Skocz do zawartości
Kubbas

Finały Zachodu: Suns - Clippers

Rekomendowane odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, fluber napisał:

No to raczej średnio sensowne

A dlaczego? Przecież Ty pokazujesz "brak wpływu" CP3 więc jak najbardziej powinny być. Bo patrzenie na próbki typu 40 min w 60 meczach (tyle Crowder zagrał) to już w ogóle magia przypadku a nie analiza adv stats się robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chris Paul, Kawhi Leonard ruled out for Game 2 of Western Conference finals

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, fluber napisał:

liczysz też mecze w których Paul w ogóle nie grał

BTW CP3 tylko w 2 meczach nie grał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W prawdzie LAC już dwa razy wracali z 0-2, ale jednak z dużą pomocą Leonarda. A w tym przypadku Kawhi będzie być może nieobecny przez całą serię, a to właśnie Suns czekają na potężne wzmocnienie w postaci CP. Ja już wolę się kategorycznie nie wypowiadać, Lakers wyglądali w G4 jakby mieli Suns na łopatkach, a skończyli serię 3 dużymi porażkami. Clippers nie mieli prawa wyciągnąć 0:2 z Luką, tracąc podwójnie przewagę parkietu a wyciągnęli. Tu zaraz równie dobrze przedłuży się protokół CP, albo powróci problem z barkiem, albo Booker złapie kontuzję jakiegoś ścięgna, albo Leonard wróci niespodziewanie, tak, jak chociażby PG w trakcie RS (a przecież wieszczono, że to może być kontuzja palucha oznaczająca koniec sezonu). 

W każdym razie przed sezonem można było typować Bucks i Clippers w finale konferencji, ale patrząc na cały sezon, na pierwsze dwie rundy, to żadna z tych drużyn nie awansowała w sposób zdecydowany, Bucks byli o włos od 0-3 z Nets, Hawks od 1-3 z Phillą, Clippers aż dwukrotnie, Suns też o włos od 1:3 z Lakers, nieprawdopodobny sezon :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale mierna ta seria

czuje sie jakbym ogladal Kings - Spurs

2 superstarow

ogolnie jeden wielki meh

oby Kawhi i CP wrocili na g3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezus Maria ale mi się morda cieszy ❤️

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Qooniu napisał:

Jezus Maria ale mi się morda cieszy ❤️

 

Fani LAC maja prawo mieć pretensje do sędziów. 
 

mam 2:0 💪

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pretensje powinni mieć do kolejnego świetnego występu w PO playoff p.Dwa osobiste w clutch spudlowane, ten wyrzut z autu do Zubaca w plecy(tu nie powinna być piłka Suns?Nawet komentatorzy mowili o tym, że odbiło się od Zubaca, ta akcja ze stratą Bookera po wybiciu Beverleya tez chyba 50/50).Ogólnie motali się sędziowie strasznie w końcówce, nie ogarniali lineupow itd. Ale overall IMO wyszlo na rowno.

 

A z tym faulem Aytona to bez jaj.Nic nie było.

Edytowane przez Reikai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh, w 90% postów narzekanie jak to jest soft teraz i nic zrobić nie można przeciwnikowi, a tu się srają niektórzy bo dwóch gości 2.10 walczy ostro o piłe przed wyrzutem. Fuck logic

Nikt z LAC nawet nie zaprotestował że tam był faul czy coś. Ayton ojebał Zubaca jak dzieciaka i tyle

Nawet jeśli był faul to jest kwita za gwizdki z dupy dla PG w pierwszym meczu.

Edytowane przez Qooniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, BullsFaN napisał:

A ok, czyli można chwycić kogoś za fraki zaciśniętą pięścią i wybrać mu kierunek lotu i to nie jest faul? OK...

Przecież niczego takiego tu nie było, bardzo dobra zasłona Bookera(Stockton pozdrawia), Zubac się nie zorientował i odlecial, normalny fizyczny kontakt bez faulu nawet na RS, za taki gwizdek w WCF powinien być sąd w Norymberdze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, BullsFaN napisał:

Obejrzyj powtórkę...nie pisz bzdur, chyba, że chcesz mi wmówić, że zgodne z przepisami jest trzymanie z szmaty.

Zdajesz sobie sprawę z tego jak często gracze trzymają się za koszulki podczas meczu i nigdy nie jest to odgwizdywane, a już na pewno nie w w G2 WCF przy 0.9 do końca meczu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.06.2021 o 06:35, BullsFaN napisał:

 A ok, czyli wszystko zgodnie z przepisami. Już mi wytłumaczyłeś, nie można odgwizdać ewidentnego faulu bo to WCF mimo, że wszystko widać na powtórce. OK OK

PIQA7BZ.png

To wszystko zmienia. 😎

A sędziowie to w tej sytuacji mogli sobie jedynie popatrzeć czy wszystko było w czasie, nie było mowy o analizie akcji pod kątem jakiegoś faulu.

Edytowane przez Eld

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Clippers mogą mieć tylko żal do siebie. Dwa wolne przesądziły sprawę. Przegrali to frajersko. Każda z drużyn chyba chciała przegrać. Strata Bookera? Dwa wolne? Bardzo ryzykowne podanie na ten dunk? Strach ma wielkie oczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak z tego mentalnie Clippers sie podniosa. Duzo sil stracone, dwa mecze na styku przegrane. Zapewn ePaulmwczesniej wroci niz KL, ktory pewnie w ogole nie wroci... no nieciekawa ich sytuacja, ale dwa razy z 0-2 wychodzili, wiec ... who knows? Choc osobiscie tutaj bym na sweepa czy piec meczow bym stawial mimo wszystko niz powrot Clippers.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Kubbas napisał:

Niestety ale mierna ta seria

czuje sie jakbym ogladal Kings - Spurs

2 superstarow

ogolnie jeden wielki meh

oby Kawhi i CP wrocili na g3

ale

sama koncowka zajebista

multum kontrowersji, wybita pilka przez Beverleya niby dotyka ostatnia bookera ale liczy sie to kto wybija a nie kto ostatni dotyka (pojebana zasada)

potem ten aut gdzie pilka mogla byc rownie dobrze Clippers

no i sam lob do Aytona jest w cylinder, nie wiem czy to dozwolone, plus zubac robiacy goaltending

w c*** kontrowersji

ogolnie Clippers juz x razy w tych po maja mental lapses, tak samo bylo w g1 i g2 w utah same idiotyczne bledy

mieli tez duzo pecha, bo miec 3 krytyczne stopsy w koncowce gdzie pilka itak wracala do Suns koniec koncow i dzieki temu wygrali

masakra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

George rok temu był jak RW, a teraz jest jak pudełko czekoladek, raz jak Kawhi, raz jak RW. Ayton i Payne wnoszą więcej niż się uważa (ludzie skupieni na Paulu  i Bookerze) no i dziś w końcu  to widać też w cyfrach a nie tylko jakich plus minusach i eye testach.

p.s. Jacksonowi wejścia w Aytona nie wychodzą tak jak wczesniej w Goberta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niesamowity jest Aytona, taka idealna 3 opcja, bo nie potrzebuje zagrywek pod siebie, a i tak daje dużo. wystarczy mu, że postawi zasłony, załapie piłki, które wpadną mu w ręce i okazjonalnie walnie jakiegoś aleya. do tego zawsze uśmiechnięty jak dziecko, czy to po otrzymaniu nagrody przez JJ czy jak Payne trafiał cyrkowe rzuty.

PS

taktyka xd

https://www.reddit.com/r/nba/comments/o658yi/highlight_coach_monty_williams_on_the_huddle_for/

Edytowane przez lorak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.