ja jedynie robie zjebane wymiany 🙂 

15stki są są plebsu. Mój cały skład po za trio Jokic- Paul- Westbrook to fasy, więc ja sie 15stakmi mocno nie przejmuje 😀

Na górze mocny ścisk, wsystko idzie na żyletki, fajnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie nie mam nigdy czasu rano wiec z wami maniakami chyba brak szans. Na ta chwile barcalover wyrasta na faworyta po mału, skoro tak pięknie okres bez Anunoby wytrzymał to jesli ten wróci w optymalnej formie skład barcy wyglada na zbyt szeroki…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wl75RtC.png

1 godzinę temu, RonnieArtestics napisał:

Ogolnie nie mam nigdy czasu rano wiec z wami maniakami chyba brak szans. Na ta chwile barcalover wyrasta na faworyta po mału, skoro tak pięknie okres bez Anunoby wytrzymał to jesli ten wróci w optymalnej formie skład barcy wyglada na zbyt szeroki…

Dzięki, ale gram na razie 8-9 ludźmi praktycznie, bo ciągle jeszcze ktoś oprócz OG wypada, więc raczej średnie pójdą mocno w dół, jak będzie trzeba sloty dograć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.12.2021 o 09:34, t_omko napisał:

Naprawione.....
Przypomnij się 20.12. 

Proszę o zdjęcie kagańca 😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, barcalover napisał:

Proszę o zdjęcie kagańca 😊

Zrobione

12 godzin temu, TryczekSzukarek napisał:

potwierdzam

@t_omko zaakceptuj temat na yahoo

Aby to przeszło @Pablo81 musi zrzucić nieco z 486,10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, t_omko napisał:

Zrobione

Aby to przeszło @Pablo81 musi zrzucić nieco z 486,10

Jest szansa na jakiś świąteczny update składów ? Swoj skład ogarniam co mam ale innych nie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, RonnieArtestics napisał:

Jest szansa na jakiś świąteczny update składów ? Swoj skład ogarniam co mam ale innych nie :)

Nie będę czekał z prezentem do piątku.... śmiało, rozpakuj go sobie już dzisiaj 😀  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paul George na sprzedaż

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.